Nou Troel, dan heb je iets te snel je conclusies getrokken, want ik zat nog te broeden op een reactie op Spuuglokje, om duidelijk te maken dat haar post imo niet kon, zo op de man spelen doe je niet, en dat ik jou anders 'ken'.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:56 schreef Troel het volgende:
Het feit dat alle omstanders er nu een lolletje van maken, waaronder ook een andere mod, geeft mij maar meteen weer aan wat voor mensen hier rondlopen, sorry shmoopy, als ik van iemand niet zo'n reactie verwacht had, dan was het wel van jou.
Ik voelde me door die opmerking anders ook behoorlijk onwelkom eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:04 schreef pluisje het volgende:
Troel, dat heeft 1 iemand, en dan zelfs nog indirect, gezegd. En dat was ook nog eens iemand waarmee het gewoon niet klikt.
Je moet het wat dat betreft niet erger maken dan het is hoor.
quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:59 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Goed zo meissie, ga nu maar lekker janken bij Bert![]()
Doe nou eens ff niet zoquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:13 schreef moussy het volgende:
Best leuk, als andere mensen voor je gaan denken en dan ook nog eens denken dat je zielig bent
Ach, Troel kruipt zo graag in de slachtofferrol, ik dacht nou dan GA je toch lekker als je zo nodig wilt denken dat dat de bedoeling is. Natuurlijk is dat vals van mij, maar dat is slechts een trap na die ze kan krijgen als zij zo haar grieven aan het spuien is hier.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dit vind ik dan eigenlijk wel weer veeeel te ver gaan.
Kom op, we zijn wel volwassenen bij elkaar en niemand heeft volgens mij de bedoeling anderen bewust het topic uit te werken.
Ik noem met nog meer modder gooien dan nodig is niet uitpraten, dus laat het verder wel bij de gedachten en bepalingen voor en over mij.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:15 schreef Lois het volgende:
[..]
Doe nou eens ff niet zo![]()
Kunnen we het niet gewoon uitpraten allemaal?
Kijk, en dit vind ik dus lullig. Ook Troel reageert doorgaans normaal en genuanceerd. Zij zit er alleen even doorheen, maar dat mag hier blijkbaar nietquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:30 schreef Leah het volgende:
Jij reageert toch normaal?
Tuurlijk mag dat, maar mag Moussy dat dan ook?quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kijk, en dit vind ik dus lullig. Ook Troel reageert doorgaans normaal en genuanceerd. Zij zit er alleen even doorheen, maar dat mag hier blijkbaar niet
Ik betrapte mezelf er al op dat ik in plaats van in BH2, als eerste in OUD keek daarnetquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat... en gewoon kutnijd van 50 verschillende wijven bij elkaar natuurlijk
Heb jij mij ergens horen zeggen van niet?quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, maar mag Moussy dat dan ook?
En dat vind ik nou jammer. Zoals ik al eerder zei, ik denk dat een uitleg/verklaring/nuancering van jou wel degelijk bijdraagt tot een oplossing, welke dat dan ook mag worden. Ik snap dat dit moddergooien niet makkelijk voor je is maar dit is ook niet makkelijk voor oa. Troel en Rewimo die, schat ik zo in, nu met een enorm klotegevoel achter hun pctje zitten.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:23 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik noem met nog meer modder gooien dan nodig is niet uitpraten, dus laat het verder wel bij de gedachten en bepalingen voor en over mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |