abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17822569
ongeveer 50 ct voor normale plectrums(dus alle maten maar standaard kleurtjes). Die met vette opdrukken enzo die zijn meestal rond de 1 euro
Life is not all beer and skittles.
pi_17823089
50cent
pi_17828729
nou ik was vandaag in apeldoorn en toen ben ik even een muziekwinkeltje ingelopen..

hadden ze hele leuke gekleurde vanalles door elkaar. en heel goedkoop: 6 voor 2,50 dus dat heb ik mooi gedaan.

ik wist trouwens niet dat die dingen ook nog van dikte en vorm konden verschillen! haha ik heb maar van alles wat gedaan, alleen wel normale vorm, niet van die eitjes..
pi_17829190
Ik maak mn eigen plectrum's. Oude collegekaarten ffies in model knippen zoals ik zelf wil hebben, met een stanleymes eroverheen schrapen zodat het wat dunner word en op die manier mn eigen dikte te bepalen. Werkt ideaal voor mij, als ik toch vaak aan het wachten ben, ga ik ermee aan de slag.
Makkelijke manier als je toch steeds die dingen kwijt raakt.
pi_17919360
Ik haal echte Ibanez picks [thin]. 7 stuks voor 1 euro.
I will not mention Dean in this topic.
I Will not mention Dean in this topic.
....
pi_17919601
Ik vind 50 ct. erg duur voor een plectrum hoor.
Heb er ooit 5 gekocht, 1 van iedere dikte... en ik raakte ze eigenlijk nooit kwijt.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 19:21:20 #32
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_17919771
Ik heb tot nu toe (bijna een halfjaar) atlijd met dezelfde plectrum gespeelt.
pi_17919806
Ik sleep ze ook niet weg, maar heb vorige week net m'n eerste pick loos gespeeld, helemaal versleten en hij is gescheurd. En ik maar denken mijn gitaar is ontstemd
I Will not mention Dean in this topic.
....
  woensdag 24 maart 2004 @ 13:26:57 #34
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_17935847
Ik haal ze altijd per 20 ( ik vind ze ook overal terug ) Maar Jim Dunlop 88mm zijn gewoon de beste!
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')