ik heb geen enkele info. Ik moet morgen naar metrostation de Capelsebrug rijden dus is het handig als ik weet hoe die straat heet waar dat metrostation is.quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:24 schreef Nicket het volgende:
welke info heb je ? alsje postcode of telefoon nummer hebt. Kan je de rest achterhalen op www.ikhebje.nl
-succes-
als je nou even op die link klikt die ik je gaf.......quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:31 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik heb geen enkele info. Ik moet morgen naar metrostation de Capelsebrug rijden dus is het handig als ik weet hoe die straat heet waar dat metrostation is.
abram van rijckevorselplein dusquote:Op donderdag 18 maart 2004 15:30 schreef laffer het volgende:
[afbeelding]
niet lullig bedoeld maar dit is niet de metro halte in cappelle die zit niet in zulk dicht gebouwd gebied ... althans niet directquote:Op donderdag 18 maart 2004 15:35 schreef nikky het volgende:
[afbeelding]
bij de duikerlaan en dan bordjes volgen
http://www.capelsewijken.nl/wopcaphistorie04.html staattie hierbij?quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:38 schreef PhoeniXus het volgende:
[..]
niet lullig bedoeld maar dit is niet de metro halte in cappelle die zit niet in zulk dicht gebouwd gebied ... althans niet direct
Het metrostation aan de Slotlaan heet Slotlaan :-) Laffer heeft gelijk: Abram van Rijckevorselplein, daar zit gelijk een P+R.quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:39 schreef yvette1982 het volgende:
ik heb nu al 3 verschillende adressen gelezen. Blijkbaar kan ik niet als enige slecht kaartlezen. En dat metrostation dat staat aangegeven is metro centrum capelle dus niet de goede.
zelf dacht ik aan de slotlaan, maar ik ben ook maar een meid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |