quote:buiten jezelf
jij wordt vast wel "meest dyslecte fokster van 2004"quote:mag je ook jezelf nomineren
en het heeft te maken met dyslectie omdat ......quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:42 schreef jpg97 het volgende:
[..]
[..]
jij wordt vast wel "meest dyslecte fokster van 2004"
oelala, daar heb je gelijk, maar zo word het topic niet leuk, dus ik stem voor ... breulsquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:44 schreef dahei het volgende:
Geen één, FOK! is een community en dat kan alleen maar door duizenden users gedaan worden. Er is dus niet één user die "het beste" is, maar alle users samen zijn genomineerd.
De enigen die extra waardering krijgen is de crew, zij steken, gratis, vele uren in ons genot!
dat stond er nog niet toen ik reageerdequote:Op woensdag 17 maart 2004 17:42 schreef jpg97 het volgende:
[..]
[..]
jij wordt vast wel "meest dyslecte fokster van 2004"
Oh dan neem ik het terugquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat stond er nog niet toen ik reageerde
quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:46 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Oh dan neem ik het terug![]()
sollie
omdat dyslecte mensen soms lettertjes over het hoofd zien, en omdat ze een hele zin over het hoofd zag werd ze misschien wel meest dyslecte fokster maar het is al opgelost zie ik..quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:44 schreef godard_k het volgende:
[..]
en het heeft te maken met dyslectie omdat ......
HEYquote:
I come from lake Titicaca!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:13 schreef BrauN het volgende:
Ik trek uit de onderwerpen van BHFH meestal wel een wijze levensles. Hij dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |