abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 maart 2004 @ 17:45:12 #26
85154 hutry
www.hutry.nl
pi_17804953
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 16:18 schreef Ixnay het volgende:
Hoe waren jullie bij Epitaph terecht gekomen?
(ze vragen altijd waarom ze er bij weg zijn gegaan, maar niemand weet hoe ze er in een keer van een klein bandje naar een Epitaph-band zijn gegaan)
volgens mij heeft die gozer van Epitaph het daarover op de punk-o-rama DVD in de Epitaph story, hij zegt zoiets van, ja, en uhm, nouja, offspring was ook wel een leuk bandje ofzo. Epitaph was dus nog niet zo groot ofzo toen ze op Epitaph kwamen, dat is wat ik me ervan kan herinneren ofzo. Ze zijn toen pas groot geworden? Maar goed, mijn punkkennis is ook niet wat het zou moeten zijn : )
©2002-2006 by Hutry - www.hutry.nl
pi_17805314
dude, niet zo slim om je adres hier neer te zetten he....tis en blijft internet.
pi_17805393
* waarom ze niet meer oude nummers gaan spelen (live) voor de echte fans, zoals i'llbe a long time, get it right, nothing for something ect. ect.

* of ze nog wel de power hebben om op te treden, ik hoorde namelijk dat ze bij sommige concerten niet eens woorden over hadden voor het publiek, spelen en weg waren ze.

*doe ze de groeten van mikezwet
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_17805419
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 18:03 schreef =HellFire= het volgende:
dude, niet zo slim om je adres hier neer te zetten he....tis en blijft internet.
Komen ze hem in z'n postbus opzoeken hè.
feest
pi_17805454
Veel mensen zeggen dat Jimi Hendrix veel invloed had op de ontwikkeling van rock enzo. Hoe zien zij dat?

Dat zou ik wel willen weten.
feest
  donderdag 18 maart 2004 @ 18:11:45 #31
67643 iDex
opdondertje
pi_17805488
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 18:03 schreef =HellFire= het volgende:
dat adres staat al jaren op internet

mgoed ut klinkt mischien kansloos. maar ik baal er echt van dat ik niet kan. en dit zou me echt blij maken . maargoed dan moet hij dat natuurlijk wel willen
pi_17805732
owja wacht postbus
  donderdag 18 maart 2004 @ 18:36:15 #33
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_17805995
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 18:11 schreef iDex het volgende:

[..]

dat adres staat al jaren op internet

mgoed ut klinkt mischien kansloos. maar ik baal er echt van dat ik niet kan. en dit zou me echt blij maken . maargoed dan moet hij dat natuurlijk wel willen
Damn, wel zwaar klote voor je dat je niet kan gaan.

Ik kan morgen eigenlijk ook niet, ik heb dan een hele belangrijke excursie naar een bedrijf.
Ik ben de enige van mn klas die niet gaat.
Als het niet The Offspring was geweest, zou ik die excursie belangrijker gevonden hebben.
pi_17806244
Had je nog hulp nodig morgenTripleM?

De enige vraag die me meteen te binnen schiet is waarom Splinter zo kort is, of er echt niet meer materiaal was dat albumwaardig was.

Tot morgen allen
.
pi_17806405
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 15:17 schreef TripleM het volgende:
Ik heb net te horen gekregen dat ik morgen The Offspring mag interviewen namens FOK!.

Wat willen jullie van ze weten?
Hoe regelt FOK! dat eigenlijk? Dat jullie zo'n grote bands mogen Interviewen (zoals Evanescence, nu The Offspring) super cool voor je btw
  donderdag 18 maart 2004 @ 19:38:54 #36
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_17807703
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 18:47 schreef Tackleberry het volgende:
De enige vraag die me meteen te binnen schiet is waarom Splinter zo kort is, of er echt niet meer materiaal was dat albumwaardig was.
Ook wel een goeie vraag.
  donderdag 18 maart 2004 @ 19:40:08 #37
43172 crN
The Excessum
pi_17807745
Vraag aan The Offspring:

Toen ze de band begonnen zijn, of ze toen eerst covers hebben gespeelt of niet? En na hoeveel jaar ze op zoek zijn gegaan naar een platenmaatschappij?
  donderdag 18 maart 2004 @ 20:25:00 #38
70566 MaZz_
Tutchhh, tutch tutch tatch
pi_17809202
Waarom zo'n grote stijl verandering sinds (deels inclusief album) Americana? Het lijkt alsof de commercie een beetje de overmacht nam na dat album, helaas.

--- toelichting:
Ik vond de albums vóór Americana (misschien nog een nummer of twee van Americana zelf meegerekend), velen malen beter dan de huidige 'happy-punkrock' cd's die The Offspring na Americana uit bracht.
Verveling is voor mensen zonder hobbies - Never change a winning team
You've just moved up a notch,
you're at notch one now.
pi_17809243
Zijn er al plannen voor een volgend album?

Klopt er iets van de geruchten dat ze als dit album geen succes wordt uit elkaar gaan? (:()

Wat vinden ze van het beleid van Boesj en de oorlog in Irak?
pi_17811826
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 20:25 schreef emingee het volgende:
Zijn er al plannen voor een volgend album?

Klopt er iets van de geruchten dat ze als dit album geen succes wordt uit elkaar gaan? (:()

Wat vinden ze van het beleid van Boesj en de oorlog in Irak?
1. ze zullen daar waarschijnlijk op antwoorden dat ze net een album uit hebben. Maar er komt wel een nieuw album iig.
2. nee onzin
3. ze zijn er tegen, maar om nu een heel verhaal te gaan typen wat ze(Noodles) er van vinden, nee
lees afentoe eens de vragen op het band member forum van offspring.com. Kom je heel wat te weten
That's The Way Things Go
  donderdag 18 maart 2004 @ 23:11:28 #41
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_17814213
Dexter is btw niet zo tegen Bush.

Vraag aan Dexter die veel Offspring-fans wel graag willen weten:

Op jullie website kun je een video downloaden van het opnemen van Splinter in de studio.
Eerst hoor je Head Around You, en later begint een rustig stukje, dat niet terug is te vinden op Splinter. Welk nummer is dit? En wordt het ooit nog uitgebracht?

[ Bericht 83% gewijzigd door Ixnay op 18-03-2004 23:20:11 ]
pi_17818288
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 23:11 schreef Ixnay het volgende:
Dexter is btw niet zo tegen Bush.
goedzo dexter
pi_17818304
word dat interview nog opgenomen ofzo? video? audio? of gewoon ordinair met pen en papier?

en zoja video of audio, gaan wij dat horen/zien
pi_17818437
waarom ze sinds ixnay zulk soort schijtmuziek maken.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_17818730
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 09:45 schreef Kletz het volgende:
waarom ze sinds ixnay zulk soort schijtmuziek maken.
om jou te pesten...

- Wie is/wordt na de tour de vaste drummer?
- Wat zijn de plannen voor de lange termijn?
- Is het gevoel binnen de band na al die jaren nog steeds hetzelfde?

- Spelen jullie Pay the man als toegift? ah tooeeee...
.
pi_17819397
Ja maar het is toch wel zo... ik denk dat er maar weinig zijn, die naar de offspring luisteren vanaf hun eerste plaat the offspring, ze nu nog steeds vet vinden... en dat mensen die ze pas ontdekt hebben met americana of nog later het nu een tegekke band vinden. ik zou zeggen luister die platen offspring of ignition. Maar nogmaals wat ze nu doen.. is geld verdienen...

kletz
  vrijdag 19 maart 2004 @ 11:00:02 #47
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17819629
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 10:48 schreef Kletz het volgende:
Ja maar het is toch wel zo... ik denk dat er maar weinig zijn, die naar de offspring luisteren vanaf hun eerste plaat the offspring, ze nu nog steeds vet vinden... en dat mensen die ze pas ontdekt hebben met americana of nog later het nu een tegekke band vinden. ik zou zeggen luister die platen offspring of ignition. Maar nogmaals wat ze nu doen.. is geld verdienen...

kletz
Dat ze geld verdienen vind ik niet erg, de Heideroosjes en Peter Pan Speedrock bijvoorbeeld kunnen ook leven van de band, maar maken in ieder geval nog gave muziek en geen suffe poptunes. En die zingen niet zo irritant.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_17819849
ag undeclinable kan ook niet rond komen van de band en 1van de gitaristen staat volgens mij nog steeds op de markt handdoeken te verkopen. En hebben et geprobeerd met die laatste plaat en one for the money (titel zegt etzelf al) maar tevergeefs.. Ik vind alleen die greatest hits en die daarvoor goed.... en een paar nummers van one for the money.
pi_17819856
Die Fred van de Roosjes zei dat ie gewoon een huurhuis had met een auto'tje en een vriendin, geen rijke stinkerd dus. Denk dat Offspring wel iets meer in de pocket heeft.
pi_17819881
Kletz, en die laatste cd van Undeclinable dan?

Greatest hits cd nog nooit gehoord, op een paar nummers na... wil ik al jaren... Softsquacking etc kun je gewoon downen hehe.

Overigens gaat dit hopeloos fout met dit topic...!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')