Ja maar over kwaliteit/prijs verhouding zullen we het maar niet hebben met een inwoner van een land wat geen echte Donuts kentquote:Op donderdag 18 maart 2004 09:36 schreef Fixxxer het volgende:
ah in de usa zijn toch overal donuts te krijgen?
Zeker wout of nietquote:Op donderdag 18 maart 2004 09:31 schreef Vampier het volgende:
Een aantal maanden geleden is mijn favo donut shop overgenomen door een paar onverlaten. Onverlaten die donuts gelijk stelden aan vet sponzen. Zojuist reden we even langs om te kijken ofdat ze er nog jaten. De ramen waren zwart.... het plaffond was uitgebrand en de vloer ook..Rust zacht Al's Donut shop in Anaheim (Brookhurt/Orange)
![]()
Nee joh, het was het DBF (donut bevrijdings front) Ze hebben alle donuts bevrijdt en daarna de tent in de fik gestoken om de sporen uit te wissn.quote:Op donderdag 18 maart 2004 09:56 schreef mkrijt het volgende:
Het was de Stichting AD (Anti-donut)
Jaloers krengquote:Op donderdag 18 maart 2004 09:46 schreef _GdR_ het volgende:
stoer joh dat je in amerika zit.
Dat is opzich erg jammer... vraag me serieus af waarom niet want die dingen zijn ERG lekker (en dan heb ik het niet over de voorverpakte meuk it de supermarkt)quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:01 schreef ParanoidEv het volgende:
Niet zo zeuren Vampier, hier heb je ze niet eens.
Die toko is overhyped en overprized... veel geld voor weinig donuts.quote:Op donderdag 18 maart 2004 09:47 schreef Yakult het volgende:
Gisteren op BBC docu gezien over Krispy Kreme's doughnuts franchise concept.
Rare jongens die Amerikanen, een middagje met de kinderen uit naar een donut restaurant a la McDo.
Gaan wij dat ook krijgen?
Ja Vampier, er staat me wel iets van bij dat je ooit een hele dag in de keuken gestaan hebt voor een paar krokettenquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:08 schreef Adfundum het volgende:
mis je nou nooit meer een goede frikandel speciaal of zo? (al zijn donuts of een lekkere bagle ook erg smakelijk)
Optyfen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 09:46 schreef _GdR_ het volgende:
stoer joh dat je in amerika zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |