ik ontving laats zon foldertje van First Impression, met allemaal kennismakingsaanbiedingen. Daar viel mij deze advertentie op:
Gratis Portable DVD-speler bij Hits & Clips
Haal nu de megahits met de allergaafste superclips op DVD in huis. Alle grote sterren van de laatste jaren met hun beste songs om naar te luisteren en te kijken!
Vraag nu vrijblijvend de kennismakings-DVD op voor slechts ¤ 6,88 (+verzendkosten).
Bij de collectie ontvang je een schitterende lichtgewicht portable DVD-speler, zodat je altijd en overal naar je favoriete sterren kunt kijken en luisteren.
Reageer binnen 10 dagen en bij de kennismakingszending ontvang je al een gratis verrassing!
Ja, ik ontvang zonder verdere koopverplichting het kennismakingszending van Hits & Clips voor slechts EUR 6,88 (+verzendkosten). Heeft er iemand ervaringen met zulke aanbiedingen? Want een dvd-speler voor nog geen 15 euro, lijkt mij niet echt normaal (hij zal ook niet supergoed zijn, maar het gaat er mij om, dat ik t ergens mee kan nemen en dat ie t dan ook doet)
Zitten er echt geen addertjes onder het gras, en moet je achteraf nog meer betalen?
p.s. die hit-dingetjes interesseren me dus nix, het gaat om een dvd-speler die je dan eventueel goedkoop aan kan komen