abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17786287
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:56 schreef Troel het volgende:

Het feit dat alle omstanders er nu een lolletje van maken, waaronder ook een andere mod, geeft mij maar meteen weer aan wat voor mensen hier rondlopen, sorry shmoopy, als ik van iemand niet zo'n reactie verwacht had, dan was het wel van jou.
Nou Troel, dan heb je iets te snel je conclusies getrokken, want ik zat nog te broeden op een reactie op Spuuglokje, om duidelijk te maken dat haar post imo niet kon, zo op de man spelen doe je niet, en dat ik jou anders 'ken'.

Ik vind het op zich prima dat je de situatie aankaart nl, want irritaties die maar doorsudderen lijken mij ook niet erg constructief, maar wacht gewoon even rustig af hoe anderen posten en zit er niet meteen zo bovenop.
Adem af en toe even voor je post, je punt was duidelijk, maar drijf het dan niet op de spits, snap je?

[disclaimer]
ik heb 2 kinderen, ben kleuterleidster geweest, lurk hier veel en ben GM
[/disclaimer]
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:11:22 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17786321
Troel, ik kan wat dat betreft alleen Lois' post maar onderschrijven.
Ik denk dat Moussy's reacties (excuses Mous als ik voor je denk) een typisch geval is van:' Iemand heeft pijn en gaat omzich heen schoppen'.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar ook nog wel eens last van heb, en helaas zijn het dan wel eens de verkeerden die een trap krijgen.

Ik denk idd dat je er te zwaar aan tilt en zou het jammer vinden als je dit de reden laat zijn om het forum de rug toe te keren.

Zoals Swets het zegt, we zijn en blijven vrouwen met allen oplopende emoties etc. van dien.
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:12:04 #28
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_17786338
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:04 schreef pluisje het volgende:

Troel, dat heeft 1 iemand, en dan zelfs nog indirect, gezegd. En dat was ook nog eens iemand waarmee het gewoon niet klikt.
Je moet het wat dat betreft niet erger maken dan het is hoor.
Ik voelde me door die opmerking anders ook behoorlijk onwelkom eerlijk gezegd.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2004 @ 21:13:15 #29
7074 moussy
kuttekop
pi_17786370
Best leuk, als andere mensen voor je gaan denken en dan ook nog eens denken dat je zielig bent
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:13:26 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17786380
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:59 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Goed zo meissie, ga nu maar lekker janken bij Bert

En dit vind ik dan eigenlijk wel weer veeeel te ver gaan.
Kom op, we zijn wel volwassenen bij elkaar en niemand heeft volgens mij de bedoeling anderen bewust het topic uit te werken.
pi_17786399
Troel niet weggaan joh. Laat lekker gaan. Een tijdje terug werd ik ook nog naief bevonden en misschien nog steeds wel Weet je neem het met een korrel zout. Je wil zelf ook niks met diegene neem ik aan. Als mensen niet willen dan kan je dat niet dwingen. Dan kun je het nog zo ontrecht vinden. Dan heeft schreeuwen en gillen geen zin.
Ik heb een tijdje terug ook spanning gemerkt toen Melonovy een pokketopic opende. Ik snaptte er geen hol van en nog steeds niks. En ik wil er ook niks van snappen Waarom ik het hier dan toch aanhaal? Om te laten zien dat je het ook prima naar ja zin kan hebben als je zulke gevallen van negatieve aandacht gewoon lekker laat voor wat het is. Nu denk je misschien ik laat het me niet zeggen. Maar als je dit over een paar dagen teruglees denk je had ik me mond maar gehouden en Moussy lekker genegeerd. Niet eerlijk misschien, wel slimmer voor Troel.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator woensdag 17 maart 2004 @ 21:15:22 #32
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17786453
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:13 schreef moussy het volgende:
Best leuk, als andere mensen voor je gaan denken en dan ook nog eens denken dat je zielig bent
Doe nou eens ff niet zo
Kunnen we het niet gewoon uitpraten allemaal?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:21:03 #33
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_17786597
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:13 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En dit vind ik dan eigenlijk wel weer veeeel te ver gaan.
Kom op, we zijn wel volwassenen bij elkaar en niemand heeft volgens mij de bedoeling anderen bewust het topic uit te werken.
Ach, Troel kruipt zo graag in de slachtofferrol, ik dacht nou dan GA je toch lekker als je zo nodig wilt denken dat dat de bedoeling is. Natuurlijk is dat vals van mij, maar dat is slechts een trap na die ze kan krijgen als zij zo haar grieven aan het spuien is hier.
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2004 @ 21:23:49 #34
7074 moussy
kuttekop
pi_17786670
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:15 schreef Lois het volgende:

[..]

Doe nou eens ff niet zo
Kunnen we het niet gewoon uitpraten allemaal?
Ik noem met nog meer modder gooien dan nodig is niet uitpraten, dus laat het verder wel bij de gedachten en bepalingen voor en over mij.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_17786701
Ok, als iemand van de mailinglist voel ik me nu aangesproken. Nee Troel, je gaat daar niet over de tong. We hebben het daar zelden over fok! en eerlijk gezegd vind ik de opmerkingen steeds over die lijst best moeilijk. Die heeft niets met fok! te maken, behalve dat de basis is dat we elkaar hier hebben ontmoet. Er worden daar dingen besproken die NOOIT hier besproken zouden kunnen worden en dient daarin zijn doel. That's all there is to it.

En eerlijk is eerlijk, ik schrik ook een beetje van Troel vandaag. Ik had een ander beeld van je.

Waarom ik Mous standpunt verdedig, is omdat ik zie dat ze verkeerd wordt opgevat, omdat ik toevallig wèl weet hoe ze de dingen bedoelt, en omdat ik het op veel punten met haar eens ben. Dat heeft niets te maken met haar achtergrond of dat ze het misschien moeilijk heeft. Ik vind gewoon dat ze niet eerlijk wordt behandeld hier. Niemand heeft gezegd dat niet-ouders hier niet welkom zijn, ook Mous niet. Ik vind je mening vaak erg interessant omdat je vanuit je opleiding spreekt. MAAR ik had zelf bij het crea-topic ook wel een beetje de vraag waarom het nog in Ouder(s) stond en niet gewoon in hobbies. Dat is niet omdat een aantal posters daar geen kinderen heeft, maar gewoon omdat het niets meer met het forumonderwerp te maken heeft. Ik post hier ook niet over fotografie-techniek, dat doe ik (net als veel anderen van OUD) gewoon in fotografie. Dáár komt die opmerking van Mous vandaan. (sprak de tolk)

-edit- tja als jullie er allemaal tussendoor gaan lullen terwijl ik bezig ben met een mooie doorwrochte reactie dan komt het natuurlijk als mosterd na de maaltijd (om het maar netjes te zeggen). Maar goed, laat het toch maar staan want ik hou niet van dat gedieliet.
mooi he, alles
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2004 @ 21:27:49 #36
43556 miss_dynastie
pi_17786778
Ik kan alleen de gevoelens van Troel en Spindizzy onderschrijven. Ook ik twijfel of ik hier nog wel welkom ben. Het voelt in elk geval niet zo. Nu is het troel, de volgende keer ben ik aan de beurt.
  Jubileum moderator woensdag 17 maart 2004 @ 21:29:29 #37
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17786823
Nee Miss D dit is dus niet de bedoeling!!!
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:30:04 #38
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_17786847
Dat is niet zo MissD, dat weet je zelf toch diep in je hart toch ook wel?

Jij reageert toch normaal?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:30:08 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17786850
Nou dan ik ook maar als regelmatig postende niet-ouder.

Ik heb dat gevoel totaal niet, niet gehad ook de laatste tijd.
Jeetje, Moussy is 1 enkele poster hier in dit topic en dan ook nog eens iemand waar jullie niet eens regelmatig 'mee om gaan'. Daar laat je je toch niet door weg jagen?
Kom, een vrouwen-huid is dikker dan dat!

Er zijn hier een aantal regelmatig postende niet-ouders, waaronder jij en ik en Troel en Spindizzy, een flink aantal dames uit het streepjes-topic, Syrena, Heaven7 post hier regelmatig.

Het zou maar een dood zooitje worden als 'wij' met z'n allen op stapten!
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2004 @ 21:31:38 #40
43556 miss_dynastie
pi_17786895
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:30 schreef Leah het volgende:
Jij reageert toch normaal?
Kijk, en dit vind ik dus lullig. Ook Troel reageert doorgaans normaal en genuanceerd. Zij zit er alleen even doorheen, maar dat mag hier blijkbaar niet
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:34:18 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17786975
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Kijk, en dit vind ik dus lullig. Ook Troel reageert doorgaans normaal en genuanceerd. Zij zit er alleen even doorheen, maar dat mag hier blijkbaar niet
Tuurlijk mag dat, maar mag Moussy dat dan ook?

Ik had laatst een 'mini-aanvaring' met een aantal zwangere dames omdat een van hun opmerkingen mij in het verkeerde keelgat schoot. Ik zat toen niet lekker in mijn vel. Dat is allemaal uitgepraat en we gaan gewoon weer op de normale voet verder. Niks aan het handje.
  Jubileum moderator woensdag 17 maart 2004 @ 21:35:19 #42
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17787014
Volgens mij he, volgens mij slaan we nu allemaal een beetje door.
Ik voel me af en toe net een roepende in de woestijn hier. Ik ga het gewoon eens dikgedrukt zeggen:
Niemand, maar dan ook niemand, is hier NIET welkom
ik had eerder bij die opmerking in het creatopic moeten ingrijpen begrijp ik nu, sorry daarvoor. Dit soort excessen zijn dus niet nodig, iedereen is welkom en iedereen die daar anders over denkt zit er naast.
Verder heeft Phil gelijk dat het creatopic nogal uit de hand is gelopen en weinig meer met kinderen te maken heeft. Goed dat je het zo brengt want zo had ik het nog niet bekeken. Ik ga daarover ook even in overleg met Karin want er moet iets veranderen.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_17787052
best een leuk sub-forum dit!

een beetje flamen enzo ligt prima in mijn straatje

oja, en ik ben ook nog pappie dus dat zit wel goed
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  Jubileum moderator woensdag 17 maart 2004 @ 21:37:53 #44
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17787108
Ow god nou hebben we laffer ook al hierheen gelokt

Eva ♥ en Iris ♥
pi_17787114
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat... en gewoon kutnijd van 50 verschillende wijven bij elkaar natuurlijk
Ik betrapte mezelf er al op dat ik in plaats van in BH2, als eerste in OUD keek daarnet
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2004 @ 21:39:28 #46
43556 miss_dynastie
pi_17787160
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:34 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Tuurlijk mag dat, maar mag Moussy dat dan ook?
Heb jij mij ergens horen zeggen van niet?

Begrijp mij niet verkeerd: hoe troel hier reageert, vind ik niet altijd even verstandig. Met bepaalde dingen ben ik het eens, met bepaalde dingen niet, punt. Maar de manier waarop zij hier afgekamd wordt, vind ik niet normaal, sorry. Ik heb een troel op de chat nu, die knaloverstuur is. Die oprecht verdrietig is om wat er gebeurd is. Die zojuist een ban voor ouders heeft gevraagd, die niet gegeven kon worden, omdat die er technisch gezien niet is. Sorry, maar ik zie het dus allemaal net ff anders.
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:39:47 #47
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_17787169
't Is wellicht wel goed voor de vieuws
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Jubileum moderator woensdag 17 maart 2004 @ 21:40:51 #48
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17787200
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 21:23 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik noem met nog meer modder gooien dan nodig is niet uitpraten, dus laat het verder wel bij de gedachten en bepalingen voor en over mij.
En dat vind ik nou jammer. Zoals ik al eerder zei, ik denk dat een uitleg/verklaring/nuancering van jou wel degelijk bijdraagt tot een oplossing, welke dat dan ook mag worden. Ik snap dat dit moddergooien niet makkelijk voor je is maar dit is ook niet makkelijk voor oa. Troel en Rewimo die, schat ik zo in, nu met een enorm klotegevoel achter hun pctje zitten.
Wel vragen of de cola doorgegeven kan worden maar niet inhoudelijk reageren zet best kwaad bloed, in ieder geval irriteer ik me daar wel aan.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_17787202
Game on
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:41:59 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_17787227
MissD vraag dan even aan Troel of ze ajb nog een keertje hier komt lezen, want dan kan ze zien dat het echt niet zo zwart is als zij het nu ziet.
Ik kan me voorstellen dat ze er goed van baalt, want zij voelt(de) zich hier net zo goed thuis als alle andere vaste posters.
Dit was niemands bedoeling.

voelt zich nog een soort van schuldig ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')