Wat vraag je voor de sims?quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:29 schreef Legend17 het volgende:
Ik heb te ruil XIII en The Sims voor de GameCube.
bied maar watquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:05 schreef philipnorth het volgende:
Sport_Life: wat is je vraagprijs voor Mario Kart? Eventueel heb ik ook THPS3 te ruil!
XIII ruilen tegen Soul Calibur 2 / Sega Soccer slam?quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:29 schreef Legend17 het volgende:
Ik heb te ruil XIII en The Sims voor de GameCube.
Ik ben wel geintresseerd in SSX 3, wil je die ook verkopen ipv ruilen?quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:47 schreef MCH het volgende:
Te ruil:
Resident Evil 1
THPS 3
SSX 3
Need For Speed Underground
Need For Speed Hot Pursuit 2
Mario Party 4
Medal Of Honor Frontline
Ik bekijk elk bod apart even, maar het liefst wil ik iets wel even tegen Mario Kart (of Finding Nemo voor me vriendin )ruilen. Maar vooralsnog sta ik voor alles open. Wil ook wel ruilen tegen PS2 spellen.
Mario Kart tegen SSX 3 & Resident Evil 1?quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:47 schreef MCH het volgende:
Te ruil:
Resident Evil 1
THPS 3
SSX 3
Need For Speed Underground
Need For Speed Hot Pursuit 2
Mario Party 4
Medal Of Honor Frontline
Ik bekijk elk bod apart even, maar het liefst wil ik iets wel even tegen Mario Kart (of Finding Nemo voor me vriendin )ruilen. Maar vooralsnog sta ik voor alles open. Wil ook wel ruilen tegen PS2 spellen.
Bij nader inzien toch maar liever wel ruilen..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:05 schreef philipnorth het volgende:
Sport_Life: wat is je vraagprijs voor Mario Kart? Eventueel heb ik ook THPS3 te ruil!
Ik heb wel interesse om resident evil 1 (2 disc) te ruilen tegen spiderman, zie mijn advertentie hieronder.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:09 schreef nexhil het volgende:
MCH hebik iets in mijn lijstje staan wat je kunt gebruiken? ik heb wel intresse in jouw resident evil
zie misschien wat in mijn lijstje staan.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:25 schreef 303 het volgende:
Ik heb te ruil:
Sega Soccer Slam
Resident Evil
Aggressive Inline
Tony Hawk's Pro Skater 3
Tony Hawk's Pro Skater 4
NBA Street (Amerikaans spel, freeloader nodig)
Tarzan's Freeride
Fifa 2003
Ik ben op zoek naar:
SSX 3
en andere leuke games, dus doe maar een voorstel.
Ik ben te bereiken op rolandsnoek@hotmail.com
ok er zijn wat spullen weg... de nieuwe lijst (naja lijstje) is:quote:Op maandag 17 mei 2004 21:57 schreef nexhil het volgende:
ik heb:
super bust a move - all stars
mohaa frontlline
super mario sunshine Players choice
Spiderman
ik zoek:
resident evil (zijn allmeaal welkom)
Starwars roque squadron 2
NFS:U
sonic
Fifa 2004
Spongebob Squarepants,Battle for Bikini Bottom
mag ook meerdere van mij tegen één toptitel
ik heb ook nog een psone console + 5/6 games te ruil tegen 2/3 cube titels
zijn er trouwens spellen a la command en conquer op de cube?
Goblin commander: unleash the hordequote:Op woensdag 19 mei 2004 07:54 schreef nexhil het volgende:
ik zoek een spel a la Command en Conquer / red alert
weet er iemand of er zo'n spel op de cube te krijgen is?
Micromachines neem ik over van Retarded.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:43 schreef Retarded het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Superman mag worden geruild of gekocht voor 16 euro inclusief verzendkosten. Micro Machines wordt alleen geruild.
is hier idd nog niet uitquote:Op vrijdag 21 mei 2004 07:09 schreef nexhil het volgende:
thanks
maar is er al iemand die dat spel heeft dan en wilt ruilen? volgens mij is het nog niet uit ofwel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |