Ik wacht hier welquote:Op maandag 27 juli 2015 12:41 schreef Apekoek het volgende:
Op dit moment ben ik veel aan het rondreizen, over een aantal maanden ben ik weer thuis en zal ik de foto's gaan regelen.
Lijk mij niet dat jij daar over gaat: http://forum.fok.nl/fok/faq/policyquote:
Heldquote:Op maandag 27 juli 2015 13:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Lijk mij niet dat jij daar over gaat: http://forum.fok.nl/fok/faq/policy
Bovendien lijk mij het handig om in dit topic verder te gaan aangezien gedesinteresseerde zoals Royy wel even geduld hebben. Nogmaals, de foto's zullen hier volgen wanneer ik terug ben van mijn reis.
Zei je in 2009 ook al. We zijn 6 jaar verderquote:Op maandag 27 juli 2015 12:41 schreef Apekoek het volgende:
Op dit moment ben ik veel aan het rondreizen, over een aantal maanden ben ik weer thuis en zal ik de foto's gaan regelen.
Wie weet waar hij allemaal al geweest is.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zei je in 2009 ook al. We zijn 6 jaar verder
waterskimoter op reisquote:Op maandag 27 juli 2015 15:43 schreef Marsenal het volgende:
Krijgen we dan ook foto's van de reis te zien?
Ja echt geniaal dit... Heb me kapot gelachen de eerste keer dat ik dit topic door las ^_^quote:
Ga zelf kijkenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:52 schreef LuieSurinamer het volgende:
Zijn er in die 11 jaar al foto's langsgekomen?
... Voor al zijn inspanningen die hij heeft verricht om zijn waterskibaantrekmotor te verkopen iddquote:
quote:
Ney joh, TS is ze vast nu al aan het overzetten op z'n computer om ze over 2 jaar te kunnen hebben gepost.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:46 schreef mitchelll0181 het volgende:
Gemiddeld 5 posts per dag. En dan zegt meneer geen tijd te hebben voor een foto![]()
Beste hoax topic in tijden, wel leuk dat wel.
Lange reis maakt TS danquote:Op maandag 27 juli 2015 13:08 schreef Apekoek het volgende:
Lijk mij niet dat jij daar over gaat: http://forum.fok.nl/fok/faq/policy
Bovendien lijk mij het handig om in dit topic verder te gaan aangezien gedesinteresseerde zoals Royy wel even geduld hebben. Nogmaals, de foto's zullen hier volgen wanneer ik terug ben van mijn reis.
Dan zou je em aan moeten sturen dmv een frequentieregelaar. Dan wordt het wel een duur grapje vrees ik. Als je wat angstig bent en niet teveel vaart wil maken pak je gewoon de binnenbocht.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:11 schreef I-care het volgende:
Zit er ook een variabele treksnelheid op? Voor als je wat angstig bent in de bochten.
Inderdaad. Ik was laatst weer twee weken thuis en toen zou een vriend van mij langs komen met zijn spiegelreflexcamera, helaas bleek zijn camera defect te zijn vanwege waterschadequote:
Ojee domme pech, we wachten nog even af. Tegen de jaarwisseling komt perfect uitquote:Op donderdag 5 november 2015 10:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik was laatst weer twee weken thuis en toen zou een vriend van mij langs komen met zijn spiegelreflexcamera, helaas bleek zijn camera defect te zijn vanwege waterschade. Hij had zijn camera in zijn vochtige schuur opgeborgen, hoe kom je er ook op.
Nu ben ik dus weer op reis en dus niet thuis, naar verwachting ben ik ergens na de jaarwisseling weer terug. Tegen die tijd heb ik dan ook weer een nieuw mobieltje, dus zal ik daarmee wel even wat foto's schieten.
Man dat is pech hebben!quote:Op donderdag 5 november 2015 10:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik was laatst weer twee weken thuis en toen zou een vriend van mij langs komen met zijn spiegelreflexcamera, helaas bleek zijn camera defect te zijn vanwege waterschade. Hij had zijn camera in zijn vochtige schuur opgeborgen, hoe kom je er ook op.
Nu ben ik dus weer op reis en dus niet thuis, naar verwachting ben ik ergens na de jaarwisseling weer terug. Tegen die tijd heb ik dan ook weer een nieuw mobieltje, dus zal ik daarmee wel even wat foto's schieten.
Nog zo een hier. Met name bang dat er een keer een slotje op gezet wordt of dat het naar 'onz' wordt verplaatst. Zou jammer zijn als ts's record wordt afgekapt.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:38 schreef Ciscus het volgende:
Ik ben altijd zo bang dat ik dit topic open en lees dat het apparaat verkocht is..pff
Vandaar mijn tvpquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:57 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dit topic begon in de tijd dat tvp's nog gedoogd werden
Er zit inderdaad een reverse op, maar ook een vrijstand. Dus wat dat betreft krijg je er een bak aan opties voor terug!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:30 schreef OllieNL het volgende:
Serieus intresse... ik wil deze zomer een waterskibaan openen.
Zit er ook een achteruit op?
Nou nou nou, wat een woorden. TS heeft waarschijnlijk een druk leven. Geef het wat tijd. Bovendien, als je een beetje in de scène zit, weet je hoe zo'n goed product aanbied. Ook nu is dit nog een goede koop wat nog veel vraag naar isquote:
Wanneer te bekijken ?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Er zit inderdaad een reverse op, maar ook een vrijstand. Dus wat dat betreft krijg je er een bak aan opties voor terug!
Ik zal je op de hoogte houden wanneer je langs kunt komen, voorlopig zit ik weer op de Galapagoseilanden. Ik ben maar kort thuis geweest na de jaarwisseling en ik ben destijds vergeten foto's te maken van het apparaat.quote:
Wauw, geniet er van daar!quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik zal je op de hoogte houden wanneer je langs kunt komen, voorlopig zit ik weer op de Galapagoseilanden. Ik ben maar kort thuis geweest na de jaarwisseling en ik ben destijds vergeten foto's te maken van het apparaat.
Het is inderdaad wat pech hebben zoals jij al eerder aangaf, maar bedankt! Ik kom er binnenkort weer op terug.quote:
Natuurlijk....quote:
"Niet mijn wijk, mijn collega komt zo bij U"quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:11 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Waarom blijft dit open dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |