Als PSV nog 1 keer punten morst en Ajax verder niet, blijft het droomscenario nog mogelijk:quote:Op maandag 22 maart 2004 00:15 schreef kamagurka het volgende:
Ouderwetse pot met bijbehorende cijfers
Ik vraag me af wanneer we die schaal kunnen gaan vieren?
Wel dus.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:26 schreef Sloggi het volgende:
Kan al niet meer.
Kut, dan ben ik nog skiien!quote:Op maandag 22 maart 2004 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Als PSV nog 1 keer punten morst en Ajax verder niet, blijft het droomscenario nog mogelijk:
11 april in de Kuip.
Snelllllllllllquote:Op maandag 22 maart 2004 00:15 schreef kamagurka het volgende:
Ouderwetse pot met bijbehorende cijfers
Ik vraag me af wanneer we die schaal kunnen gaan vieren?
Nachtmerrie voor de Feyenoord fans en de burgemeester van Rotterdam opsteltenquote:Op maandag 22 maart 2004 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Als PSV nog 1 keer punten morst en Ajax verder niet, blijft het droomscenario nog mogelijk:
11 april in de Kuip.
game onquote:Op maandag 22 maart 2004 00:23 schreef kamagurka het volgende:
Maar zullen we ns een wedstrijd pikken voor onze get-together golfer? (doc is game!)
Azijnzeiker!quote:Op zondag 21 maart 2004 21:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Goede overwinning op een, volgens de NOS, redelijke hoofdklasser. Desalnietemin een goede overwinning (helaas)
Waar moet Knol spelen dan? Verbeter me als ik het verkeerd heb, maar ik heb 'm staan als een type Heitinga. Die staat dan rechts in het centrum, da's duidelijk, en rechtsachterin heb je Lamey en N de Jong nog, waarvan vooral de laatste iig nu mijlenver op de ontwikkeling van Knol voorloopt. Die wordt er bij Vitesse niet echt beter op zoquote:Op zondag 21 maart 2004 16:40 schreef methodmich het volgende:
Knol en Heitinga zou ik persoonlijk wel zien zitten! Die staan over 2 jaar in Oranje als we in 2006 het WK spelen.
Natte droom voor Ajaciedenquote:Op maandag 22 maart 2004 00:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nachtmerrie voor de Feyenoord fans en de burgemeester van Rotterdam opstelten
teletekst heeft nog niets...quote:Op maandag 22 maart 2004 15:05 schreef Murray het volgende:
Ik heb het net niet helemaal gehoord maar vd. Vaart heeft bij Barca getekend? Net op 3FM?
quote:Op maandag 22 maart 2004 09:42 schreef Speed1971 het volgende:
Azijnzeiker!
Garantie op:quote:Op maandag 22 maart 2004 15:17 schreef Suijk het volgende:
Met garantie?
volgens mij moet psv nog 5 punten verspelen in de eerstvolgende 3 wedstrijden, dan zit een kampioenschap in de kuip erin.quote:Op maandag 22 maart 2004 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
11 april in de Kuip.
Dat is haalbaar lijkt me: Willem II en RKC uit, Groningen thuis.quote:Op maandag 22 maart 2004 15:54 schreef superjoden het volgende:
[..]
volgens mij moet psv nog 5 punten verspelen in de eerstvolgende 3 wedstrijden, dan zit een kampioenschap in de kuip erin.
lijkt mij erg sterk maar wie weet...in uitwedstrijden is psv momenteel de beste ploeg maar in eindhoven zelf (thuiswedstrijden) willen ze de punten niet hebben denk.quote:Op maandag 22 maart 2004 15:55 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat is haalbaar lijkt me: Willem II en RKC uit, Groningen thuis.
oke...zaterdag waren jullie natuurlijk dramatisch...maar ik kan me toch echt niet voorstellen dat groningen in eindhoven punten gaat pakken(hoe slecht jullie momenteel dan ook zijn). Nee ik denk dat de wedstrijd in de kuip 1 a 2 wedstrijdjes te vroeg komt. Maar ja eerst maar eens van az zien te winnen. Na 3 x zelf niet weten te scoren (tegen H'veen,Utrecht en RKC) nu toch weer 9 doelpunten in 2 wedstrijden.quote:Op maandag 22 maart 2004 15:57 schreef Dylan Dog het volgende:
In uitwedstrijden maar dan wel met een fatsoenlijk team. Dat van aanstaande zaterdag is van het niveau Willem II.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |