is er geen makkelijkere manier..quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:17 schreef Butra het volgende:
Met de trein naar Rotterdam Centraal en daar de metro pakken naar Zuidplein.
Nope.quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
is er geen makkelijkere manier..
zonder overstappen bedoel ik...quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nope.
Maar is toch niks moeilijks aan?
De enige metro die gaat vanaf Rotterdam CS. Piece of cake. Volg het bordje metro, stap in en stap uit bij Zuidplein. Volg daar 5 minuten de bordjes en je staat voor de ingang van Ahoy.quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:21 schreef TimmyAsd het volgende:
owkee, en welke metro moet ik nemen?
Hoezo vaag? Er loopt geen spoorlijn langs. Wel een metro-lijn. Er stopt toch ook geen trein bij Paradiso? Zelfde reden.quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:23 schreef TimmyAsd het volgende:
beetje vaag trouwens dat er geen trein stopt bij ahoy... er stopt er toch ook vast wel een bij de kuip neem ik aan..
Ahoy ligt een heeeeeeeeeeeeel eind bij het spoor vandaan.quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:23 schreef TimmyAsd het volgende:
beetje vaag trouwens dat er geen trein stopt bij ahoy... er stopt er toch ook vast wel een bij de kuip neem ik aan..
ik heb geen idee waar ahoy precies ligt.. maar ga jij eens een trein laten stoppen bij paradiso.. kijk als ahoy ook in een zeer volgebouwd gebied ligt, snap ik het wel..quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hoezo vaag? Er loopt geen spoorlijn langs. Wel een metro-lijn. Er stopt toch ook geen trein bij Paradiso? Zelfde reden.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hoezo vaag? Er loopt geen spoorlijn langs. Wel een metro-lijn. Er stopt toch ook geen trein bij Paradiso? Zelfde reden.
niet eens? best wel slecht..quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:26 schreef Conflict het volgende:
[..]
![]()
Voor mijn huis stopt ook al geen trein
Ga je naar de CreaDoebeurs?quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:26 schreef TimmyAsd het volgende:
maargoed, wel ruim anderhalf uur reizen.. maargoed, tis het waard
Yep. Dat klopt. Daar prop je geen spoorlijn langs. En waarom zou je? Elke 5 a 10 minuten stopt er een metro die naar Centraal gaat. Veel idealer krijg je het niet hoor. Als er iets (concert vooral) in de Kuip is heb je ook geen rechtstreekse treinen vanaf Amsterdam Centraal trouwens.quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar ahoy precies ligt.. maar ga jij eens een trein laten stoppen bij paradiso.. kijk als ahoy ook in een zeer volgebouwd gebied ligt, snap ik het wel..
ghehequote:Op donderdag 18 maart 2004 13:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga je naar de CreaDoebeurs?
Klote NS! Je betaalt je scheel aan een kaartje en dan stoppen ze niet eens voor je deurquote:Op donderdag 18 maart 2004 13:26 schreef Conflict het volgende:
[..]
:')
Voor mijn huis stopt ook al geen trein
ahh okee..quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Yep. Dat klopt. Daar prop je geen spoorlijn langs. En waarom zou je? Elke 5 a 10 minuten stopt er een metro die naar Centraal gaat. Veel idealer krijg je het niet hoor. Als er iets (concert vooral) in de Kuip is heb je ook geen rechtstreekse treinen vanaf Amsterdam Centraal trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |