abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17828446
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 10:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Dan kunnen ze het Italiaanse voetbal opdoeken, daar zijn 7 clubs in Serie A en B die niet in de rode cijfers zitten. Er moeten gewoon Europese regels komen, want in Nederland en België zijn de eisen voor een licentie hoog, in Spanje en Italië kan je met een schuld van 340 miljoen gewoon verder voetballen
Het vreemde is ook dat alles gecentraliseerd wordt in Brussel, maar de grootste sport in europa, waar veel geld, banen, mensen en en andere zaken mee gemoeid zijn bemoeien ze zich niet mee.
De EU is weer zo krom als het maar zijn kan.
Enerzijds wel vrije doorgang van spelers (bosman-arrest) omdat het 'werknemers' zijn, maar niet dezelfde regsl opleggen aan de werkgevers, omdat het dan ineens sport betreft..
Yeah baby Yeah!
pi_17829045
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 20:53 schreef superjoden het volgende:

[..]

let's hope so... heb nooit begrepen waarom hij weg moest van koeman...
Pasanen is veel te lief voor een verdediger.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_17829089
Hij speelde overigens tot nu toe 6 PL-duels voor Portsmouth, zonder goals.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 19 maart 2004 @ 18:45:17 #104
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_17830413
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 17:35 schreef methodmich het volgende:
Mwoah, ik heb 'm in verschillende wedstrijden toch aanvallers stevig zien aanpakken.
pi_17830586
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 18:45 schreef Leshy het volgende:

[..]

Mwoah, ik heb 'm in verschillende wedstrijden toch aanvallers stevig zien aanpakken.
Niet eens zo zeer naar opponenten als wel naar eigen spelers.
www.thuisuiteten.nl
pi_17830797
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 16:53 schreef rubbereend het volgende:
Als sonck op de positie speelt waar hij hoort dan schiet hij er met gemak 25 in in een seizoen. Ik had altijd gehoopt dat hj als opvolger van Kezman naar Eindhoven zou komen maar een club was ons voor

Maargoed al;s je m dan toch voor onze neus weghaalt gebruik m dan!!!!!!!!!!!
Nee, we blijven jullie tarten door hem slap te laten spelen of op de bank neerzetten als zlatan en pienaar er weer vast inkomen
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_17830843
Sonck is gehaald om de Rode Duivels te verzwakken, dat is wel duidelijk inmiddels.
www.thuisuiteten.nl
pi_17830976
quote:

[..]

ben ik niet met je eens...tis een fin(dus een bescheiden jongen)... maar te lief vind ik te ver gaan.... pasanen kan in mijn ogen gewoon goed een man uitschakelen (heeft niet van die rare capriolen als een yakubu die je gewoon door midden breekt...maar ook zomaar eens rood zou kunnen pakken met zo'n actie)
pasanen is sterk in de lucht waardoor ajax ook in standaardsituaties meer rendement kan halen dan het nu doet. Je hoeft natuurlijk geen wereldacties van hem te verwachten maar ja daar hebben we al genoeg spelers voor.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_17831010
Als pakweg Raffie of Zlatan zijn man door het midden laat opstomen, zal Pasanen niks zeggen. Heitinga scheldt ze verrot. Voel je het verschil?
www.thuisuiteten.nl
pi_17831012
quote:

Tja, maar nu zit je iedere week opgeschept met Escudé, dat is nou ook niet het prototype goede verdediger
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17831018
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 19:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Tja, maar nu zit je iedere week opgeschept met Escudé, dat is nou ook niet het prototype goede verdediger
Dat valt best mee.

SQD of MSN, wat maakt het uit?
www.thuisuiteten.nl
pi_17831044
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 11:14 schreef Sloggi het volgende:
Speelt Stefanovic niet ook bij Portsmouth? ---> Hoe doet 'ie 't?
ja die speelt ook bij Portsmouth... scoorde enkele weken geleden dacht ik een keer.
pi_17831090
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 19:18 schreef methodmich het volgende:
Als pakweg Raffie of Zlatan zijn man door het midden laat opstomen, zal Pasanen niks zeggen. Heitinga scheldt ze verrot. Voel je het verschil?
ja dat ben ik met je eens...maar heitinga wordt/is ook de regisseur van achteruit. Pasanen is meer een man die vanuit zijn taak moet spelen(dus man uit schakelen en bal inleveren). Heitinga wordt dadelijk een nog grotere speler die nog meer zal inschuiven ala de rol van Blind.
pi_17831129
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 19:20 schreef superjoden het volgende:

[..]

ja die speelt ook bij Portsmouth... scoorde enkele weken geleden dacht ik een keer.
U vraagt wij draaien: 21 duels, 2 goals.
www.thuisuiteten.nl
pi_17832822
Daar heb ik wat aan

Tis een verdediger
pi_17833175
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 19:19 schreef methodmich het volgende:

Dat valt best mee.

SQD of MSN, wat maakt het uit?
Beide functioneren niet naar behoren
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zaterdag 20 maart 2004 @ 03:15:26 #117
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_17838896
Ik ben blij om te lezen dat Ajax de strijd om Bosschaart nog niet opgeeft. Een geweldige voetballer die allang in oranje had moeten staan op de plek van bijvoorbeeld Wilfred Bouma. Bosschaart is op dit moment samen met Tanghe het geraamte van Utrecht. Ik ben er ook wel van overtuigdt dat hij het niveau van Ajax wel aankan.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
  zaterdag 20 maart 2004 @ 09:11:07 #118
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_17839606
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 03:15 schreef Devano het volgende:
Ik ben blij om te lezen dat Ajax de strijd om Bosschaart nog niet opgeeft. Een geweldige voetballer die allang in oranje had moeten staan op de plek van bijvoorbeeld Wilfred Bouma. Bosschaart is op dit moment samen met Tanghe het geraamte van Utrecht. Ik ben er ook wel van overtuigdt dat hij het niveau van Ajax wel aankan.
Je vergeet 1 ding, Pascal Bosschaart wilt alleen naar Feyenoord.

Die weet zelf ook wel dat hij niet naar Ajax kan, want hij is een Feyenoorder. Dan wordt je niet bij Ajax geaccepteerd, en bij je 'eigen' club hoef je je gezicht ook niet meer te laten zien.
The Most Incredible, Baby
  zaterdag 20 maart 2004 @ 09:23:52 #119
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_17839674
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 09:11 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Je vergeet 1 ding, Pascal Bosschaart wilt alleen naar Feyenoord.

Die weet zelf ook wel dat hij niet naar Ajax kan, want hij is een Feyenoorder. Dan wordt je niet bij Ajax geaccepteerd, en bij je 'eigen' club hoef je je gezicht ook niet meer te laten zien.
Zo werkt het dus niet.

Als Ajax meer slaris zal betalen zal hij waarschijnlijk gewoon kiezen voor Ajax. Of welke andere club dan ook die meer salaris zal betalen. Ook zal Utrecht verkopen aan de hoogste bieder. Begrijp me niet verkeerd, ik hoef die overschatte voetballer niet in een Ajax shirt te zien. Het enige wat ik leuk zou vinden is dat Ajax zo eventueel zou voorkomen dat Feyenoord hem koopt.
Let yourself go and enjoy the bassline...
  zaterdag 20 maart 2004 @ 09:46:29 #120
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_17839852
Ik heb toch het idee dat Pascal Bosschaart echt naar Feyenoord wil, en niet naar PSV, Ajax of Aston Villa.

Maar goed, misschien ben ik naïef. .
The Most Incredible, Baby
  zaterdag 20 maart 2004 @ 10:07:06 #121
79010 baziz
I can see clearly now...
pi_17840088
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 16:53 schreef rubbereend het volgende:
Als sonck op de positie speelt waar hij hoort dan schiet hij er met gemak 25 in in een seizoen. Ik had altijd gehoopt dat hj als opvolger van Kezman naar Eindhoven zou komen maar een club was ons voor

Maargoed al;s je m dan toch voor onze neus weghaalt gebruik m dan!!!!!!!!!!!
Hij kan toch altijd nog naar Eindhoven. Ik denk dat ie er idd een aardig aantal in zal schieten als ie in een philips shirt loopt.
En wat betreft Pasanen. Toen Koeman bij Ajax kwam heeft ie Pasanen meteen al in het tweede gezet omdat ie hem niet goed genoeg vond. Koeman ziet duidelijk niets in Petri.
Maar alleen Petri terug halen? Neem meteen Knopper mee terug, kunnen we wel gebruiken!

Jari
Life can only be understood in revese, but must be lived forwards
pi_17841496
Knopper? Goed voor Heerenveen, niet goed genoeg voor Ajax. Doe dan liever Vayrunen ( )
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 20 maart 2004 @ 11:56:41 #123
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17841867
y
  zaterdag 20 maart 2004 @ 11:59:33 #124
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17841917
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 09:23 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Zo werkt het dus niet.

Als Ajax meer slaris zal betalen zal hij waarschijnlijk gewoon kiezen voor Ajax. Of welke andere club dan ook die meer salaris zal betalen. Ook zal Utrecht verkopen aan de hoogste bieder. Begrijp me niet verkeerd, ik hoef die overschatte voetballer niet in een Ajax shirt te zien. Het enige wat ik leuk zou vinden is dat Ajax zo eventueel zou voorkomen dat Feyenoord hem koopt.
Dat zou voor mij allleen al de reden zijn om 'm binnen te halen inderdaad. Heb je gelijk een aardige oplossing als linksback, wanneer vdV vertrekt. Kan Maxwell doorschuiven naar waar 'ie eigenlijk hoort te spelen.

Bovendien zie ik Bosschaart niet als Feyenoorder, maar als Utrechter. En graag is een groot woord, maar ik heb er niet heel veel op tegen als hij bij Ajax komt voetballen.
pi_17842492
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 11:56 schreef twi het volgende:
y
Vayrynen dus
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: