Jaaaaa weekend!!!quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:25 schreef Shinadul het volgende:
Ik heb ook zin in weekendGelukkig nog maar 1 dag te gaan morgen
Hij wil vast ende zeker iemand die niet alleen onder het bed zuigtquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:23 schreef Bengeltje het volgende:
grappemaker
het is niet mijn hobby hoor
Neem een poetsvrouw ofzo
Opdat jij je morgen niet verslaapt, is het misschien wijs om 30 minuten eerder weg te gaan?quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:32 schreef Shinadul het volgende:
hier nog wat langer, ik had me verslapen vanochtend
quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:32 schreef Shinadul het volgende:
hier nog wat langer, ik had me verslapen vanochtend
Zou het niet weten en ga het ook niet vragenquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hij wil vast ende zeker iemand die niet alleen onder het bed zuigt
Is dat een tekortkoming ?quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:34 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik kom er net achter dat ik maar één tekortkoming heb!
Ik ben man!
kon het toch proberen?quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
grappenmaker
het is niet mijn hobby hoor
Neem een poetsvrouw ofzo
jij neem ik aan, ik ben al thuisquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:38 schreef iemoe het volgende:
[..]
kon het toch proberen?
nu hop naar huis toe
eerder naar bed bedoel jequote:Op donderdag 18 maart 2004 16:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Opdat jij je morgen niet verslaapt, is het misschien wijs om 30 minuten eerder weg te gaan?
Ik kom er net achter dat ik maar één tekortkoming heb!
Ik ben man!
Nee, vrouw zou ik niet willen zijn... ik ben gewend aan mijn tekortkoming eigenlijkquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:37 schreef Bengeltje het volgende:
Is dat een tekortkoming ?
zou je liever een vrouw zijn ?
Wat is er mis met een vrouw zijn danquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, vrouw zou ik niet willen zijn... ik ben gewend aan mijn tekortkoming eigenlijk
Niets. Absoluut niets.quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:51 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is er mis met een vrouw zijn dan![]()
O? tegenwoordig is het altijd gedeeld dacht ik?quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:57 schreef Shinadul het volgende:
Man zijn is ook niet alles hoor, je hebt op sommige punten (bijv voogdijschap bij scheiden) een enorm lastig nadeel
Mooiquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb mn badpak binnen
Als er op een normale manier met elkaar omgegaan wordt, is er geen probleem inderdaad.quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O? tegenwoordig is het altijd gedeeld dacht ik?
Een vriend van me heeft zelfs volledige voogdij
Bassieman wat een generaliserend gelul!quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:04 schreef bassieman het volgende:
Tsja, vrouwen hebben o.m. wispelturigheid, lijkt me erg lastig
jajaquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooi
heb je er een plaatje van ?
Idd , terwijl ze beter kunnen kijken waar het het beste is voor het kindquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:11 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Als er op een normale manier met elkaar omgegaan wordt, is er geen probleem inderdaad.
Maar als de partners elkaar naar het leven staan en echt 100% voogdij willen dan is de vrouw in het voordeel bij de rechter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |