quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:24 schreef ruby het volgende:
Hmm, mysterieus hoor.
Aan de jonge dame waarmee jij nu MSNt onder de naam van Troubles. Niet kwaad toch hè...quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Another dream shattered, another bruised soul
Aan wie vertelde je dat dan?
Mag ik weten waar dit nu weer over gaat? Ik msn met niemand maar leuk dat je deze conclusie trekt.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Aan de jonge dame waarmee jij nu MSNt onder de naam van Troubles. Niet kwaad toch hè....
quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:32 schreef iemoe het volgende:
stali (of hoe ze ook heet) wil me niet meer
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:44 schreef iemoe het volgende:
[..]
zo komt ie anders niet op me over, lijkt me meer zo'n patserige it-er met zo'n te dure leasebak en overbetaalde baan. could be me though
dan wordt het tijdquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:33 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik msn met niemand
Vroeger was je oud als je in de 30 of 40 was.. Men kreeg bijvoor beeld zeer vroeg kinderen, ging eerder dood, etcetera.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wees gerust, alles is betrekkelijk. En alles van waarde is weerloos.
[..]
Ik weet niet of ik de diepere bedoeling van dit aforisme geheel en al begrijp...
Kijk, zo herken ik je meteen weerquote:en jij oo...ehm....niet, niet...echt niet hoor!
Dat je Stali-account geliquideerd is en dat als je met SB msnt, met Troubles msnt, lijkt me simpel. En wat er met de duderina is moet je aan haar vragen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:33 schreef Stali het volgende:
[..]
Mag ik weten waar dit nu weer over gaat? Ik msn met niemand maar leuk dat je deze conclusie trekt.
En wat is er met Duderinnetje?
Gooi het wel in mijn profielquote:
ik mag toch wel zeggen dat je lelijk bent?quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:37 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Kijk, zo herken ik je meteen weer![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:38 schreef Stali het volgende:
[..]
Gooi het wel in mijn profiel
Maar ik heb het even niet aan, zit intussen een stuk te tikken ook.
Nu nog irlquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:38 schreef iemoe het volgende:
ik mag toch wel zeggen dat je lelijk bent?
zolang je niet voor me staat, durf ik dat best
Dat jij conclusies trekt dat ik maar onmiddellijk met SB zit te msnen dat lijkt me wat simpel.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat je Stali-account geliquideerd is en dat als je met SB msnt, met Troubles msnt, lijkt me simpel. En wat er met de duderina is moet je aan haar vragen.
niet dus, daar ben jij veeeel te groot voor!quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:40 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Nu nog irl![]()
we kunnen vast wel wat verzinnen?quote:Heeft die patserige it-er niet weer wat te vieren binnenkort?
nu is het maar te hopen dat je de juiste voor je hebtquote:Jij viel op zich wel mee qua lelijkheid.
dat sowiesoquote:Verschil moet er wezen!
Raar...quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Stali: had gereplied in het vorige topic. Geen idee wat het probleem is.
Ja, klopt, die vaststelling heb ik ook al eens gemaakt. Mensen blijven langer jong tegenwoordig. Hoewel dit niet wegneemt dat de medische stand nog altijd garant staat voor behoorlijke missers. Zo is vorig najaar mijn zwager op 40-jarige leeftijd oberleden, nadat men niet in staat was om een accurate diagnode te stellen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:36 schreef ruby het volgende:
Even nog van het vorige topic geplukt.
[..]
Vroeger was je oud als je in de 30 of 40 was.. Men kreeg bijvoor beeld zeer vroeg kinderen, ging eerder dood, etcetera.
Tegenwoordig schuift alles wat voor zich uit. Mensen krijgen later kinderen en als je een ziekte hebt, ga je niet gelijk dood aangezien de medische wereld flinke sprongen vooruit heeft gedaan. Je leven wordt verlengd.
Over een lange tijd verwacht ik ook dat mensen veel ouder zullen worden dan dat wij nu worden.
Verders voel ik me als dertiger eigenlijk nog een jongere als je begrijpt wat ik bedoel. Enerzijds ben ik volwassen, maar anderzijds ben ik nog een kind die zich zo nu en dan ook zo gedraagt..
Ik weet niet of ik nu bezig ben om het "dertiger-schap" goed te praten zodat ik me beter voel, maar op zich zit er wel een kern van waarheid in denk ik.
wees blij dat iemand je lief vindt hiero zeg...tsssk....quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb jij last van de lente?![]()
Heerlijk in de tuin gehangen, super! Workshop voorbereid die ik aan collega's geef volgende week. Hoe was jouw dag? Mail graag gedaan. Hele verhandelinge he? Nou ja.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Raar...
Maar hoe issie? Lekker in de tuin gezeten vanmiddag?
Dank voor je email trouwens!
Je leert me nog wel kennenquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:44 schreef iemoe het volgende:
[..]
wees blij dat iemand je lief vindt hiero zeg...tsssk.... [afbeelding]
Allright.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat jij conclusies trekt dat ik maar onmiddellijk met SB zit te msnen dat lijkt me wat simpel.
Whatever #1 + #2 (vorig topic). Zo placht 1 mijner nichtjes zich ook uit te drukken indien er iets gezegd werd wat haar niet van pas kwam...quote:En ik vraag het aan jou! Zij zegt jou gedag en van jouw kant kwam de ene suggererende opmerking na de andere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |