Oke dan vervalt mijn Mario Kart DD ookquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:50 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
ja bij de meeste winkels verkopen ze een gamecube met mario kart DD limited edition en bij die limited edition dat is dus die zelda cd en aangezien ik beide wil is het voor mij beter om die als set te kopen. Ik kan nu die collectors disc kopen van een vriend van mij en waarschijnlijk kan ik die dan zelfs ruilen dus ik wacht dat even af.
wel in soul calibur 2, waar ben je naar op zoek?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:37 schreef killermj het volgende:
Niemand intresse in:
NFL Street
Timesplitters 2
Medal Of Honor: Rising Sun
Soul Caliber 2
?
Wil hem wel ruilen tegen Doshin, meer heb ik er niet voor over.quote:Op zondag 6 juni 2004 12:33 schreef Richardfun het volgende:
Heeft er echt niemand intresse in Waverace? Ik heb em uitgespeeld, en ben er dus ook op uitgekeken. Alleen voor de ruil. Neem elk aanbod wel in overweging.
Zapper?quote:Op zondag 6 juni 2004 15:26 schreef Richardfun het volgende:
Doshin heb ik al een keer gespeeld, en dat vond ik echt nix. Misschien een ander bod?
Resident Evil, Star Wars Rogue Leader, Mario Sunshine (originele uitgaves, allen).quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat wil je er tegen ruilen dan ?
Sorry, maar ik ben ouder dan 6. Kom op mensen, Waverace is al een wat ouder spel, maar jullie kunnen toch wel iets anders bieden dan japanse spellen en spellen die als adviesleeftijd 6+ hebben?quote:Op zondag 6 juni 2004 17:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zapper?
The hulkquote:Op zondag 6 juni 2004 17:26 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben ouder dan 6. Kom op mensen, Waverace is al een wat ouder spel, maar jullie kunnen toch wel iets anders bieden dan japanse spellen en spellen die als adviesleeftijd 6+ hebben?
Oh zit niet op te lettenquote:Op zondag 6 juni 2004 17:27 schreef keeper het volgende:
Geïnteresseerd in een van de door mij hierboven genoemde spellen?
Wat zijn de spellen die je kwijt wilt? Noem ze allemaal ff, dan kan ik kijken of er iets tussen zit wat ik leuk vind. Dat gaat wat sneller dan telkens 1 titel noemen.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
The hulk
The hulk is cool hoor smijten met auto`s enzoquote:Op zondag 6 juni 2004 17:36 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Wat zijn de spellen die je kwijt wilt? Noem ze allemaal ff, dan kan ik kijken of er iets tussen zit wat ik leuk vind. Dat gaat wat sneller dan telkens 1 titel noemen.
Heb je interesse in Superman: Shadow of Apokolips (in ruil voor Luigi)..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:01 schreef Supje het volgende:
ik heb deze games te ruil / koop :
- TimeSplitters II
- Luigi's Mansion
oO-Bianca-Oo -- [ wat bied je voor luigi's mansion ?] of als je iets te ruil hebt, laat maar horen
^S^
Laat maar dan.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Voetbalspel heet trouwens Virtua striker 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |