Of in een zak chips of zo.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:24 schreef Savatage het volgende:
ja joh, kijk eens bij de sigarenzaak, daar krijg je ze vaak ook
mijn gesigneerde Vernon Reid plectrum ookquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:53 schreef OphiOn het volgende:
Mijn Dave Mustaine plectrum is onbetaalbaar.![]()
Iddquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:28 schreef LieutSchaffer het volgende:
ik vang ze liever bij shows van Maiden
Hoe krijgen jullie dat voor elkaarquote:Op donderdag 18 maart 2004 00:21 schreef Los_Bastardos het volgende:
Idd
Ik heb inmiddels 2 plectrums van Dave![]()
![]()
gewoon ff muziekwinkel binnenlopen komt wel goedquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:22 schreef grassprietje het volgende:
ja omdat die jongen, waarvoor dat is, ook altijd zijn plectrumpjes kwijt is, wilde ik hem er een hele zooi geven.. ik kijk wel ffies.
in ieder geval bedankt voor de reacties![]()
Zorgen dat je vroeg erbij bent en op de voorste rij staat.... ik had bij elke show prijs:quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:07 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hoe krijgen jullie dat voor elkaar![]()
Het enige wat ik ooit van een band heb gevongen (nou ja vangen) was een 0,5 liter flesje vol water. Recht tegen mijn hoofd.![]()
Je kan bij Conrad ook plectrums bestellen, maar dat gaat per 12. Dan heb je ze wel in allerlei kleurtjesquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:13 schreef grassprietje het volgende:
waar kun je plectrums kopen, en hoeveel kost zoiets nou ongeveer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |