Als ik jou was zou ik uitkijken.quote:Op donderdag 18 maart 2004 01:49 schreef Farao het volgende:
Vanuit de nachtdienst: "hoi"
"Volschijten" toch?quote:Op donderdag 18 maart 2004 09:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik uitkijken.
Een welgemeend "hoi" zeggen staat blijkbaar bij sommige dames gelijk aan "ik wil je bek volspuiten, geil wijf"
De mores van tegenwoordig, tssssss...
trouwens ook een luie zwaar overbetaalde it-er.quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:34 schreef bassieman het volgende:
Man oh man ... wat een hoop gefrustreerde mensen zeg. Gelukkig ben ik een arrogante zelfingenomen arrogante botte eikel
oja?quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben lui en onderbetaald
Lui: zekerquote:Op donderdag 18 maart 2004 10:46 schreef iemoe het volgende:
[..]
trouwens ook een luie zwaar overbetaalde it-er.
het is wel erg prettig als mensen zo enorm voorspelbaar zijn, maar een echte uitdaging ... mwoah ... dat niet echt.quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:56 schreef Shinadul het volgende:
Lui? Nee
Overbetaald? Nee
IT'er ? geen idee
Ik ben graag voorspelbaar, dat is handig in mijn werkquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:13 schreef iemoe het volgende:
[..]
het is wel erg prettig als mensen zo enorm voorspelbaar zijn, maar een echte uitdaging ... mwoah ... dat niet echt.
trollen is okeequote:Op donderdag 18 maart 2004 11:18 schreef RonaldV het volgende:
Ik neem maar even aan dat mijn werkgever blij met me is. Ik krijg er nog steeds jaarlijks een beetje bij, zonder dat ik er om vraag. Verder: Luie ITer, geen dik/mager salaris, en fatsoenlijke middenklasser als leasebak.
En ik mag nog hier trollen onder werktijd ook!
Om niet te zeggen: stilquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:37 schreef Shinadul het volgende:
Ik wel, het is toch rustig
Bij jou ook al??quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Om niet te zeggen: stil
Een dag of twee zou ik erg graag met je willen ruilen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:49 schreef Shinadul het volgende:
Ik vind het nu vervelend rustig eigenlijk, ik heb liever een wat hogere werkdruk.
Ruilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |