*zucht*quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uh uhhhh
niet als je het in mijn huis kookt nee![]()
Ik heb een ceramische iets dingquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:04 schreef iemoe het volgende:
[..]
*zucht*
dat ook nog. je hebt toch wel zo'n uiterst relaxte grote kookunit hè? op zo 'n mieterig klein frummeldingetje kan ik echt niet uit te voeten...think big!
moeten we het in de keuken komen halen?quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:01 schreef iemoe het volgende:
[..]
is goed hoor, ik kom het alleen niet brengen....is dat een probleem?
keramischquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb een ceramische iets ding![]()
groot genoeg , plaats genoeg, of je moet erg flink zijn
uhhh, uhhh, zo snel mogelijkquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*agenda er weer bij neemt
Nou ?
In Limburg ?quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:07 schreef iemoe het volgende:
[..]
keramisch
waar staat je huis ongeveer, voordat ik 3 uur onderweg ben om er te komen en al m'n fijne verse ingrediënten volledig verpest zijn?
Klinkt bijna alsof ik 2e keus benquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In Limburg ?
Is toch niet te ver he
Anders vraag ik D. wel om te koken
quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uhhh, uhhh, zo snel mogelijk
quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Klinkt bijna alsof ik 2e keus ben
(ik weet wel dat het alleen om koken gaat)
Rotterdam hierquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In Limburg ?
Is toch niet te ver he
Anders vraag ik D. wel om te koken
quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:18 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Bassieman wat een generaliserend gelul!
Om maar in stijl te blijven: mannen hebben dan weer die angst tot falen in bed (blijft hij wel stijf, blijft hij wel stijf, blijft hij wel stijf,blijft hij wel stijf, blijft hij wel stijf etc.)![]()
Zeg wil jij eens een potje worstelenquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:22 schreef bassieman het volgende:
[..]
okay, okay ... vrouwen hebben een minder gestel, lijkt me ook heel erg lastig
ik al die moeite gaan doen terwijl jij niet eens effe mijn ramen wil komen lappen?!quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan koop je die verse ingredienten maar hier
Ik wil wel een emmertje water er tegenaan gooien hoorquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:35 schreef iemoe het volgende:
[..]
ik al die moeite gaan doen terwijl jij niet eens effe mijn ramen wil komen lappen?!
zien = gelovenquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil wel een emmertje water er tegenaan gooien hoor
Geef je adres maar , dan zie je wel water langs je ramen stromen dadelijkquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:38 schreef iemoe het volgende:
[..]
zien = geloven
Hekbo....oh wacht, dat is vast niet verstandig hè?quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geef je adres maar , dan zie je wel water langs je ramen stromen dadelijk
quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:49 schreef iemoe het volgende:
[..]
Hekbo....oh wacht, dat is vast niet verstandig hè?
jij bent harstikke lief!quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
en waarom zou dat niet verstandig zijn ?
Ik ben een lief vrouwtje hoor![]()
De rest van internetquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:05 schreef iemoe het volgende:
[..]
jij bent harstikke lief!
alleen de rest van het internet niet
ik ben ook harstikke lief!quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De rest van internetincl, jezelf ?
dat zal toch wel meevallen ?
Dat zal ik maar geloven danquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:32 schreef iemoe het volgende:
[..]
ik ben ook harstikke lief!
als je nog wilt dat er gekookt wordt....quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zal ik maar geloven dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |