Ajax scoort dit seizoen gewoon moeilijk in uitwedstrijden, de enige uitwedstrijd met een beetje resultaat was de 1-4 bij ADO.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:01 schreef superjoden het volgende:
[..]
oke...zaterdag waren jullie natuurlijk dramatisch...maar ik kan me toch echt niet voorstellen dat groningen in eindhoven punten gaat pakken(hoe slecht jullie momenteel dan ook zijn). Nee ik denk dat de wedstrijd in de kuip 1 a 2 wedstrijdjes te vroeg komt. Maar ja eerst maar eens van az zien te winnen. Na 3 x zelf niet weten te scoren (tegen H'veen,Utrecht en RKC) nu toch weer 9 doelpunten in 2 wedstrijden.
Ik denk dat als PSV weet te winnen in Tilburg de tweede plaats een heel eind verzekerd is. Daarna komt een groepje spelers (inclusief de geschorsten Van Bommel, Lee en De Jong) weer terug. Het programma van SPV is dan redelijk te doen (met als grootste hobbel de laatste wedstrijd AZ uit). De concurrentie AZ en Feyenoord spelen nog tegen Ajax.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:01 schreef superjoden het volgende:
[..]
oke...zaterdag waren jullie natuurlijk dramatisch...maar ik kan me toch echt niet voorstellen dat groningen in eindhoven punten gaat pakken(hoe slecht jullie momenteel dan ook zijn). Nee ik denk dat de wedstrijd in de kuip 1 a 2 wedstrijdjes te vroeg komt. Maar ja eerst maar eens van az zien te winnen. Na 3 x zelf niet weten te scoren (tegen H'veen,Utrecht en RKC) nu toch weer 9 doelpunten in 2 wedstrijden.
Dat is niet lachen. Gelukkig heeft PSV het doelsaldo mee.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:25 schreef DivineJester het volgende:
Ze kunnen dus op de laatste dag van de competitie nog de tweede plek verspelen, dat zou wel lachen zijn.
Een wisselspeler van NAC ?quote:Op maandag 22 maart 2004 17:34 schreef twi het volgende:
Is Elmander niet interessant als 3e spits voor Ajax?
inderdaad dat was de enige grote overwinning. AZ is de laatste weken wel wat wisselvallig maar zou zomaar eens kunnen winnen thuis aanstaande zondag. Afgaande op de laatste 2 weken zit het voorin wel goed maar ja daar zat natuurlijk wel een wedstrijd bij zonder tegenstand. Als de tegenstander druk begint te zetten dan wordt het voor ons al lastig is deze competitie gebleken.Hier ligt dus de grootste uitdaging voor Koeman in mijn ogen want als hier niet wat aan gedaan (kan) worden ben ik benieuwd hoe we het in de CL gaan doen.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ajax scoort dit seizoen gewoon moeilijk in uitwedstrijden, de enige uitwedstrijd met een beetje resultaat was de 1-4 bij ADO.
Hopelijk tekent 'ie bij, vind het een heerlijke voetballerquote:Op maandag 22 maart 2004 20:38 schreef F1Bas het volgende:
'Deze week nieuwe contractaanbieding Maxwell'
Ajax zal Maxwell deze week voor het laatst een nieuwe aanbieding doen, zo meldt Barbara Barend in het programma Godenzonen op de Amsterdamse stadszender At5. Deze aanbieding zou een absolute topaanbieding zijn, hij zou in de topcategorie van de salarissen komen. Zoals bekend staat Maxwell in de belangstelling van bijna alle topclubs, zoals Ac Milan en AS Roma. Maxwell heeft al eerder laten weten best geïnteresseerd te zijn in een langere verbintenis in Amsterdam.
Nee man .quote:Op maandag 22 maart 2004 17:34 schreef twi het volgende:
Is Elmander niet interessant als 3e spits voor Ajax?
Ik hoop dat ze hem kunnen houden, er niemand op die positie zo goed als hij. Bovendien ben ik een maxwell-fan! Mooie voetballer!quote:Op maandag 22 maart 2004 20:38 schreef F1Bas het volgende:
Ajax zal Maxwell deze week voor het laatst een nieuwe aanbieding doen, zo meldt Barbara Barend in het programma Godenzonen op de Amsterdamse stadszender At5. Deze aanbieding zou een absolute topaanbieding zijn, hij zou in de topcategorie van de salarissen komen. Zoals bekend staat Maxwell in de belangstelling van bijna alle topclubs, zoals Ac Milan en AS Roma. Maxwell heeft al eerder laten weten best geïnteresseerd te zijn in een langere verbintenis in Amsterdam.
vond die oprechte blijdschap bij z'n doelpunt erg mooi om te zien.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Goed plan om onze Braziliaan contractverlenging aan te bieden..
Maar je werd er tegelijk ook erg moe van..?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:07 schreef mitt het volgende:
[..]
vond die oprechte blijdschap bij z'n doelpunt erg mooi om te zien.![]()
ik weet niet waar die smiley weer vandaan komtquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:08 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Maar je werd er tegelijk ook erg moe van..?
quote:Op maandag 22 maart 2004 20:38 schreef F1Bas het volgende:
Het gaat nog beter worden ook de komende weken.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:17 schreef Leshy het volgende:
Allemaal goed nieuws bereikt ons
Vertelquote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:19 schreef BZ het volgende:
Het gaat nog beter worden ook de komende weken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |