Wat heb ik nou gezegdquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:37 schreef Koenijntje het volgende:
Ik heb: - Tony Hawk Underground (pas nieuw!!)
- Starwars Rogue Leader
- Sega Soccer Slam
Ruilen aub en dont ignore me please
Je wilt hem zeker niet verkopen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:00 schreef HIM17 het volgende:
voor de mensen die een plaatje van mij Waverace willen zien *om telaten zien dat hij in super staat is* hier een pic
[afbeelding]
ik ben op zoek voornamelijk naar F-zero GX ! + bijbetaling!
Tegen welke wil je deze ruilen?quote:Op maandag 22 maart 2004 18:30 schreef ricost het volgende:
[..]
Rogue Leader ruilen ???
Opzich is een bijbetaling dan wel tot zijn recht, alleen niet meer dan 10 euro omdat F-Zero binnenkort Player Choice is.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:03 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik heb F-zero misschien wel voor je, en ik heb interessein WaveRace. Ik ruil (uiteraard) niet 1 op 1... dus is een bijbetaling van jouw kant mogelijk?
Voor welke wou je deze ruilen?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:35 schreef Koenijntje het volgende:
Ik heb hier rogue leader voor je, helemaal compleet met boekjes doosje, geen beschadigingen.
Mail ff naar koenijntje@hotmail.com
[..]
f-zero is al verkocht.quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:12 schreef atomicbster het volgende:
[..]
Opzich is een bijbetaling dan wel tot zijn recht, alleen niet meer dan 10 euro omdat F-Zero binnenkort Player Choice is.
Ruilen tegen rogue leader?quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:02 schreef HomerJ het volgende:
Iemand nog intresse in Legend of zelda: collector's edition en/of de nieuwste PU DVD(deel 2) ?
Ruilen of kopen
Wat heb je te ruil ik vind het allemaal best, behalve als ik ze al heb gehad of nog hebquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:13 schreef atomicbster het volgende:
[..]
Voor welke wou je deze ruilen?
Ehmm Wave Race en Dead to Rights dus...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:46 schreef Koenijntje het volgende:
[..]
Wat heb je te ruil ik vind het allemaal best, behalve als ik ze al heb gehad of nog heb
Zeg ff wat je hebt
Dead To Rights -vs- Star Wars Rogue Leader ?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:42 schreef atomicbster het volgende:
[..]
Ehmm Wave Race en Dead to Rights dus...
Goh, dat verwacht je niet in een ruiltopic.quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:03 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik zie alleen maar ruilen(of ruilen/kopen zonder prijs...)
das idd wel een "no shit, sherlock" reactie waard!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Goh, dat verwacht je niet in een ruiltopic.
Resident Evil <-> Sega Soccer Slam ?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:05 schreef keeper het volgende:
Te Ruil Aangeboden:
Star Wars Rogue Leader (Rogue Wars II)
Super Mario Sunshine
Resident Evil
Geen idee tegen wat, doe maar een "bod".
ik heb er wel intresse in voor waverace ??quote:Op zondag 28 maart 2004 22:47 schreef speknek het volgende:
Iemand anders die mijn F-Zero nog wil ruilen tegen PoP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |