Indien een werkgever over nevenactiviteiten spreekt gaat die werkgever uit van zijn eigen dienstverband als hoofddienstverband, of jij hem nu als hoofdbron beschouwd of niet.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:52 schreef FredvZ het volgende:
nevenactiviteit is een inkomstenbron, maar niet de gene die jezelf als hoofdbron beschouwd
Volgens mij hoeft een nevenactiviteit helemaal niet betaald te zijn. Als je een bestuurlijke functie bekleedt bij de plaatselijke tafeltennisclub is dat ook een nevenactiviteit, mijns inziens en dat is over het algemeen niet een betaalde baan.quote:nevenactiviteit is een inkomstenbron, maar niet de gene die jezelf als hoofdbron beschouwd
En als je in de avond twee keer bij mannen aanbelt is dat een nichtenactiviteitquote:Op donderdag 18 maart 2004 03:38 schreef Megumi het volgende:
Als je overdag als postbode werkt. En in de avond als twee keer aanbelt bij vrouwen. Is het laatse een nevenactiviteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop