Ja via marktplaats, ik weet alleen zijn achternaam, woonplaats (maar dat kan natuurlijk verzonnen zijn) en gironr.quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:08 schreef PhoeniXus het volgende:
dat ligt er denkik aan welke afspraken julie hebben gemaakt en hoe jullie met elkaar in contact zijn gekomen
Ja inderdaad ik ben bang dat het mis gaatquote:Op donderdag 18 maart 2004 10:13 schreef PhoeniXus het volgende:
dan is er tuurlijk een kans dat hij kan/zal verzaken ... maar is er al rede toe om dat te denken ? vertrouw je iets niet of ben je gewoon bang dat het mis zal gaan ?
Oh! dat zou vrij gunstig zijnquote:Op donderdag 18 maart 2004 10:18 schreef Chilly_Jillie het volgende:
Je kan t geld terug laten boeken binnen 30 dagen
NOT!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:18 schreef Chilly_Jillie het volgende:
Je kan t geld terug laten boeken binnen 30 dagen
lol! Ja wat is het nou!quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:22 schreef Fokslet het volgende:
[..]
NOT!!!!!!!!!
mmmmm...quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:24 schreef Fokslet het volgende:
Ja niet dus. Je kan je geld niet terug laten boeken als je het zelf overgeboekt hebt. Wel kan je het binnen 30 dagen terug laten boeken bij een automatische incasso.
Volgens mij bedoel jij eBay... op marktplaats staat niks over de verkoper.quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:30 schreef Adfundum het volgende:
op marktplaats.nl kun je toch zien of hij al meer heeft verkocht en hoe betrouwbaar hij is? (kan nu ff niet op die site komen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |