Snap ik maar heb 10 jaar op de bouw gewerkt dus heb geen idee hoe die kantoor pikken zijn manquote:Op donderdag 18 maart 2004 15:14 schreef Ocealith het volgende:
Dat je een beetje weinig zelfvertrouwen hebt. Zo nauw komt dat echt niet
.. hoe die kantoor pikken zijn.... Way 2 go man. Met die mentaliteit nemen ze je zeker aan.quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:16 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Snap ik maar heb 10 jaar op de bouw gewerkt dus heb geen idee hoe die kantoor pikken zijn man
Vandaar mijn vraag. Kijk dat ik niet moet boeren en scvheten laten dat snapte ik al
Zonder shirt eronder dan.quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:17 schreef WiXX het volgende:
Ik zou op me maxies gaan met een tuinbroek aan
Nou in 3 delig gaan voor student lijkt me beetje overkill eigenlijkquote:Op donderdag 18 maart 2004 15:18 schreef The_stranger het volgende:
Overdressed kan bijna niet, underdressed echter wel..
Aan de andere kant, indien je vooraf al weet dat je bij het bedrijf geen kans maakt, bijvoorbeeld door een matig CV, kan deze persoonlijke benadering af en toe wel werken.quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:27 schreef registered.copyright het volgende:
sollicitatiebrief voor een stage wegbrengen is just not done...
dat laat meteen duidelijk zijn dat je niet de gepaste middelen gebruikt om iets te doen, het laat zien dat je je capaciteit verspild.
Poets je tandenquote:Op donderdag 18 maart 2004 15:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Poets je schoenen! (iets wat mannen nogal snel vergeten.....)
als je een matig cv hebt en je komt het persoonlijk langsbrengen en ze willen je dan wel dan is het maar een MATIG bedrijf....en had je dus kans gemaakt met je matige cv via de post...quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:30 schreef _Robinovic_ het volgende:
[..]
Aan de andere kant, indien je vooraf al weet dat je bij het bedrijf geen kans maakt, bijvoorbeeld door een matig CV, kan deze persoonlijke benadering af en toe wel werken.
poets de plaatquote:Op donderdag 18 maart 2004 15:36 schreef _Robinovic_ het volgende:
[..]
Poets je tanden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |