Nee, sorry niet echt. Niet echt mijn games of ik heb ze al (gehad).quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:09 schreef nexhil het volgende:
MCH hebik iets in mijn lijstje staan wat je kunt gebruiken? ik heb wel intresse in jouw resident evil
Voor illegale zaken open je maar je eigen topic, deze is alleen om games te ruilen. En het werkt toch voor geen ene kut, dat streamen van games via je pc naar je cube. Als je veel gekopieerde games wilt doen moet je maar een xbox of ps2 kopen.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:27 schreef Maaark het volgende:
Te Ruil:
Monkey Ball
Eternal Darkness
Wil hebben:
Phantasy Star Online I+II
Breedband Adapter
...Misschien weten de echte insiders wel wat ik hier mee wil![]()
Heb je nog andere games die je zoekt naast mario kart? Ik wil namelijk graag ssx 3 hebben.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:46 schreef MCH het volgende:
Ik heb te ruil:SSX3
Pf, wat vraag je drvoor...quote:Op zondag 23 mei 2004 21:40 schreef MCH het volgende:
Hoeveel geef je voor een breedband adapter?
He, jij begint eroverquote:Voor illegale zaken open je maar je eigen topic, deze is alleen om games te ruilen. En het werkt toch voor geen ene kut, dat streamen van games via je pc naar je cube. Als je veel gekopieerde games wilt doen moet je maar een xbox of ps2 kopen.
Mario Kart DD tegen Resident Evil 1 & SSX3?quote:Op zondag 23 mei 2004 20:46 schreef MCH het volgende:
Ik heb te ruil:
Resident Evil 1 (2 discs)
SSX3
Wil hebben:
Mario Kart
ssx 3 tegen billy hatcher and the giant egg?quote:Op zondag 23 mei 2004 20:46 schreef MCH het volgende:
Ik heb te ruil:
Resident Evil 1 (2 discs)
SSX3
Wil hebben:
Mario Kart
W'rom niet op 1 op 1? Anyway, neem even contact op met stephanhoving [at] hotmail.comquote:Op zondag 23 mei 2004 22:55 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Mario Kart DD tegen Resident Evil 1 & SSX3?.
Heb RE0+3 wel liggen iig.quote:Op maandag 24 mei 2004 09:38 schreef nexhil het volgende:
303 bedankt nog... ik heb gisteren resident evil gespeeld en ben meteen verslaafd
bij deze een oproep... ik zoek:
resident evil 0
resident evil code veronica X
resident evil 2
resident evil 3 nemesis
ik heb:
mario sunshine
spiderman
en metroid prime
nog liggen
Zeker heb ik het geprobeerdquote:Op zondag 23 mei 2004 21:59 schreef Maaark het volgende:
[..]
Pf, wat vraag je drvoor...
20 euro?
[..]
He, jij begint erover![]()
Waarom werkt het niet dan? geprobeert?
Veel games runnen oke hoor. En het is alleen zodat ik ze kan uitproberen.
Maarja, hier is dit het topic niet voor, oke.
u got mailquote:Op maandag 24 mei 2004 09:52 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Heb RE0+3 wel liggen iig.
Ik heb je gemaild.quote:Op maandag 24 mei 2004 05:42 schreef MCH het volgende:
[..]
W'rom niet op 1 op 1? Anyway, neem even contact op met stephanhoving [at] hotmail.com
Ja, ik weet het. Maar je kon niet samen? like, multiplayer?quote:Op maandag 24 mei 2004 10:24 schreef 303 het volgende:
[..]
Zeker heb ik het geprobeerd![]()
Ik kon bij bepaalde games niet samen, dat was vooral irritant. Sommige games werken echter weer wel goed, maar nooit echt 100%. Komt vooral omdat de verbinding tussen pc en cube te traag is waardoor hij niet op tijd alle data krijgt.
Ik mail je wel ffquote:Op maandag 24 mei 2004 17:42 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Maar je kon niet samen? like, multiplayer?
Maar in-game is het vaak toch oke?
Volgens jou moet ik het niet doen?![]()
Het kloten alleen al vind ik leuk. Denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |