abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17781330
Weet iemand misschien een programma waarmee ik de snelheid en de pitch (toonaard) van een mp3 onafhankelijk van elkaar kan veranderen en kan opslaan?

Dus de snelheid kunnen veranderen met een gelijkblijvende pitch, en de pitch kunnen veranderen met een gelijkblijvende snelheid?
La Résistance
pi_17781347
Met Cooledit Pro kan dit, alleen ga je al te grote veranderingen toch wel horen, het gaat wat meer kraken en zo.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_17781396
D'r zijn wat winamp plugins waarmee je de pitch en snelheid onafhankelijk kan veranderen. Mbv de diskwriter plugin kan je dit als .wav file opslaan.
  woensdag 17 maart 2004 @ 18:05:23 #4
27138 rbman
Image the result
pi_17781550
- Pitchfork for Winamp DSP Plugin om alleen met pitch af te kunnen spelen
- Cool Edit Pro voor bewerking
- Mixmeister Pro voor bewerking
Homepage
AT YOUR SERVICE !
pi_17781608
Cooledit Pro heb ik... wist niet dat het daarmee ook kon..
Hoe moet ik dit doen dan?
La Résistance
pi_17781699
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 18:08 schreef Cypher- het volgende:
Cooledit Pro heb ik... wist niet dat het daarmee ook kon..
Hoe moet ik dit doen dan?
"Time / Pitch" in het Effects menu (in Edit View).
pi_17782003
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 18:12 schreef Zander het volgende:

[..]

"Time / Pitch" in het Effects menu (in Edit View).
Ow okey bedankt
Zit er nu een beetje te kijken.. je kan daar best wat grappige dingen doen zie ik
Maar om puur de snelheid te veranderen bijv. moet ik dus hier slechts het aantal BPM veranderen?
La Résistance
pi_17782095
Als je "Stretch" kiest, dan kun je "Time stretch" (preserves pitch) of "Pitch shift" (preserves tempo) kiezen. In jouw voorbeeld wil je dus het eerste, alleen gaat het wijzigen niet door het aantal BPM in te stellen, maar een percentage of iets dergelijks.

In Acid Pro kan dat trouwens wel, als je zelf het originele aantal BPM aangeeft, alleen weet ik niet of je de gepitchte MP3 daarna ook weer kan saven.
pi_17782564
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 18:32 schreef Zander het volgende:
Als je "Stretch" kiest, dan kun je "Time stretch" (preserves pitch) of "Pitch shift" (preserves tempo) kiezen. In jouw voorbeeld wil je dus het eerste, alleen gaat het wijzigen niet door het aantal BPM in te stellen, maar een percentage of iets dergelijks.

In Acid Pro kan dat trouwens wel, als je zelf het originele aantal BPM aangeeft, alleen weet ik niet of je de gepitchte MP3 daarna ook weer kan saven.
Oow op die manier.. thx...
Merk idd dat hij echt gaat kraken zodra je dingen gaat veranderen.., maar heb wel wel wat andere grappige dingen ontdekt dus thx anyway
Misschien is die winamp diskwriter plugin er beter voor geschikt.. enig idee waar ik die kan downloaden?
La Résistance
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')