abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 maart 2004 @ 00:20:38 #26
19105 Noayla_
Love me tender
pi_17791621
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 00:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[afbeelding]

ik hoop dat het morgen beter is
welterusten allen, een fijne en liefdevolle nacht toegewenst.
Wat zeur je nou
D'r zit nu iig een klein beetje pit in.
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_17791628
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 00:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Aaaah, heb je een nieuwe liefde...? God behoede hem.
Nee hoor, maar jii viert de hele avond al feestjes?

Maar blijf je me nu vernaggelen op mijn gevoelens?
En hoezo God behoede hem? Jij wisselt dus kennelijk zo snel. Maar ja dat zogenaamd he?
  donderdag 18 maart 2004 @ 00:21:50 #28
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_17791642
*lurk*

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_17791647
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 00:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het heeft alles te maken met dat "zogenaamde" hè, in mijn text...
In al jouw texten ja.
  donderdag 18 maart 2004 @ 00:22:26 #30
19105 Noayla_
Love me tender
pi_17791653
Ryan3, Stali; het wordt interessant; ga zo door!
pi_17791672
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 00:17 schreef Loesje29 het volgende:
Zo nieuw is die trend niet hoor, helaas
Dit jaar wel.

Even vanuit mijn perspectief gezien dan. Das ook niet allesomvattend maar het enige waar ik mee werken kan.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_17791674
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 00:18 schreef Grobbenkuiken het volgende:

[..]

Ja.
die iemand wel begrijpt is het hè...

En het antwoord is: "nee", ik, maar dat ben ik weer hè, heb nog nooit 1 simpele syllabel begrepen van wat je hier neerzet. Ik weet niet wie je na doet of dat je zo echt bent, maar het is tragisch gewoon, het schiet de bedoeling van communicatie voorbij... Maar nogmaals ik sta open voor de verhandelingen van de exegeten hoor. Het ligt wrs. allemaal aan mij...
I´m back.
pi_17791688
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 00:22 schreef Noayla_ het volgende:
Zal wel ja, nu is het meisje iemand anders maar dezelfde aanmoediger.
  donderdag 18 maart 2004 @ 00:24:49 #34
19105 Noayla_
Love me tender
pi_17791694
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 00:24 schreef Stali het volgende:

[..]

Zal wel ja, nu is het meisje iemand anders maar dezelfde aanmoediger.

Sorry hoor, maar jullie zijn me iets te cryptisch!
pi_17791697
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 00:21 schreef static het volgende:
*lurk*

He, kijk, een lieve vent.

*Aai over je bol.

Ik moet te bedde. Leuk je even gesproken te hebben.
pi_17791700
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 00:22 schreef Noayla_ het volgende:
Ik vind er anders gaan bal aan hoor.
I´m back.
  donderdag 18 maart 2004 @ 00:25:58 #37
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_17791712
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 00:24 schreef Grobbenkuiken het volgende:

[..]

He, kijk, een lieve vent.
Begin jij nu ook al.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_17791715
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
.....de exegeten.....
Dit is anders ook bepaald geen simpele zielen materiaal hoor.

Over voorbijschietende communicatie gesproken.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_17791742
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 00:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

die iemand wel begrijpt is het hè...

En het antwoord is: "nee", ik, maar dat ben ik weer hè, heb nog nooit 1 simpele syllabel begrepen van wat je hier neerzet. Ik weet niet wie je na doet of dat je zo echt bent, maar het is tragisch gewoon, het schiet de bedoeling van communicatie voorbij... Maar nogmaals ik sta open voor de verhandelingen van de exegeten hoor. Het ligt wrs. allemaal aan mij...
Misschien, misschien ook niet, maar gelukkig boeit dat verder niemand. Slaap lekker.
pi_17791749
Slaap lekker
pi_17791766
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 00:22 schreef Stali het volgende:

[..]

In al jouw texten ja.
Weinig kans hoor. Ik ga niet na 4 x met iemand op een forum gedelibereerd te hebben al roepen dat ik haar mis nadat ik haar een kwartiertje niet tegenkom. Ik ben heel behoudend in dat soort zaken. Als ik uiteindelijk emand leuk vindt dan duurt het ook echt een lange tijd voordat dat over is of iemand moet echt heelk vreemde sapratsen uitvoeren. Maar bij jou werkt dat anders...
I´m back.
pi_17791796
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 00:27 schreef Grobbenkuiken het volgende:

[..]

Misschien, misschien ook niet, maar gelukkig boeit dat verder niemand. Slaap lekker.
Gelukkig dat jij mij ook voor geen m kan boeien dan. Groeten.
I´m back.
  donderdag 18 maart 2004 @ 00:32:25 #43
48546 Shinadul
vidi, vici, veni
pi_17791818
*lurk* t wordt steeds beter
pi_17791851
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 00:24 schreef Noayla_ het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar jullie zijn me iets te cryptisch!
Dat is ze juist helemaal niet, dat is het pijnlijke...
I´m back.
pi_17791874
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 00:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Weinig kans hoor. Ik ga niet na 4 x met iemand op een forum gedelibereerd te hebben al roepen dat ik haar mis nadat ik haar een kwartiertje niet tegenkom. Ik ben heel behoudend in dat soort zaken. Als ik uiteindelijk emand leuk vindt dan duurt het ook echt een lange tijd voordat dat over is of iemand moet echt heelk vreemde sapratsen uitvoeren. Maar bij jou werkt dat anders...
Wat wil je nu eigenlijk horen?
Vanavond ben jij begonnen met afzeiken terwijl ik normaal deed. Maar inderdaad het lontje is kort hoor. Niet zo heel vreemd natuurlijk en daarbij heb ik net als jij ook de irritante eigenschap altijd het laatste woord te moeten hebben.

Maar wat wil je nu horen? Je maakt je drukker over mijn msn en wie ik daarop heb dan ik.
Verwacht je nou echt nog dat ik nog wat geef? Nee God behoede je toch? Arme ziel het was een hel he die vier maanden. God wat een narigheid begrijp ik hierboven.

En nee ik ben niet iemand die janktopics gaat openen. Je bent duidelijk geweest verder hoor.
pi_17792073
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 00:35 schreef Stali het volgende:

[..]

Wat wil je nu eigenlijk horen?
Vanavond ben jij begonnen met afzeiken terwijl ik normaal deed. Maar inderdaad het lontje is kort hoor. Niet zo heel vreemd natuurlijk en daarbij heb ik net als jij ook de irritante eigenschap altijd het laatste woord te moeten hebben.

Maar wat wil je nu horen? Je maakt je drukker over mijn msn en wie ik daarop heb dan ik.
Verwacht je nou echt nog dat ik nog wat geef? Nee God behoede je toch? Arme ziel het was een hel he die vier maanden. God wat een narigheid begrijp ik hierboven.

En nee ik ben niet iemand die janktopics gaat openen. Je bent duidelijk geweest verder hoor.
Joh, maakt mij dat nou wat uit met wie je MSNt. Ook al zou ik 12 1/2 jaar met je getrouwd zijn dan mag je nog MSNen met wie je wilt. Interesseert me niets. Die 4 maanden waren geen hel en dat heb ik je al uitgelegd. Ik ben helemaal niet aan het zeiken, want je hebt nog nooit meegemaakt dat ik aan het zeiken was of ruzie met je had. Ik ga, na een lekker teklefoontje met weer allerlei ander gezeur, lekker slapen, dat zou jij ook beter kunnen doen. En misschien kom je met een uitgebalanceerde mening over die 4 maanden durende folie à deux, wat overigens niets afdoet aan mijn gevoel voor je. Je bent een lieve, spontane, bijzondere meid, ik wou dat ik erg van je kon houden, maar ik ben gebrekkig gebleven daarin... Ik kan die plotselinge wisselingen van je gemoed niet aan. Mijn schuld, ik ben inflexibel... .
I´m back.
pi_17792123

Werd het toch nog even echt grappig vanavond.
pi_17792130
Ik sluit overigens af, welterusten... .
I´m back.
pi_17792151
Ja welterusten lieve Ryan
  donderdag 18 maart 2004 @ 01:08:00 #50
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_17792317
Het was leuk... vooral zoals noayla reageerde op mijn bewijs--een standaard instelling van msn, en meteen de aandacht af probeerde te leiden van het feit dat ik haar op haar fout wees naar dat ik een frusty zou zijn
Ik heb bijna kramp in mijn zij van het lachen!
En dan die post met die huilies nog een keer maken in dit topic... dat was meesterlijk, ik kwam niet meer bij, echt-dat komt mij wel frusty over!
Ze heeft wel een leuk gevoel voor humor.

Maar ik ga maar weer eens, ik bookmark em wel, mocht er gereld worden en het topic gesloten worden.

Het was leuk vermaak, dat zeker.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')