abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17783616
ik ontving laats zon foldertje van First Impression, met allemaal kennismakingsaanbiedingen. Daar viel mij deze advertentie op:

Gratis Portable DVD-speler bij Hits & Clips
Haal nu de megahits met de allergaafste superclips op DVD in huis. Alle grote sterren van de laatste jaren met hun beste songs om naar te luisteren en te kijken!
Vraag nu vrijblijvend de kennismakings-DVD op voor slechts ¤ 6,88 (+verzendkosten).

Bij de collectie ontvang je een schitterende lichtgewicht portable DVD-speler, zodat je altijd en overal naar je favoriete sterren kunt kijken en luisteren.
Reageer binnen 10 dagen en bij de kennismakingszending ontvang je al een gratis verrassing!

Ja, ik ontvang zonder verdere koopverplichting het kennismakingszending van Hits & Clips voor slechts EUR 6,88 (+verzendkosten).

Heeft er iemand ervaringen met zulke aanbiedingen? Want een dvd-speler voor nog geen 15 euro, lijkt mij niet echt normaal (hij zal ook niet supergoed zijn, maar het gaat er mij om, dat ik t ergens mee kan nemen en dat ie t dan ook doet)
Zitten er echt geen addertjes onder het gras, en moet je achteraf nog meer betalen?

p.s. die hit-dingetjes interesseren me dus nix, het gaat om een dvd-speler die je dan eventueel goedkoop aan kan komen
pi_17783647
Bij First Impression zit je altijd ergens aan iets vast...
Sappig !!
pi_17783672
Die dvd speler krijg je dus echt pas als je die hele hit & clips collectie binnen hebt. Leuk geprobeerd
  woensdag 17 maart 2004 @ 19:37:29 #4
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_17783682
Klinkt betrouwbaar, ik zou er gelijk 3 nemen als ik jouw was.
pi_17783684
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 19:36 schreef Loontjah het volgende:
Bij First Impression zit je altijd ergens aan iets vast...
precies, dan moet je elke maand iets bestellen oid. Geloof me, het is net zoals dat je een telefoon gratiz bij een abbo krijgt, klinkt ook altijd erg intressant
pi_17783740
lees maar eens goed
Bij de collectie ontvang je een schitterende lichtgewicht portable DVD-speler, zodat je altijd en overal naar je favoriete sterren kunt kijken en luisteren.
Sappig !!
pi_17783805
dvdspeler krijg je idd pas als je de GEHELE collectie hebt besteld enzo, dus wanneer je al enkele 100den euro's verder bent
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_17783876
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 19:39 schreef Loontjah het volgende:
lees maar eens goed
<b>Bij de collectie ontvang je een schitterende lichtgewicht portable DVD-speler, zodat je altijd en overal naar je favoriete sterren kunt kijken en luisteren.
</b>
ja zoiets dacht ik al wel.....
da van die collectie was me dus niet echt opgevallen
meteen ff papiertje weer weggeflikkerd bij t oud papier
pi_17784021

[ Bericht 100% gewijzigd door okkie-man op 17-03-2004 20:10:47 ]
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_17785289
Vraag nu vrijblijvend de kennismakings-DVD op voor slechts ¤ 6,88 (+verzendkosten).

Alleen de kennismakings dvd voor 6,88+ niet de dvd speler dus..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')