Zo'n balgquote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:49 schreef Kreator het volgende:
Beledigend? Weet je wat beledigend is? Een volwassen vrouw die met droge ogen durft te vertellen dat ze aantrekkelijk is met zo'n balg.
Zei ik dat ergens? En denk je altijd voor een ander?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
En jij denkt dat voor een vrouw een vent met een dikke bierpens wél aantrekkelijk is?
Als diegene daar (zoals jij) zelf niet toe in staat is wel, jaquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zei ik dat ergens? En denk je altijd voor een ander?
Nee, maar over slotjes mag je klagen in het moderatietopicquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:23 schreef Jelief het volgende:
uhm dat topic was toch niet voor niets gesloten?
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als diegene daar (zoals jij) zelf niet toe in staat is wel, ja :
was niet om te klagen, alleen om aan te geven dat kreator zijn post....quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar over slotjes mag je klagen in het moderatietopic![]()
Hoewel ik niet denk dat Lois en Karin echt overtuigd raken hierdoor
Hoi Kreatorquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zei ik dat ergens? En denk je altijd voor een ander?
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Je kwetst echt een hoop mensen en dat is gewoon niet leuk. Echt niet.
Vul in op de puntjes: die hebben dus .... .....quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik neem het niet serieus. Maar er is gebleken dat er mensen zijn die dat wel doen!
En bij wie zit er dan een steekje los?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik neem het niet serieus. Maar er is gebleken dat er mensen zijn die dat wel doen!
Dat is niet genoeg, Lois.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:58 schreef Lois het volgende:
zak erover.....
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:12 schreef Caramelpuddinkje het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg, Lois..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |