Oke , maak me altijd heel snel bang met dit soort dingen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:04 schreef NewOrder het volgende:
Ik zou me niet teveel zorgen maken als je al in het ziekenhuis geweest bent. Niet iedereen die bij een aanrijding betrokken is krijgt automatisch een whiplash. Je kunt beter vertrouwen op het oordeel van een arts dan op de meningen die hier circuleren op Fok.
Preciesquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:59 schreef Henk-E het volgende:
Shit man . dus moet ik nu morgen het ziekenhuis weer opbellen en zeggen dat ik FOto's wil maken ofzo !
Je moet je geen zorgen maken, je moet oplettend blijven! Hoe meer zorgen je je gaat maken hoemeer last je ervan krijgt (psychisch)quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:03 schreef Henk-E het volgende:
[..]
Ja dat zeiden ze , dat het spierpijn was.
MAar als ik dat hier dat verhaal lees over Whipplash maak ik me wel erg zorgen!
Nou dan zal ik in ieder geval niet eerst naar de huisarts bellen, want daar sta ik te boek als een Hypochonder!quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PreciesHet is niet gezegd DAT je een whiplash hebt, maar je wil over zulke dingen gewoon geen onzekerheid neem ik aan
Doe nou gewoon ff
Hoe vaak heb je dan ook daadwerkelijk wat?quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:08 schreef Henk-E het volgende:
[..]
Nou dan zal ik in ieder geval niet eerst naar de huisarts bellen, want daar sta ik te boek als een Hypochonder!
Zal morgen dan maar ff naar het ziekenhuis bellen !
Geniet meer van het leven! Niet ieder pijntje/ongemak dat je voelt hoeft ook iets te zijn! Over het algemeen weet een lichaam het wel als het echt serieus is.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:12 schreef Henk-E het volgende:
Niet vaak !
Ikke???quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:15 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Geniet meer van het leven! Niet ieder pijntje/ongemak dat je voelt hoeft ook iets te zijn! Over het algemeen weet een lichaam het wel als het echt serieus is.
Ik weet dat je niet 100% kan vertrouwen op een dokter, maar ik kom er nooit, zou niet weten wanneer ik er heen zou moeten gaan.
Voor wat voor een kwalen/ziektes/ongelukjes ga je eigenlijk naar een dokter toe?
Zal ik maar niet van uit gaan. Een kennis van mij heeft zoiets bij een stoplicht gehad en hij was aansprakelijk voor de schade aan de voorkant.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:45 schreef Henk-E het volgende:
[..]
Ja ik ben verzekerd , maar de achterste heeft volgens mij toch schuld !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |