volgens mij heeft die gozer van Epitaph het daarover op de punk-o-rama DVD in de Epitaph story, hij zegt zoiets van, ja, en uhm, nouja, offspring was ook wel een leuk bandje ofzo. Epitaph was dus nog niet zo groot ofzo toen ze op Epitaph kwamen, dat is wat ik me ervan kan herinneren ofzo. Ze zijn toen pas groot geworden? Maar goed, mijn punkkennis is ook niet wat het zou moeten zijn : )quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:18 schreef Ixnay het volgende:
Hoe waren jullie bij Epitaph terecht gekomen?
(ze vragen altijd waarom ze er bij weg zijn gegaan, maar niemand weet hoe ze er in een keer van een klein bandje naar een Epitaph-band zijn gegaan)
Komen ze hem in z'n postbus opzoeken hè.quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:03 schreef =HellFire= het volgende:
dude, niet zo slim om je adres hier neer te zetten he....tis en blijft internet.
dat adres staat al jaren op internetquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:03 schreef =HellFire= het volgende:
dude, niet zo slim om je adres hier neer te zetten he....tis en blijft internet.
Damn, wel zwaar klote voor je dat je niet kan gaan.quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:11 schreef iDex het volgende:
[..]
dat adres staat al jaren op internet
mgoed ut klinkt mischien kansloos. maar ik baal er echt van dat ik niet kan. en dit zou me echt blij maken. maargoed dan moet hij dat natuurlijk wel willen
Hoe regelt FOK! dat eigenlijk?quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:17 schreef TripleM het volgende:
Ik heb net te horen gekregen dat ik morgen The Offspring mag interviewen namens FOK!.
Wat willen jullie van ze weten?
Ook wel een goeie vraag.quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:47 schreef Tackleberry het volgende:
De enige vraag die me meteen te binnen schiet is waarom Splinter zo kort is, of er echt niet meer materiaal was dat albumwaardig was.
1. ze zullen daar waarschijnlijk op antwoorden dat ze net een album uit hebben. Maar er komt wel een nieuw album iig.quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:25 schreef emingee het volgende:
Zijn er al plannen voor een volgend album?
Klopt er iets van de geruchten dat ze als dit album geen succes wordt uit elkaar gaan? (:()
Wat vinden ze van het beleid van Boesj en de oorlog in Irak?
goedzo dexterquote:Op donderdag 18 maart 2004 23:11 schreef Ixnay het volgende:
Dexter is btw niet zo tegen Bush.
om jou te pesten...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:45 schreef Kletz het volgende:
waarom ze sinds ixnay zulk soort schijtmuziek maken.
Dat ze geld verdienen vind ik niet erg, de Heideroosjes en Peter Pan Speedrock bijvoorbeeld kunnen ook leven van de band, maar maken in ieder geval nog gave muziek en geen suffe poptunes. En die zingen niet zo irritant.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:48 schreef Kletz het volgende:
Ja maar het is toch wel zo... ik denk dat er maar weinig zijn, die naar de offspring luisteren vanaf hun eerste plaat the offspring, ze nu nog steeds vet vinden... en dat mensen die ze pas ontdekt hebben met americana of nog later het nu een tegekke band vinden. ik zou zeggen luister die platen offspring of ignition. Maar nogmaals wat ze nu doen.. is geld verdienen...
kletz
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |