Nog zo een hier. Met name bang dat er een keer een slotje op gezet wordt of dat het naar 'onz' wordt verplaatst. Zou jammer zijn als ts's record wordt afgekapt.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:38 schreef Ciscus het volgende:
Ik ben altijd zo bang dat ik dit topic open en lees dat het apparaat verkocht is..pff
Vandaar mijn tvpquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:57 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dit topic begon in de tijd dat tvp's nog gedoogd werden
Er zit inderdaad een reverse op, maar ook een vrijstand. Dus wat dat betreft krijg je er een bak aan opties voor terug!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:30 schreef OllieNL het volgende:
Serieus intresse... ik wil deze zomer een waterskibaan openen.
Zit er ook een achteruit op?
Nou nou nou, wat een woorden. TS heeft waarschijnlijk een druk leven. Geef het wat tijd. Bovendien, als je een beetje in de scčne zit, weet je hoe zo'n goed product aanbied. Ook nu is dit nog een goede koop wat nog veel vraag naar isquote:
Wanneer te bekijken ?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Er zit inderdaad een reverse op, maar ook een vrijstand. Dus wat dat betreft krijg je er een bak aan opties voor terug!
Ik zal je op de hoogte houden wanneer je langs kunt komen, voorlopig zit ik weer op de Galapagoseilanden. Ik ben maar kort thuis geweest na de jaarwisseling en ik ben destijds vergeten foto's te maken van het apparaat.quote:
Wauw, geniet er van daar!quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik zal je op de hoogte houden wanneer je langs kunt komen, voorlopig zit ik weer op de Galapagoseilanden. Ik ben maar kort thuis geweest na de jaarwisseling en ik ben destijds vergeten foto's te maken van het apparaat.
Het is inderdaad wat pech hebben zoals jij al eerder aangaf, maar bedankt! Ik kom er binnenkort weer op terug.quote:
Natuurlijk....quote:
"Niet mijn wijk, mijn collega komt zo bij U"quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:11 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Waarom blijft dit open dan ?
wordtquote:Op woensdag 13 januari 2016 16:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
dat wordt in de TT past niet eens op een scrabble bord![]()
quote:
Voorlopig zit ik op de Galapagoseilanden. Ik ben maar kort thuis geweest na de jaarwisseling en ik ben destijds vergeten screenshots te maken van het topic.quote:
Gast, dit zeg je al sinds fucking 2009.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik zal je op de hoogte houden wanneer je langs kunt komen, voorlopig zit ik weer op de Galapagoseilanden. Ik ben maar kort thuis geweest na de jaarwisseling en ik ben destijds vergeten foto's te maken van het apparaat.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:04 schreef Mark het volgende:
[..]
Voorlopig zit ik op de Galapagoseilanden. Ik ben maar kort thuis geweest na de jaarwisseling en ik ben destijds vergeten screenshots te maken van het topic.
Ik kom er binnenkort weer op terug.
*2004quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gast, dit zeg je al sinds fucking 2009.
en fotos?quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:18 schreef roos94 het volgende:
Op 17 maart vieren we het 12 jarig bestaan van dit topic. Kom allemaal langs, er zijn hapjes en drankjes
Top! Klinkt als een super apperaat.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Er zit inderdaad een reverse op, maar ook een vrijstand. Dus wat dat betreft krijg je er een bak aan opties voor terug!
maar volgens mij heeft hij zon ding helemaal niet echt te koop staan (hangen)quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gast, dit zeg je al sinds fucking 2009.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:03 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Het is inderdaad wat pech hebben zoals jij al eerder aangaf, maar bedankt! Ik kom er binnenkort weer op terug.
Waar gaat het heen met deze maatschappij als vertrouwen in een gewaardeerd FOK!ker als TS verdwijnt? Ga je schamen in een hoekje!quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
maar volgens mij heeft hij zon ding helemaal niet echt te koop staan (hangen)
Schandalige aantijging dit, is nergens op gebaseerd.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
maar volgens mij heeft hij zon ding helemaal niet echt te koop staan (hangen)
Koop je een kudde schapen als je iets wilt om op te drijven. Gun Apekoek gewoon even wat tijd dan komen die foto's vanzelf. Hij wil toch ook graag dat ding verkopenquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Koop je een kudde schapen als je iets wilt om op te drijven. Gun Apekoek gewoon even wat tijd dan komen die foto's vanzelf. Hij wil toch ook graag dat ding verkopen
Nog een paar nachtjes slapenquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:18 schreef roos94 het volgende:
Op 17 maart vieren we het 12 jarig bestaan van dit topic. Kom allemaal langs, er zijn hapjes en drankjes
[ afbeelding ]
Niks mis met op tijd zijn toch?quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:56 schreef BYM het volgende:
LOL Fogel ben je niet een dagje weekje te vroeg?
Inderdaad, ik vind het ook zeer vervelend dat mensen twijfelen aan mijn integriteit omdat het allemaal net even wat langer duurt met de verkoop.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Schandalige aantijging dit, is nergens op gebaseerd.
True dat .... alleen iets teveel, dit topic staat er net ....quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:34 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het ook zeer vervelend dat mensen twijfelen aan mijn integriteit omdat het allemaal net even wat langer duurt met de verkoop.
Destijds overgenomen van een waterskibaan in Beesd. Daarna heb ik er even lol van gehad, nu geef ik het apparaat elk jaar een APKtje. Alles nachecken, goed oliën en testen in de woonkamer (ik hang hem dan altijd even aan het plafond).quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:46 schreef Mark het volgende:
Het is al eerder gevraagd maar waar heb je hem nou vandaan?
Dan lijkt een foto me een kleine aanvullende moeitequote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:43 schreef Apekoek het volgende:
nu geef ik het apparaat elk jaar een APKtje. Alles nachecken, goed oliën en testen in de woonkamer (ik hang hem dan altijd even aan het plafond).
Oke ik wil hem wel hebben. Vind het handig om mij hond mee uit te laten.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Destijds overgenomen van een waterskibaan in Beesd. Daarna heb ik er even lol van gehad, nu geef ik het apparaat elk jaar een APKtje. Alles nachecken, goed oliën en testen in de woonkamer (ik hang hem dan altijd even aan het plafond).
@Bapple Ja is nog beschikbaar.
Alleen met kleinere honden denk ik, en die moeten niet teveel trekken, anders krijg je een waterskikabelbaantrekmotortrekhond,quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:46 schreef Bapple het volgende:
[..]
Oke ik wil hem wel hebben. Vind het handig om mij hond mee uit te laten.
Kan dat ook, denk je?
weer iets anders als een trekzakquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alleen met kleinere honden denk ik, en die moeten niet teveel trekken, anders krijg je een waterskikabelbaantrekmotortrekhond,
Denk dat een cane corso of een pyrinese berghond de versnellingsbak aan poeier trekken inderdaadquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alleen met kleinere honden denk ik, en die moeten niet teveel trekken, anders krijg je een waterskikabelbaantrekmotortrekhond,
Geinig.quote:
Speaking of historisch;quote:Op zondag 13 maart 2016 10:54 schreef aleco99 het volgende:
Wat een mooi product!
Is de prijs al verhoogd vanwege de historische waarde?
Oh, dus (ex-)bedrijfsboedel?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:43 schreef Apekoek het volgende:
Destijds overgenomen van een waterskibaan in Beesd.
quote:Op maandag 14 maart 2016 01:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
waterski baan is een bedrijf dus ja. Slotje dan maar?
Voor zo'n fantastisch product is vast wel ergens een retrofit roetfilter te vinden.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:42 schreef K.loon het volgende:
[..]
Speaking of historisch;
Mag je dat ding wel in grote steden gebruiken ivbm de uitstoot? Lijkt me fantastisch om dat ding in de Hofpleinfontein te bouwen en dan de hele dag rondjes te doen
Niet nodig, zit standaard sjoemelsoftware in.quote:Op maandag 14 maart 2016 09:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voor zo'n fantastisch product is vast wel ergens een retrofit roetfilter te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder twijfel.quote:
zijn er geen fotos op internet?quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:12 schreef Apekoek het volgende:
Bedankt voor de hartelijke felicitaties! Wat vliegt de tijd zeg! Voelt nog alsof ik de advertentie gister heb geplaatst.
Maar laten we aub dit topic nu niet vollopen, ik ben namelijk later dit jaar weer thuis om fatsoenlijke foto's te nemen en dan te plaatsen. Vanaf dan mag men ook langskomen om het apparaat te bewonderen en te testen
Nee, en deel 2 ook niet ben ik bangquote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:28 schreef Prowl het volgende:
Zullen de foto's nog komen voordat het topic dicht gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |