Wat zeur je nouquote:Op donderdag 18 maart 2004 00:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[afbeelding]![]()
ik hoop dat het morgen beter is
welterusten allen, een fijne en liefdevolle nacht toegewenst.
Nee hoor, maar jii viert de hele avond al feestjes?quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Aaaah, heb je een nieuwe liefde...? God behoede hem.
In al jouw texten ja.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het heeft alles te maken met dat "zogenaamde" hè, in mijn text...
Dit jaar wel.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:17 schreef Loesje29 het volgende:
Zo nieuw is die trend niet hoor, helaas![]()
die iemand wel begrijpt is het hè...quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:18 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Ja.
Zal wel ja, nu is het meisje iemand anders maar dezelfde aanmoediger.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:22 schreef Noayla_ het volgende:
Ryan3, Stali; het wordt interessant; ga zo door!![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Zal wel ja, nu is het meisje iemand anders maar dezelfde aanmoediger.
He, kijk, een lieve vent.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:21 schreef static het volgende:
*lurk*
Ik vind er anders gaan bal aan hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:22 schreef Noayla_ het volgende:
Ryan3, Stali; het wordt interessant; ga zo door!![]()
Begin jij nu ook al.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:24 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
He, kijk, een lieve vent.
Dit is anders ook bepaald geen simpele zielen materiaal hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
.....de exegeten.....
Misschien, misschien ook niet, maar gelukkig boeit dat verder niemand. Slaap lekker.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
die iemand wel begrijpt is het hè...
En het antwoord is: "nee", ik, maar dat ben ik weer hè, heb nog nooit 1 simpele syllabel begrepen van wat je hier neerzet. Ik weet niet wie je na doet of dat je zo echt bent, maar het is tragisch gewoon, het schiet de bedoeling van communicatie voorbij... Maar nogmaals ik sta open voor de verhandelingen van de exegeten hoor. Het ligt wrs. allemaal aan mij...
Weinig kans hoor. Ik ga niet na 4 x met iemand op een forum gedelibereerd te hebben al roepen dat ik haar mis nadat ik haar een kwartiertje niet tegenkom. Ik ben heel behoudend in dat soort zaken. Als ik uiteindelijk emand leuk vindt dan duurt het ook echt een lange tijd voordat dat over is of iemand moet echt heelk vreemde sapratsen uitvoeren. Maar bij jou werkt dat anders...quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:22 schreef Stali het volgende:
[..]
In al jouw texten ja.![]()
Gelukkig dat jij mij ook voor geen m kan boeien dan. Groeten.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:27 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Misschien, misschien ook niet, maar gelukkig boeit dat verder niemand. Slaap lekker.
Dat is ze juist helemaal niet, dat is het pijnlijke...quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:24 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jullie zijn me iets te cryptisch!
Wat wil je nu eigenlijk horen?quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Weinig kans hoor. Ik ga niet na 4 x met iemand op een forum gedelibereerd te hebben al roepen dat ik haar mis nadat ik haar een kwartiertje niet tegenkom. Ik ben heel behoudend in dat soort zaken. Als ik uiteindelijk emand leuk vindt dan duurt het ook echt een lange tijd voordat dat over is of iemand moet echt heelk vreemde sapratsen uitvoeren. Maar bij jou werkt dat anders...
Joh, maakt mij dat nou wat uit met wie je MSNt. Ook al zou ik 12 1/2 jaar met je getrouwd zijn dan mag je nog MSNen met wie je wilt. Interesseert me niets. Die 4 maanden waren geen hel en dat heb ik je al uitgelegd. Ik ben helemaal niet aan het zeiken, want je hebt nog nooit meegemaakt dat ik aan het zeiken was of ruzie met je had. Ik ga, na een lekker teklefoontje met weer allerlei ander gezeur, lekker slapen, dat zou jij ook beter kunnen doen. En misschien kom je met een uitgebalanceerde mening over die 4 maanden durende folie à deux, wat overigens niets afdoet aan mijn gevoel voor je. Je bent een lieve, spontane, bijzondere meid, ik wou dat ik erg van je kon houden, maar ik ben gebrekkig gebleven daarin... Ik kan die plotselinge wisselingen van je gemoed niet aan. Mijn schuld, ik ben inflexibel...quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk horen?
Vanavond ben jij begonnen met afzeiken terwijl ik normaal deed. Maar inderdaad het lontje is kort hoor. Niet zo heel vreemd natuurlijk en daarbij heb ik net als jij ook de irritante eigenschap altijd het laatste woord te moeten hebben.
Maar wat wil je nu horen? Je maakt je drukker over mijn msn en wie ik daarop heb dan ik.
Verwacht je nou echt nog dat ik nog wat geef? Nee God behoede je toch? Arme ziel het was een hel he die vier maanden. God wat een narigheid begrijp ik hierboven.
En nee ik ben niet iemand die janktopics gaat openen. Je bent duidelijk geweest verder hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |