neej dat weet ik ook wel maar zo extreem groot is t nou ook weer niet!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:59 schreef Lucille het volgende:
Een forse maat D is niet klein hoor.
Het is misschien erg vervelend voor je... maar het antwoord op deze vraag is toch overduidelijk?quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:58 schreef queenB het volgende:
Waarom??!!
1) een forse D is WEL grootquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:58 schreef queenB het volgende:
ik ben een redelijk klein meisje
mijn cup mat is een forse D
ja ik ga dus niet mezelf in slobbertruien hullen omdat ze dan minder opvallen. vind dikke truien met ronde hals trouwens ook niet uizien, ene v-hals ziet beter uit, anders lijken ze alleen maar groterquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:03 schreef Untouchables het volgende:
Als jij klein bent (hoe klein is klein?) en je hebt een "bescheiden" D, dan zijn ze niet alleen, maar zien ze er ook nog eens echt wel groot uit!
Die opmerkingen, sja, daar kan je weinig aan doen, helaas zijn sommige mannen nou eenmaal zo.
Dus idd, strakke BH's of wijde slobbertruien, dan vallen ze tenminste niet op.
Ow, een borstverkleining moet je natuurlijk nie late doen, das zonde!
Waarom? nou omdat er altijd opmerkingen gemaakt worden over dingen die erg opvallen, zoals lang, kort, dun, dik enz. enz. En bij jou vallen je borsten erg op in verhouding tot je lengte.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:58 schreef queenB het volgende:
nou vroeg ik me af of er meer meiden zijn die hier last van hebben, of of de jongens hier ook wel eens zo'n opmerking maken en zo ja: waarom??!!
Ik snap het ongemak, maar daar kunnen wij ook niet veel aan doen, soms werken borsten als magneten. Ik betrap mezelf er ook wel eens op, maar tot dat moment gaat het geheel onbewust, schijnt iets hormonaals te zijn net als P.M.S.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:03 schreef gothic-blackie het volgende:
wel dat alle mannelijke personen op de wereld er heerlijk naar staan te staren terwijl je in gesprek bent met ze (ook zo fijn).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |