abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:28:46 #1
46080 rew-
Ondertitel
pi_17786804
Sorry als dit weer generaliserend is ofzo, maar ik kan het echt ff niet meer hebben.

Ik zet het journaal aan, wat direct begint met een aanslag van een of andere moslim op een hotel in Bagdad, het ziet er weer eens vreselijk uit, veel doden etc.

Daarna gaat het verder met Madrid, hier zijn wat leiders gepakt en ziet alles er nog totaal kut uit.

Even later is er gezeur over een zooi moslims die het er niet mee eens zijn dat ze geen hoofddoeken mogen dragen, waarbij een totaal ongeintegreerde moslima wat moet zeggen voor de camera, jammer dat ze thuis nog altijd ongeintegreerd hun eigen taal spreekt en er totaal geen moeite voor doet om bij Nederland te horen, waardoor je haar niet verstaat.

Vervolgens gaan we verder met een reportage over een Rotterdams watervoorzieningsbedrijf dat allerlei noodtoestanden ging oefenen omdat ze bang waren voor een aanslag van radicale moslims op de drinkwatervoorziening.

Dan hebben we hiervoor nog de dode Nederlandse militair van gisteren gehad, die door een moslimaanslag om het leven is gekomen.

Ik kan het echt ff niet meer hebben, ik weet best dat moslims over het algemeen wel goed volk zijn, maar de rest van hen verziekt het wel heel extreem (die extremisten enzo, ik bedoel niet de mensen die hier gewoon in nederland wonen en wel hun best doen om te integreren, en die moslims zullen in hun eigen land ook vast wel goed volk zijn, maar ze springen er wel heel erg uit door die aanslagen altijd).

Wij hebben er nix mee te maken, laat ze die Bush een x pakken en laten we dan bidden op een slimme president.

Mocht er ooit oorlog komen: dan zal ook de dienstplicht in NL weer ingevoerd worden, en kan ík als jongere, weer worden uitgezonden naar Afghanistan oid om door een volgepropagandeerde kindsoldaat van 9 met een AK-47 door mn kop te worden geschoten.

PS. Dit topic is net gesloten doordat iemand anders het had gepost. Ik vond het wel een interessant topic, maar wel een beetje aan de harde kant. Ik heb het hierbij iets netter en respectvoller gemaakt, in de hoop dat er niet weer zown lelijk slotje op komt en er gewoon op gereageerd kan worden.
pi_17786832
Ik ben het er mee eens
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_17786838
Heb je ook het nieuws gezien over die Man die 3 keer een bejaarde vrouw had verkracht en vermoord?
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:33:06 #4
46080 rew-
Ondertitel
pi_17786937
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:29 schreef calvobbes het volgende:
Heb je ook het nieuws gezien over die Man die 3 keer een bejaarde vrouw had verkracht en vermoord?
ja.. ik heb het over de moslim cultuur, van: doe-een-aanslag-kom-in-de-hemel mentaliteit. ik weet heus wel dat er ook nog andere mensen zijn die fout bezig zijn, maar daar heb ik het nu niet over
pi_17787001
Tja, ik begin elke moslim als een lopende tijdbom te beschouwen. Maar ja, daar werkt de media dan ook lekker aan mee.
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
pi_17787007
Wij gaan toch ook niet naar het Midden-Oosten toe om iedereen die niet direct in God geloofd dood te schieten?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:35:31 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_17787023
Mja, ze komen niet echt positief in 't nieuws nee

Er is toch ook een tijdje zo'n quasi-campagne geweest om moslims positiever te presenteren?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:36:00 #8
46080 rew-
Ondertitel
pi_17787040
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:35 schreef Skv het volgende:
Wij gaan toch ook niet naar het Midden-Oosten toe om iedereen die niet direct in God geloofd dood te schieten?
wij zijn anders opgevoed, die lui daar denken dat ze dan in de hemel komen ofzo
pi_17787065
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:33 schreef rew- het volgende:

ja.. ik heb het over de moslim cultuur, van: doe-een-aanslag-kom-in-de-hemel mentaliteit.
Ow denk je dat iedere Moslim dat denkt ofzo?
pi_17787092
We moeten gewoon inzien dat dit meer aandacht en inzet vergt dan in den beginne werd gedacht. Maar nee, dan trap je mensen op hun ziel. Welvaart is ondergeschikt aan de welvaart van een ander...
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
pi_17787194
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:36 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Leer lezen vriend. Niet iedere moslim. Maar tis elke keer wel toevallig raak.
En ja, dan mag je een vriendin van mij uitleggen waarom zij toch wordt uitgehuwelijkt. Heeft niet met de Islam te maken hoor. Dat boek predikt louter vrede.
Dit probleem heeft het Christendom ook gehad, maar nu ontkennen we het voor de Islam, omdat we ze zo zielig vinden.
  Milf woensdag 17 maart 2004 @ 21:40:54 #12
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_17787203
Ik wordt niet goed van die Moslims :r ben je een kloon ofzo? of is dit ergens gekopied paste?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_17787211
Ik ben et met rew- eens. Echt helemaal, die lui verzieken het helemaal voor zichzelf.
pi_17787216
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:29 schreef calvobbes het volgende:
Dit vin dik toch echt weer zo'n opmerking van niks... daar gaat het toch niet om in dit topic!
Het gaat erom dat je wordt "doodgegooid" met door moslims (ahum fundamentalistische moslims..) willekeurig veroorzaakt dood en verderf... vind je het gek dat er zo n bepald beeld onstaat, ook al is dit deels vertekend?
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:42:20 #15
46080 rew-
Ondertitel
pi_17787242
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:36 schreef calvobbes het volgende:

[..]

jonge doe niet zo agressief, wie zegt dat ik dat denk, ik heb het gewoon over die lui, en zo is die cultuur wel, dat betekent niet dat ik meteen zeg dat iedereen zo is. ik vind zelf om heel eerlijk te zijn (echt niet disrespectvol bedoeld tegenover moslims ofzo, ik vind dat gewoon zelf) de hele moslim cultuur.. hmm hoe zeg ik dit netjes.. 'niet lang over nagedacht?'
pi_17787254
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:40 schreef nikky het volgende:
Ik wordt niet goed van die Moslims ben je een kloon ofzo? of is dit ergens gekopied paste?
Ja joh, doe maar weer een slotje. Je mag geen feiten op tafel leggen. Je mag niet kwaad spreken over moslims!

woensdag 17 maart 2004 @ 21:42:55 #17
46080 rew-
Ondertitel
pi_17787256
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:40 schreef nikky het volgende:
Ik wordt niet goed van die Moslims ben je een kloon ofzo? of is dit ergens gekopied paste?
copy paste van de oude topic, en wat aangepast
pi_17787276
Jongens kom op nou, lees de FAQ eerst eens. Wat staat daar namelijk?

Topics over 'Allochtone Nederlanders' worden zonder pardon gesloten of verwijderd. Het is gebleken dat dit soort topics flames, generalisaties of discriminerende posts bij de gebruikers uitlokken. Over deze regel is geen discussie mogelijk.

Serieuze topics over dit onderwerp bestaan er al plenty in C&H, NWS en POL. Dus ook deze gaat dicht.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Milf woensdag 17 maart 2004 @ 21:44:34 #19
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_17787304
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:42 schreef Mugielz het volgende:

[..]

Ja joh, doe maar weer een slotje. Je mag geen feiten op tafel leggen. Je mag niet kwaad spreken over moslims!

ff door een slotje heen....

nee je moet de faq lezen
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')