abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17786285
Sorry als dit weer generaliserend is ofzo, maar ik kan het echt ff niet meer hebben.

Ik zet het journaal aan, wat direct begint met een aanslag van een of andere moslim op een hotel in Bagdad, het ziet er weer eens vreselijk uit, veel doden etc.

Daarna gaat het verder met Madrid, hier zijn wat leiders gepakt en ziet alles er nog totaal kut uit.

Even later is er gezeur over een zooi moslims die het niet kunnen hebben dat ze geen hoofddoekjes mogen dragen, waarbij een totaal ongeintegreerde moslima wat moet zeggen voor de camera, was wel jammer dat ze geen Nederlands kon..

Vervolgens gaan we verder met een reportage over een Rotterdams watervoorzieningsbedrijf dat allerlei noodtoestanden ging oefenen omdat ze bang waren voor een <schrik niet> aanslag van radicale moslims op de drinkwatervoorziening.

Tot slot nog een stukje over speciale agenten in Rotterdam die ervoor moeten zorgen dat 150 marokkaanse gezinnen die een wijk verneuken goed worden aangepakt.

Dan hebben we hiervoor nog de dode Nederlandse militair van gisteren gehad, die door een moslimaanslag om het leven is gekomen.

Ik kan het echt ff niet meer hebben, ik ben er van overtuigt dat er genoeg 'goede' moslims rondsjouwen op onze aardbol, maar de rest van hen verziekt het wel heel extreem.

Hadden die lui niet lekker in het midden-oosten kunnen blijven?
Ik bedoel, als ze er zo'n lol aan beleven mekaar zo hard mogelijk naar de tyfus te helpen, laat ze het dan verdomme daar uitvoeren, en niet in het Westen.
Wij hebben er geen fuck mee te maken, ze proberen gewoon onze maatschappij net zo debiel te maken als dat ze daar hebben.

Ik ben er ook van overtuigt dat WO III een oorlog zal gaan worden tussen het Midden-Oosten en de Westerse wereld, ik geef het conflict (als het zo doorgaat) nog 5 jaar.
Waarschijnlijk zal dan ook de dienstplicht in NL weer ingevoerd worden, en kan ík als jongere die geen flikker met ene Allah of wat dan ook te maken heeft, weer worden uitgezonden naar Afghanistan oid om door een volgepropagandeerde kindsoldaat van 9 met een AK-47 door mn kop te worden geschoten

zo, dat is dr uit

Oja, met deze post wil ik niet zeggen dat ik een racist ben of dat ik alle buitenlanders weg wil hebben uit Nederland, alleen dat die Islamieten alles nu behoorlijk goed aan het verneuken zijn.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_17786316
Hee kijk nou eens. Een slotje
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')