dat doe je netjes ... daar kan je hem zelf niet voor maken ... althans .. dat hoop ikquote:Op donderdag 18 maart 2004 10:08 schreef --H-I-M-- het volgende:
ik ben trots op mijn strakke-rode-nep leren-dames-heupbroek die ik bij een of andere budget shop voor 2,50E heb gekocht
Ik weet dat je een connaisseur bent van mooie herenkleding dus ik verwacht niet dat je neppe artikelen koopt maar door de prijs begon ik te twijfelen. Is het héle goede namaak of gewoon een mazzeltje?quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:21 schreef Solitarias het volgende:
Mijn 3 paar Allen Edmonds schoenen, van 400 UDS voor 9.99 USD per paar!
Mijn Grenson schoenen, van 450 USD voor 14,99 USD
enogveelmeer.....
Alles @ ebay.com
Ja, maar ze lopen er hier op fok allebij overop te scheppen en de andere te verwijten dat ze erover opscheppen, ik pleit voor geen topics meer met als inhoud opscheppen over dure of goedkope kleren die je hebt.quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:15 schreef 205_Lacoste het volgende:
Sommige mensen kopen alleen die kleren in de uitverkoop en lopen er 'duur' mee te doen. Andere mensen die kopen die kleren ook normaal en lopen af en toe tegen een leuke aanbieding aan. Eerste groep is indd beetje jammer en de tweede groep kan ik geen ongelijk geven!
oke, dan pleit ik ervoor dat iedereen gewoon lekker doet waar hij zin in heeft (binnen de policy van FOK!). Vervolgens staat het iedereen vrij te oordelen over deze mensen zonder elkaar af te zeiken.quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:45 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik pleit ervoor dat iedereen gewoon lekker doet waar hij zin in heeft (binnen de policy van FOK!). Vervolgens staat het iedereen vrij te oordelen over deze mensen.
Het laatste. Een andere schoenenverzamelaar moest door een ziekte aan zijn voeten alle schoenen verkopen. Ik was 1 der gelukkigen........... Tony uit Phoenix wordt nogmaals bedankt!quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:59 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik weet dat je een connaisseur bent van mooie herenkleding dus ik verwacht niet dat je neppe artikelen koopt maar door de prijs begon ik te twijfelen. Is het héle goede namaak of gewoon een mazzeltje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |