Sorry als dit weer generaliserend is ofzo, maar ik kan het echt ff niet meer hebben.
Ik zet het journaal aan, wat direct begint met een aanslag van een of andere moslim op een hotel in Bagdad, het ziet er weer eens vreselijk uit, veel doden etc.
Daarna gaat het verder met Madrid, hier zijn wat leiders gepakt en ziet alles er nog totaal kut uit.
Even later is er gezeur over een zooi moslims die het er niet mee eens zijn dat ze geen hoofddoeken mogen dragen, waarbij een totaal ongeintegreerde moslima wat moet zeggen voor de camera, jammer dat ze thuis nog altijd ongeintegreerd hun eigen taal spreekt en er totaal geen moeite voor doet om bij Nederland te horen, waardoor je haar niet verstaat.
Vervolgens gaan we verder met een reportage over een Rotterdams watervoorzieningsbedrijf dat allerlei noodtoestanden ging oefenen omdat ze bang waren voor een aanslag van radicale moslims op de drinkwatervoorziening.
Dan hebben we hiervoor nog de dode Nederlandse militair van gisteren gehad, die door een moslimaanslag om het leven is gekomen.
Ik kan het echt ff niet meer hebben, ik weet best dat moslims over het algemeen wel goed volk zijn, maar de rest van hen verziekt het wel heel extreem (die extremisten enzo, ik bedoel niet de mensen die hier gewoon in nederland wonen en wel hun best doen om te integreren, en die moslims zullen in hun eigen land ook vast wel goed volk zijn, maar ze springen er wel heel erg uit door die aanslagen altijd).
Wij hebben er nix mee te maken, laat ze die Bush een x pakken en laten we dan bidden op een slimme president.
Mocht er ooit oorlog komen: dan zal ook de dienstplicht in NL weer ingevoerd worden, en kan ík als jongere, weer worden uitgezonden naar Afghanistan oid om door een volgepropagandeerde kindsoldaat van 9 met een AK-47 door mn kop te worden geschoten.
PS. Dit topic is net gesloten doordat iemand anders het had gepost. Ik vond het wel een interessant topic, maar wel een beetje aan de harde kant. Ik heb het hierbij iets netter en respectvoller gemaakt, in de hoop dat er niet weer zown lelijk slotje op komt en er gewoon op gereageerd kan worden.