En wat noem jij fatsoenlijk?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:21 schreef L-mo het volgende:
[..]
Hij wil wel ruilen, moet je alleen wat fatsoelijks aanbieden...
Zoiets als Mario Kart DD, een multieplayer spel waar het niet louter om geluk gaat. Een beetje diepgang moet, maar niet teveel want dan kunnen we het niet meer spelen wanneer we onder invloed zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:42 schreef Marici het volgende:
[..]
En wat noem jij fatsoenlijk?
Ik ken geen titels, moet je aan de fanboy vragen...quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:22 schreef Marici het volgende:
Duuuus....
Noem 's een titel dan
en wat heb je te ruil evt?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:11 schreef Munkel het volgende:
Ik zoek voor de GC:
Monkey Ball 2
SSX 3
Final Fantasy: Crystal Chronicles
Netwerk Adapter(s)
mailen naar mirificus_nl@hotmail
Wat heb je voor te ruil of hoeveel bied je voor SSX 3?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:11 schreef Munkel het volgende:
Ik zoek voor de GC:
Monkey Ball 2
SSX 3
Final Fantasy: Crystal Chronicles
Netwerk Adapter(s)
mailen naar mirificus_nl@hotmail
Ik heb Star Wars Rogue Squadron II: Rogue Leader en Mario Party 4 liggen (2 tegen 1), maar heb vooral $$ te ruilquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:22 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Wat heb je voor te ruil of hoeveel bied je voor SSX 3?
Marioparty 5 ruilen tegen Super Smash bros (PC) en Doshin?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:08 schreef Lexie het volgende:
[..]
Anders is het nog steeds een collector's item.
En kom op, ik ga echt niet ruilen tegen een game die voor 15 euro te koop is. En andere coole multiplayergames zijn er niet meer.... Disney party?
Wat heb je ervoor terug?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:37 schreef 303 het volgende:
Shit man, ik had wel 30 euro willen bieden voor ssx 3... Iemand die hem voor 30 euro aan mij wil verkopen? Moet er natuurlijk nog wel goed uitzien, dus net doosje en net hoesje en geen krassen.
quote:Op zondag 30 mei 2004 14:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat heb je ervoor terug?
oja, ff vergetenquote:Op zondag 30 mei 2004 15:21 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Wij hadden toch een deal met dat spel? Ik heb vrijdag Mario Kart DD verstuurd...
IK heb Metal Gear solid, en wil wel Viewtiful Joe.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:43 schreef silenzer het volgende:
Ik heb een nieuwe gesealde PAL versie van Viewtiful Joe over (dubbel gekregen op verjaardag).
Ik zoek:
Mario Kart Double Dash
Metal Gear Solid Twin Snakes of
Pokemon Colloseum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |