Gelukkig ben je verzekerd... Hoop ik...quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:43 schreef Henk-E het volgende:
Vanmorgen om half 9 op weg naar mijn werk een auto ongeluk gehad.
Er was ineens een file en ik kon gelukkig op tijd remmen alleen degene achter me zag het dus te laat.
Hij reed op mij in en schoof mij door naar de voorganger. Dus aan de achterkant en voorkant schade.
Auto is al Total Loss verklaard.
Heb nu alleen tintelende vingers en wat nek en rugklachten.
Bah!
Had mijn Cam niet bij me !quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:44 schreef Tiemie het volgende:
Pics?
van je auto dus
Ja ik ben verzekerd , maar de achterste heeft volgens mij toch schuld !quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gelukkig ben je verzekerd... Hoop ik...
Is een Whiplash erg ?quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:46 schreef iemoe het volgende:
dat is goed kut!
ga wel even langs je huisarts met die nek- en rugklachten, whiplash (of hoe je dat ook schrijft) is zo opgelopen. (niet om je bang te maken)
Pfff, zat me alweer helemaal zorgen te maken , ze hadden geen Foto's gemaakt btw.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:52 schreef Snuwerd het volgende:
een whiplash is een verlamming geloof ik? dat je zenuw klem komt te zitten ofzo (geloof ik) maar uit wat je nu vertelt kan ik opmaken dat je dat niet hebt. zeker als je al naar het ziekenhuis ben geweest
Niet?? Nou dan kan je wel terug. En wel snel een beetje, want een whiplash is echt NIET gaaf. Alleen in het begin merk je er niet veel van, dat kan wel maanden duren.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:53 schreef Henk-E het volgende:
[..]
Pfff, zat me alweer helemaal zorgen te maken , ze hadden geen Foto's gemaakt btw.
Oow dit vind ik wel heel erg , zit me nu al echt zorgen te maken.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet?? Nou dan kan je wel terug. En wel snel een beetje, want een whiplash is echt NIET gaaf. Alleen in het begin merk je er niet veel van, dat kan wel maanden duren.
hoeft niet, kan wel.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:47 schreef Henk-E het volgende:
Wiplash ???
BEn al naar het ziekenhuis geweest en die zeiden dat ze niks geks konden vinden.
Ik mocht gewoon alles weer doen ..
quote:Whiplash, bij kop-staart aanrijdingen
De meeste whiplash-ongevallen worden veroorzaakt door verkeersongevallen, de zogenaamde kopstaart aanrijdingen. Het hoofd krijgt een forse klap te verwerken. Ter hoogte van de nek geeft het hoofd een fikse ruk aan de wervelkolom. Spieren, gewrichten wervels en kapsels worden in fracties van seconden gebogen en uitgerekt. Kleine bloedingen en zwellingen, microscopisch kleine letsels kunnen ontstaan, die niet te zien zijn op een normale röntgenfoto, en dan ook niet aantoonbaar zijn, waardoor de erkenning van de klachten dan ook veelal uitblijft.
http://www.whiplash.nl/quote:Whiplash, welke klachten?
Hoofd en nek pijn vormen, zijn vaak gehoorde klachten bij een whiplash. Deze pijnen kunnen leiden tot een zekere bewegingsangst. Juiste therapie moet voorkomen dat het hoofd en de nek niet meer kunnen bewegen. Naast deze pijnen kunnen ook duizelingen, evenwichtsproblemen, concentratiestoornissen, woordvindings-problemen, misselijkheid, braken, slecht zien, gevoelig voor licht en lawaai. Het niet tegen veel drukte kunnen, energieverlies, vermoeidheid, tintelingen in armen en benen, stoornissen in de menstruatie en verminderde geslachtsdrift.
Ja, ik heb dit ook mee meegemaakt, nou ja, ongeveer zoiets. Ik gaf keurig rechts voorrang en die gozer achter mij zag niet dat ik stil stond, die reed in op mij en ik op degene die van rechts kwam. Zelf had ik niets, maar ik was wel de pineut, ik moest namelijk 2 schadeformulieren invullenquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:45 schreef Henk-E het volgende:
[..]
Ja ik ben verzekerd , maar de achterste heeft volgens mij toch schuld !
Ja dat zeiden ze , dat het spierpijn was.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:02 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ja, ik heb dit ook mee meegemaakt, nou ja, ongeveer zoiets. Ik gaf keurig rechts voorrang en die gozer achter mij zag niet dat ik stil stond, die reed in op mij en ik op degene die van rechts kwam. Zelf had ik niets, maar ik was wel de pineut, ik moest namelijk 2 schadeformulieren invullen
Maar als je nog last van je nek hebt moet je natuurlijk teruggaan. Er is altijd de mogelijkheid dat je alleen spierpijn hebt in je nek!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |