abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 maart 2004 @ 12:00:43 #1
89356 Jelcos
www.nsleiden.nl
pi_17797489
Ben benieuwd naar de ervaring van mensen na hun studententijd. Hebben ze er nog veel vrienden aan overgehouden? Is er nog veel contact met leden? Heb je veel profijt van je studententijd gehad? Graag zou ik hierover meer horen.
AC' er in hart en nieren, check www.nsleiden.nl
pi_17797549
mn zwager heeft regelmatig nog bijeenkomsten met zn oude dispuut van jaren geleden.

Corporale verenigingen zijn niets voor mij geweest.
pi_17797569
ik wee dat ze er zijn maar wat het inhoud in nederland???
pi_17797636
ja hier ben ik ook wel benieuwd naar
pi_17797726
Ikzelf ben een jaar afgestudeerd en heb nog heel veel contact met mijn oude dispuut en vrienden die ik tijdens mijn studententijd heb leren kennen (en dat zijn zeker niet alleen mensen van de vereniging waar ik lid van was). Mijn broer die al 8 jaar geleden is afgestudeerd heeft ook nog steeds veel contact met zijn dispuut en met vrienden van zijn studententijd. Hij heeft weinig contact meer met de leden van zijn jaarclub, ik heb daar trouwens ook nog maar weinig contact mee. De moeder van mijn vriend heeft vroeger ook bij een studentenvereniging gezeten en zij gaat nog steeds minimaal een keer per jaar met haar jaarclub op vakantie......
En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan :-)

Natuurlijk vervaagthet contact met sommige mensen, maar echte vrienden blijf je houden (mits je natuurlijk zelf ook tijd in het contact steekt) Ik kan voor mezelf zeker wel zeggen dat ik aan de vereniging "(maar ook daarbuiten) erg goede vrienden heb overgehouden.
pi_17797886
Voor mij persoonlijk is een studentenvereniging niet anders dan een andere vereniging voor wat betreft de sociale aspecten. En ja, ik zie de mensen van mijn jaarclub nog wekelijks, sommigen maandelijks. Ik heb er goede vrienden aan over gehouden.
Vanwaar de interesse?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')