Sorry ik dacht dat je de Ajaks-defensie bedoeldequote:Op woensdag 24 maart 2004 15:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Stam stopt na Portugal met Oranje, dus moet er sowieso iemand in het centrum. Cocu stopt wellicht ook.
Dan heb ik liever Knol dan Ooijer.
Over begrijpend lezen gesprokenquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Sorry ik dacht dat je de Ajaks-defensie bedoelde
Maak me geeeeeeeeeeeeeeeeeeek!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
De Jong - Heitinga - Knol - Bouma
Maar het lijkt mij dan ook weer sterk dat Ajax op deze manier gaat onderhandelen.....quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:16 schreef Eilanden het volgende:
Heb die foto ook gezien ... lijkt me sterk dat ze zomaar vrienden zijn die een ijshockeywedstrijdje bezoeken....
Maar misschien was het een 'avondje uit ' om elkaar beter te leren kennen? Zoals Van Gaal altijd bij spelers thuis langs ging om ze beter te leren kennen? Vreemd inderdaadquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:19 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Maar het lijkt mij dan ook weer sterk dat Ajax op deze manier gaat onderhandelen.....
Het is vreemd.....
Sjakie was heel lang de beheerder van het restaurant in de Jaap Edenhal, de ijshal waar Amsterdam ijshocky speelt. Die zijn daar niet zomaar om een wedstrijdje te bekijken.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:32 schreef Suijk het volgende:
Sjakie is zaakwaarnemer tegenwoordig, maar of die dat van Perez is weet ik niet.
Dan heb jij een ruime definitie van het begrip "beter". Ik vind het echt nog 3x niksquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:12 schreef methodmich het volgende:
Grygera begint steeds beter te voetballen en de Jong blijf ik toch meer een dynamische middenvelder vinden.
Koeman is een sportliefhebber en Perez heeft ooit in VI of SW gezegd van ijshockey te houden. Het was het beslissingsduel in de finale, dus niet zomaar een oefenpotje.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:16 schreef Eilanden het volgende:
Heb die foto ook gezien ... lijkt me sterk dat ze zomaar vrienden zijn die een ijshockeywedstrijdje bezoeken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |