abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17933055
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 11:05 schreef NYJETS147 het volgende:
Heeft er al eens iemand gedacht aan heel hard sporten?
Een ex van mij had een vriendin die (net als mijn ex trouwens) haar borsten had laten verkleinen.
Een paar jaar later is ze veel gaan zwemmen omdat ze rugklachten had. En, tjoep..... zo plat als een dubbeltje.
Dus dames, probeer het eerst zo. Voordeel is namelijk dat je, als je toch geopereerd wilt worden je dan gelijk in een stuk beter conditie bent.
Ik heb jarenlang 4x per week gezwommen in de selectie en wedstrijden en alles gedaan.
Ze zijn er echt niet kleiner van geworden.
  woensdag 24 maart 2004 @ 12:57:42 #152
81202 blublub
snob and a half
pi_17935183
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 09:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Foute types moet je gewoon afwimpelen... Feit is dat grote(re) borsten voor de meeste mannen je aantrekkelijkheid verhogen, en er is niks mis met aantrekkelijk(er) gevonden worden...
jij bent zo duidelijk een man. je wimpelt die mannen neit zo makkelijk af en he is gewoon irritant dat figuren eerder met je gaan praten omdat je grotere borsten hebben. zou jij t leuk vinden als jij een grote lul zou hebben (zou he) en vrouwen daarom met je zouden gaan staan praten? dan zijn ze toch niet in jou geinteresseerd, maar in dat onderdeel, die lul van jou.

ik zou daar persoonlijk niet vrolijk van worden. en bovendien, net alsof een meisje met B cup onaantrekkelijker gevonden wordt dan een meisje met DD, dat is echt bullshit. en ja, de types die dat wel interesseert, dat zijn de foute types die maar op 1 ding uitzijn.... (en ik begin te geloven dat jij daar ook bijhoort )
Op zondag 26 september 2004 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
Het zij je vergeven, omdat je een maisje bent. 8-).
  woensdag 24 maart 2004 @ 13:29:22 #153
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_17935891
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 11:05 schreef NYJETS147 het volgende:
Heeft er al eens iemand gedacht aan heel hard sporten?
Een ex van mij had een vriendin die (net als mijn ex trouwens) haar borsten had laten verkleinen.
Een paar jaar later is ze veel gaan zwemmen omdat ze rugklachten had. En, tjoep..... zo plat als een dubbeltje.
Dus dames, probeer het eerst zo. Voordeel is namelijk dat je, als je toch geopereerd wilt worden je dan gelijk in een stuk beter conditie bent.
HAHAHA, probeer 't zelf eerst ff!! Dat werkt echt niet bij DD en hoger! Overigens, ja ik heb er ervaring mee (zie eerdere posts)
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_17938173
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 12:57 schreef blublub het volgende:

[..]

jij bent zo duidelijk een man. je wimpelt die mannen neit zo makkelijk af en he is gewoon irritant dat figuren eerder met je gaan praten omdat je grotere borsten hebben. zou jij t leuk vinden als jij een grote lul zou hebben (zou he) en vrouwen daarom met je zouden gaan staan praten? dan zijn ze toch niet in jou geinteresseerd, maar in dat onderdeel, die lul van jou.

ik zou daar persoonlijk niet vrolijk van worden. en bovendien, net alsof een meisje met B cup onaantrekkelijker gevonden wordt dan een meisje met DD, dat is echt bullshit. en ja, de types die dat wel interesseert, dat zijn de foute types die maar op 1 ding uitzijn.... (en ik begin te geloven dat jij daar ook bijhoort )
daar ben ik man voor: ja dat zou ik wel leuk vinden ja
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_17938244
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 12:57 schreef blublub het volgende:
En jij bent zo duidelijk een zeur... Ik snap ook wel dat je niet op aandacht van iedereen zit te wachten en dat je wel eens simpel wordt van het afwimpelen van mannen die je niet ziet zitten, maar dat hoort er nou eenmaal bij. Iedereen moet wel eens mensen afwimpelen die ze niet zien zitten, de een meer dan de ander, maar goed...

Als vrouwen je alleen behandelen als lustobject moet je daar schaamteloos gebruik van maken als je daar zin in hebt, en anders zeg je dat ze op moeten zouten, zo moeilijk is het allemaal niet...
quote:
Over het algemeen worden grotere borsten gewoon interessanter gevonden door de meeste mannen, ze springen iig wel sneller in het oog, waardoor je gewoon sneller de aandacht trekt. Ik zelf vind kleine borsten meestal supersexie, maar ook mij valt het meteen op als een vrouw grote borsten heeft, geloof me...

Wat die foute types betreft die maar op 1 ding uit zijn... Daar hoor ik eigenlijk helemaal niet bij, ik denk dat jij mijn posts niet helemaal goed interpreteert. Ik zeg eigenlijk maar één ding: accepteer jezelf en verwacht niet dat de hele schepping zich aan jou aanpast, dat gaat namelijk nooit gebeuren. Dus leer óf leven met je (te) grote borsten óf laat een borstverkleining uitvoeren. En dat zijn de keuzes die je hebt, punt!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_17938726
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Dus leer óf leven met je (te) grote borsten óf laat een borstverkleining uitvoeren. En dat zijn de keuzes die je hebt, punt!
Tja, wat moeten we hier nog op antwoorden.
vind het een beetje verkeerd van je neergezet zo.

Die borsten hooren bij mij en ik leef er ook blij mee.
Maar daarom hoeven we toch niet alles te pikken
pi_17938929
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 15:34 schreef jolene het volgende:

[..]

Tja, wat moeten we hier nog op antwoorden.
vind het een beetje verkeerd van je neergezet zo.

Die borsten hooren bij mij en ik leef er ook blij mee.
Maar daarom hoeven we toch niet alles te pikken
AAAARRGGGGH, heb jij mijn posts wel goed gelezen?!?! Ik zeg toch juist dat je niet alles hoeft te pikken en dat je mensen waar je geen zin in hebt gewoon af moet wimpelen!!

Kijk, jij doet het volgens mij precies goed, je zegt dat je blij bent met je borsten maar dat je niet alles hoeft te pikken en dat is nou precies de juiste instelling .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_17941021
foto's anders kan ik niet oordelen
pi_17941259
Laten we de discussie stoppen want voor jou heeft het geen zin Grrrrrrrr om zo door te gaan want wij vinden dat wij het beter weten en jij vind dat jij het beter weet, dus zo kunnen we wel eeuwen door gaan.

Ik zou liever gewoon met andere meiden die ook grote borsten hebben over de problemen enzo willen praten dan dat geleuter van jou elke keer tussendoor. Want geloof me, daar heb ik niks aan.
pi_17941408
Als een forse D al klein is, uhm dan heb ik wel heeel kleine borsten
Italians do it better
  woensdag 24 maart 2004 @ 17:25:19 #161
8369 speknek
Another day another slay
pi_17941543
Ooh ik krijg zoooveel complimenten, ik word er helemaal onzeker van! Boehoehoe! Kras.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_17941585
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 17:12 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Laten we de discussie stoppen want voor jou heeft het geen zin Grrrrrrrr om zo door te gaan want wij vinden dat wij het beter weten en jij vind dat jij het beter weet, dus zo kunnen we wel eeuwen door gaan.
Hee, ik ben een man, die vinden altijd dat ze het beter weten.
quote:
Ik zou liever gewoon met andere meiden die ook grote borsten hebben over de problemen enzo willen praten dan dat geleuter van jou elke keer tussendoor. Want geloof me, daar heb ik niks aan.
Je bedoelt dat je gewoon zin hebt om hier een partijtje te gaan jankzakken met een paar andere jankzakken. Aangezien je een vrouw bent en vrouwen daar nu eenmaal behoefte aan hebben zal ik je raad opvolgen en mezelf terug trekken uit dit topic (nou ja, ik blijf wel lurken ).

Tevreden?
pi_17941618
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 17:25 schreef speknek het volgende:
Ooh ik krijg zoooveel complimenten, ik word er helemaal onzeker van! Boehoehoe! Kras.
Hier moet ik toch nog even op reageren....

LOL!!
  woensdag 24 maart 2004 @ 17:54:37 #164
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_17942150
quote:
Ik zeg eigenlijk maar één ding: accepteer jezelf en verwacht niet dat de hele schepping zich aan jou aanpast, dat gaat namelijk nooit gebeuren. Dus leer óf leven met je (te) grote borsten óf laat een borstverkleining uitvoeren. En dat zijn de keuzes die je hebt, punt!
ik ben om heel eerlijk te zijn nog niet echt gewend aan mijn grote borsten.. aangezien ze vorig jaar nog aanzienlijk kleiner waren en ik nooit problemen had met kleren kopen enzo.. verder kreeg ik ook niet vaak opmerkingen.. ik probeer echt om eraan te wennen, om ze te accepteren maar met altijd maar die opmerkingen en shit wordt het me echt heel moeilijk gemaakt.. verder accepteer ik het wel, maar net als wat er in de OP al gevraagd werd snap ik niet waarom die opmerkingen gemaakt moeten worden.. je hoeft mij niet te vertellen dat ik grote borsten heb. dat weet ik ook heus zelf wel en ik hoef er ook niet aan herinnerd te worden want vergeten doe ik het niet...overigens is borstverkleinig geen optie omdat ik nog niet heel erge rugklachten heb en nog te jong ben.. ik snap gewoon het waarom van de opmerkingen niet en dat is de voornaamste reden dat ik in dit topic begon te posten.. ik vraag me ook af waarom mensen die klagen over kleine borsten zielig worden gevonden, en mensen die grote borsten vervelend vinden.. of niet eens.. mensen die de opmerkingen over grote borsten vervelend vinden als zeikerds worden gezien.. zoals ik al eerder heb gezegd is er meer te zeggen voor kleine dan voor grote borsten.. en wordt je dr veel minder op aangesproken als je kleine hebt want dat is lullig... ooit een jongen op een meisje af zien lopen omdat ze zulke kleintjes had?ik niet...
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 17:12 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
ben ik het mee eens, dat ik er blij mee moet zijn hoor ik al vaak genoeg.. dat maakt me nog niet blij met rugklachten en stomzinnige opmerkingen van vieze ventjes
het is echt niet zo dat ik (als 1 van de jankzakken hiero) de hele dag loop te klagen over mn borsten hoor.. maar ik raakte best opgefokt door dit topic omdat mensen reageren die duidelijk niet weten waar ze over praten en die het als gezeik afdoen.. het enige wat er gevraagd werd waarom iemand van die opmerkingen maakt... en er word geprobeerd om mannen (die zonder na te denken opmerkingen maken) erbij na te laten denken wat ze eigenlijk zeggen, dat niet iedereen het op prijs stelt... zegt niet dat je nooit zo'n opmerking mag maken.. doe wat je niet laten wil.. maar kijk niet raar op als iemand je opmerking niet waardeert (en ook niet als een compliment ziet) en je een knal oid te pakken hebt
tuurlijk is het wel leuk om af en toe als man zijnde te horen te krijgen wat een grote lul je hebt, tenslotte is het een compliment.. totdat je voorbij loopt en mensen achter je rug om lopen te lullen over jouw lul.. en je broek niet dichtpast door die grote lul.. en vooral totdat je het de hele tijd te horen krijgt.. verveelt snel hoor
al zullen de meeste mannen daar nog wel trots op zijn ook
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 17:25 schreef speknek het volgende:
tief toch op als je een probleem niet serieus kan nemen... compliment is ; jij hebt mooie borsten.. belediging is; ohh zijn die echt? of sjeeezus die zijn echt mega.. of moet je dat mokkel es zien wat een tieten ! snap je niet want je hebt geen borsten maar hou je er dan wel buiten
  woensdag 24 maart 2004 @ 18:18:27 #165
81202 blublub
snob and a half
pi_17942600
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

blablabla
jij hebt t echt niet begrepen he. ik heb helemaal niet zulke megagrote borsten..... dus een borstverkleining lijkt mij absoluut niet aan de orde bij een C-cup.... en ik ben persoonlijk daar prima tevreden mee

en ik heb nergens gezegd dat de schepping zich moet aanpassen aan meisjes met grote borsten maar wat ik wil zeggen is dat er ook wel eens begrip mag zijn voor meisjes met grote borsten, en dat die meiden best eens daar iets over mogen zeggen. ZIJ hebben t serieus ergens over, en waar jouw betoog over gaat is bijna niemand hier duidelijk, ja alleen dat je tevreden moet zijn met jezelf, ja, dat weet iedereen nu wel ondertussen.

en jij bent de zeur, want jij weet gewoon helemaal niet wat het is om borsten te hebben, en al helemaal niet om grote borsten te hebben dus
  woensdag 24 maart 2004 @ 18:19:42 #166
81202 blublub
snob and a half
pi_17942622
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hee, ik ben een man, die vinden altijd dat ze het beter weten.
[..]

Je bedoelt dat je gewoon zin hebt om hier een partijtje te gaan jankzakken met een paar andere jankzakken. Aangezien je een vrouw bent en vrouwen daar nu eenmaal behoefte aan hebben zal ik je raad opvolgen en mezelf terug trekken uit dit topic (nou ja, ik blijf wel lurken ).

Tevreden?
nee jij zit te jankzakken,

boehoe, ik krijg niet gelijk van al die 'lekker wijven met grote tieten' boehoe, kras
pi_17942898
Onthoud dat een borstverkleining ook voor flink wat littekens kan zorgen... het is niet zomaar een wonderoplossing voor jullie "probleem".
pi_17943050
wow

ik dacht ik begin ff een topic over dat ik veel "commentaar" op mijn borsten kreeg.

nou kwist niet dat dr zoveel gedoe om zou komen!!

ik ben dr wel tevreden mee hoor, ikzelf vind ze mooi en heb dr ook geen last van en wil ze dus ook niet later verkleinen

vind t soms alleen irritant dat SOMMIGE mannen echt alleen maar daar heen kijken maarja dat heb ik dan maar geaccepteerd!!

ben dr voor de rest heel tevreden mee hoor, maar soms irriteerd die aandacht me gewoon ( heb liever dat ze naar me toe komen om mij als persoon bedoel ik dan en niet om mijn uiterlijk)
  woensdag 24 maart 2004 @ 18:42:29 #169
16715 Mylene
*schatje*
pi_17943056
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je gewoon zin hebt om hier een partijtje te gaan jankzakken met een paar andere jankzakken. Aangezien je een vrouw bent en vrouwen daar nu eenmaal behoefte aan hebben
Doe ff normaal zeg. Ik verzoek je vriendelijk om daarmee te stoppen.
pi_17943103
-edit: niet leuk, ondanks de knipoog

[ Bericht 84% gewijzigd door Mylene op 24-03-2004 19:01:05 ]
pi_17943214
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 17:54 schreef lovegrrl het volgende:
Heel verhaal
Hmm, tja, als je nog erg jong bent en je borsten beginnen ineens keihard te groeien kan ik me voorstellen dat je even niet weet wat je ermee aan moet, vooral omdat jongens van jouw leeftijd vaak wat meer, eh, gefixeerd zijn op borsten dan op andere dingen. Maar geloof me, dat wordt ook een stuk minder in de loop van de tijd.

Lompe opmerkingen als: "wat een grote tieten!" zal je altijd wel blijven houden, en dat dat niet leuk is begrijp ik.

Sterkte ermee dan!
  woensdag 24 maart 2004 @ 19:15:10 #172
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_17943610
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 18:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hmm, tja, als je nog erg jong bent en je borsten beginnen ineens keihard te groeien kan ik me voorstellen dat je even niet weet wat je ermee aan moet, vooral omdat jongens van jouw leeftijd vaak wat meer, eh, gefixeerd zijn op borsten dan op andere dingen. Maar geloof me, dat wordt ook een stuk minder in de loop van de tijd.

Lompe opmerkingen als: "wat een grote tieten!" zal je altijd wel blijven houden, en dat dat niet leuk is begrijp ik.

Sterkte ermee dan!
hmm eindelijk een post van jouw kant met een beetje begrip .. het zijn niet alleen de jongens van mijn leeftijd hoor, dat zou niet zo'n probleem zijn het zijn meer de oudere jongens/mannen die het schaamteloos komen vertellen... overigens ben ik niet op mn mond gevallen en handle ik het prima het is meer dat ik scheitziek wordt van de opmerkingen en van het feit dat iedereen iets waar ik, en veel meiden met mij, wel degelijk mee zit, afdoet als gezeik
ik denk dat op de vraag uit de OP, het waarom van de opmerkingen, geen antwoord zal komen.. en dat er meer meisjes zijn met het 'probleem' van QueenB lijkt me nu wel duidelijk ik heb gesproken dus ik denk dat ik maar mee ga lurken
pi_17944134
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 19:15 schreef lovegrrl het volgende:

[..]

hmm eindelijk een post van jouw kant met een beetje begrip ..
Dat begrip is er de hele tijd al hoor, alleen heb ik ook kritiek dat het weinig zin heeft er over te klagen.
quote:
het zijn niet alleen de jongens van mijn leeftijd hoor, dat zou niet zo'n probleem zijn het zijn meer de oudere jongens/mannen die het schaamteloos komen vertellen... overigens ben ik niet op mn mond gevallen en handle ik het prima
Mooi ! Gewoon doorgaan met handlen! Maar wat versta je onder oudere jongens? 18, 28?
quote:
ik denk dat op de vraag uit de OP, het waarom van de opmerkingen, geen antwoord zal komen.. en dat er meer meisjes zijn met het 'probleem' van QueenB lijkt me nu wel duidelijk

Het waarom van de opmerkingen, ik kan wel wat bedenken. Zelf maak ik zelden opmerkingen over iemands borsten (als ze op gehoorsafstand zijn dan, hypocriet hè), als ik het doe zijn het ook echt complimentjes, en niet zomaar blaten dat je lekkere tieten hebt. Maar goed, waarom roepen mannen dat:
-Het is leuk om te provoceren, veel mannen weten ook wel dat je dat niet wilt horen en dat ze een felle reactie kunnen verwachten;
-Een nogal onbeholpen poging om te flirten, er zijn mannen die "Hee, jij hebt wel lekkere dikke tieten!" een stijlvol compliment vinden, en ze hebben niet door dat je dat al 10.000 x gehoord hebt...

Dat we er naar kijken, tja, daar kunnen we echt maar heel weinig aan doen, ik betrap mezelf er ook op dat ik vaak naar de boezem van een vrouw kijk. Het is wel af te leren, maar soms doe je het toch nog. Geloof me, ik wil het zelf ook niet, ik weet ook maar al te goed dat de meeste vrouwen daar een hekel aan hebben. Maareh... Kijk jij nooit naar het kontje van een jongen?
quote:
ik heb gesproken dus ik denk dat ik maar mee ga lurken

Ja, dat had ik me ook voorgenomen, maar zolang iedereen me blijft citeren...
  woensdag 24 maart 2004 @ 21:35:21 #174
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_17946733
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, dat had ik me ook voorgenomen, maar zolang iedereen me blijft citeren...
sorryy doe ik het nog een keer
quote:
Mooi ! Gewoon doorgaan met handlen! Maar wat versta je onder oudere jongens? 18, 28?
oudere jongens.. sjah meestal tussen de 19 en de 25 ofzo? ik hoor het echt veel minder vaak van een jonger iemand.. dat is eigenlijk maar een paar keer gebeurt..
quote:

Het waarom van de opmerkingen, ik kan wel wat bedenken. Zelf maak ik zelden opmerkingen over iemands borsten (als ze op gehoorsafstand zijn dan, hypocriet hè), als ik het doe zijn het ook echt complimentjes, en niet zomaar blaten dat je lekkere tieten hebt. Maar goed, waarom roepen mannen dat:
-Het is leuk om te provoceren, veel mannen weten ook wel dat je dat niet wilt horen en dat ze een felle reactie kunnen verwachten;
-Een nogal onbeholpen poging om te flirten, er zijn mannen die "Hee, jij hebt wel lekkere dikke tieten!" een stijlvol compliment vinden, en ze hebben niet door dat je dat al 10.000 x gehoord hebt...
denk idd dat je hierin wel gelijk hebt.. toch valt et me wel op dat er vaak ook helemaal niks mee bedoeld wordt.. achter je rug om enzo.. of ze vragen zich gewoon echt af of het echt is hehe ik kan er nu eigenlijk wel om lachen, maarja op het moment zelf is het niet altijd leuk.. ik denk idd dat ze het zelf best stijlvol vinden.. et zijn nou eenmaal mannen he
quote:
Dat we er naar kijken, tja, daar kunnen we echt maar heel weinig aan doen, ik betrap mezelf er ook op dat ik vaak naar de boezem van een vrouw kijk. Het is wel af te leren, maar soms doe je het toch nog. Geloof me, ik wil het zelf ook niet, ik weet ook maar al te goed dat de meeste vrouwen daar een hekel aan hebben. Maareh... Kijk jij nooit naar het kontje van een jongen?
haha heel soms heel soms.. ik weet ook wel dat et een beetje standaard is hoor.. mn beste vriend doet et af en toe ook hij heeft et ook niet altijd door.. waarna ik me heel ongemakkelijk voel haha nouja als iemand echt te ver gaat heb ik wel een weerwoordje hoor, maar toch heb ik niet altijd mn dag en pik ik de ene keer wat meer dan de andere
pi_17947852
mensen alsjeblieft..

domme mensen vind je overal.

dus niet zo zeiken met zn allen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')