abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69008387
En natuurlijk is hij wel 59 jaar oud nu.
De opmerking van iemand hier boven dat Wonder in zijn eentje de beatles van de jaren 70 was daar ben ik het helemaal mee eens.
  donderdag 3 februari 2011 @ 21:57:36 #52
165633 eriksd
The grand facade...
pi_92296727
Ik ga deze eens kicken. Luister nu weer eens Conversation Peace, geweldige plaat.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_92416949
Ik ben blij dat ik hem nu al 2 keer live heb mogen zien. Wat een belevenis was dat!!!

De laatste keer was op NSJ, daar is Stevie te groot voor, of NSJ te klein...
pi_100800656
Waarom staat deze altijd zo laag?! FOK! houdt niet van Stevie...

Bij deze een kick, want hoewel af en toe wat aan de zoetsappige kant is het wat mij betreft één van de beste artiesten van de laatste vijftig jaar.

A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_100878769
Stevie Wonder is my all time favo. Er zijn een aantal artiesten die geweldig goed zijn, maar Stevie blijft voor mij altijd nummer 1. Mijn broer had vroeger in de jaren 70 een verzamelalbum met o.a. Higher ground. Het was het eerste nummer van Stevie die ik grijs draaide.

pi_100878976
Stevie _O_! Beetje voor de hand liggend, maar My Cherie Amour blijft mijn favoriet.

full stops and exclamation marks
pi_100883018
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 00:23 schreef krioro het volgende:
Stevie _O_! Beetje voor de hand liggend, maar My Cherie Amour blijft mijn favoriet.

Echt? Die vind ik te zoet om favoriet te zijn. Het mooie aan Steve is dat ie soms nummers maakt die als ze door een of ander boybandje waren gezongen echt verschrikkelijk waren geweest, maar als hij ze zingt is het prachtig.

De man heeft een on-geloof-lijke stem. _O_
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_100890482
Ik zal echt niet weten wat mijn favoriete nummer is van Stevie. Superstition is een echte soulcrack en You are the sunshine of my life, één van de mooiste lovesongs.
Ik weet nog goed dat mijn broer heel trots met het album Songs in the key of life thuis kwam. Het is met recht één van de mooiste albums ooit gemaakt. In de discotheken werd I Wish grijs gedraaid. En de ballads, de één nog mooier dan de ander of je nou naar village ghetto land, knocks me off my feet, summer soft of Ngiculela etc. luistert, ze zijn me allemaal even lief.

pi_100891606
Stevie _O_
Sir Duke, Superstition en Higher Ground zijn mijn favorieten.
pi_100908690
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 00:23 schreef krioro het volgende:

Deze is ook mijn favoriet!

Hij heeft zoooveel mooie, zoals Ribbon in the sky, Overjoyed, Lately, maar My Cherie Amour is het gewoon voor mij!
pi_100921817
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 02:22 schreef Zapato het volgende:

[..]

Echt? Die vind ik te zoet om favoriet te zijn.
Juist daarom vind ik hem leuk, heeft ook wel te maken met herinneringen en zo. :P

Maar goed, eigenlijk vind ik een enkele favoriet kiezen niet te doen, Stevie heeft zoveel tofs gemaakt. :Y
full stops and exclamation marks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')