Wat een overbodige opmerking, je lokt alleen maar speculaties uit terwijl er helemaal niks bekend isquote:Op donderdag 18 maart 2004 10:39 schreef _The_General_ het volgende:
Waar waren de ouders, opassers vraag ik me dan af!
Waarom overbodig, aan de reacties te merken vragen meer mensen zich dit af? , een aanwezigheid van een ouder had dit misschien kunnen voorkomen. Maar idd misschien waren ze er wel bij! Ts mag wel eens iets meer info geven!quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:48 schreef roflmaopimp het volgende:
[..]
Wat een overbodige opmerking, je lokt alleen maar speculaties uit terwijl er helemaal niks bekend is
idd, das toch wel het belangrijkste nieuws. Maar ja, zeikersds blijven nou eenmaal graag doorzeikenquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:31 schreef zoalshetis het volgende:
![]()
![]()
wat fijn dat het kind het overleeft heeft. dat is toch prachtig nieuws??zeikerds
Er passen meer jongetjes van 2 in die in vijvers vallen...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 02:04 schreef Sphere het volgende:
Wat is het voordeel tov de reguliere ambu's?
Ze lijken me nogal stug rijden. Ook wel weer stabieler natuurlijk.....
Heb een keer moeten invallen in Eindhoven en heb toen gereden in die wagen, en 't rijdt gewoon ontzettend goed. en daarnaast vind 'k ze ook nog een stuk mooier als de sprinters.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 02:04 schreef Sphere het volgende:
Wat is het voordeel tov de reguliere ambu's?
Ze lijken me nogal stug rijden. Ook wel weer stabieler natuurlijk.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |