abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17815126
ok, heb ff gegoogeld op die searchexe, en er zijn idd meer die er behoorlijk last van hebben.
Maar hier is een pagina die aangeeft hoe te vewijderen :
http://kephyr.sureshot.xa(...)earchexe/index.phtml
Hopelijk dat dat dan werkt....
Makkers, staakt uw wild geraas .....
pi_17815135
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 23:28 schreef schatje het volgende:
ad-aware is troep, pest-patrol, die is pas goed.
Lekkere onderbouwing.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ad-Aware is een prima tooltje. Lekker gebruiksvriendelijk. Er is elke week minimaal 1 update.
History can't change the past, the future can.
  donderdag 18 maart 2004 @ 23:49:03 #28
3256 WebMan
Different Day... Same Shit
pi_17815169
searchexe.com is dat niet identiek aan lop.com?

Uninstall staat op: http://lop.com/new_uninstall.exe
  donderdag 18 maart 2004 @ 23:51:21 #29
77378 Trachemys
the mirror of the soul
pi_17815217
Webman.. yep... maar de oplossing die lop.com (wtf is die website en hoe ben ik er ooit aan gekomen???) zelf aandraagt werkt niet...
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Poiter, ik ga het proberen (ben zelf ook flink aan het googlen)
Whatever life brings me...
  donderdag 18 maart 2004 @ 23:53:05 #30
77378 Trachemys
the mirror of the soul
pi_17815251
Poiter, edit... deze had ik ook gevonden via hijackthis..
echter ik kan de registry nergens vinden en eveneens geen SE onder program files...

HO-PE-LOOS dit kutgeval!!!
  donderdag 18 maart 2004 @ 23:53:39 #31
3256 WebMan
pi_17815264
Bij ad-aware (6.0) maak je ook gebruik van de laatste reference-file? (01R270 18.03.2004)

Krijg je steeds dezelfde startpaginazooi na opnieuw opstarten? Of wisselt dat?

Ad-aware heeft ook verschillende scan-opties. Misschien werkt het om te kiezen om depth-scan te activeren en custom te kiezen en vervolgens daar alles aan te zetten (ff goed rondkijken in de menuutjes)

[ Bericht 37% gewijzigd door WebMan op 18-03-2004 23:57:33 (Ad-aware toevoegingen) ]
  donderdag 18 maart 2004 @ 23:59:28 #32
77378 Trachemys
the mirror of the soul
pi_17815396
YESYESYES!!!! Webman, de optie die je aandroeg van lop.com was toch een andere dan die ik gevonden had en het lijkt (uiteraard weer onder het eerdere voorbehoud
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
) nu gefixed!!!

Ik krijg iig bij het heropstarten van IE geen searchbar meer en gewoon mijn emailbox als homepage...
  vrijdag 19 maart 2004 @ 00:02:02 #33
77378 Trachemys
the mirror of the soul
pi_17815445
Allemaal echt super super super super super bedankt!!!! Ik zag mezelf al mijn gehele windows opnieuw installeren met alle gevolgen vandien!!!

Nog even; met het uitzetten van die 'derde optie' binnen internet optie zijn er geen andere gevolgen? en is die searchbar nu wel verwijderd daarmee of wordt ie enkel niet meer weergegeven??

iig echt SUPER bedankt! ik ga bijna op mijn knieen liggen hier! (als het probleem toch niet opgelost is zien jullie morgen in dit topic de volgende posts wel weer verschijnen...)
  vrijdag 19 maart 2004 @ 00:05:22 #34
3256 WebMan
pi_17815514
Echte consequenties zul bij die derde optie wel meevallen. Het komt er alleen op neer dat speciale plugins niet geladen kunnen worden van andere maatschappijen als microsoft. Het kan dan zijn dat bepaalde dingen zoals internetbankieren bij bepaalde banken niet meer werkt.

Maar dat zal allemaal wel meevallen...

Een goede nacht
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  vrijdag 19 maart 2004 @ 00:06:47 #35
77378 Trachemys
the mirror of the soul
pi_17815543
Dank je... meteen even proberen bij de Rabobank
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  vrijdag 19 maart 2004 @ 00:10:48 #36
3256 WebMan
pi_17815624
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 00:06 schreef Trachemys het volgende:
Dank je... meteen even proberen bij de Rabobank
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Rabobank werkt zonder problemen denk ik. Fortis doet het niet meer denk ik... En nu tijd om te
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_17815710
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 23:47 schreef Burner2000 het volgende:

[..]

Lekkere onderbouwing.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ad-Aware is een prima tooltje. Lekker gebruiksvriendelijk. Er is elke week minimaal 1 update.
Wat nou onderbouwing??

Pest-Patrol vindt veel meer zooi dan Ad-Aware.

Duh
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop