bronquote:LIEREN - Een geit is dinsdagavond in Lieren (gemeente Apeldoorn) overleden, nadat het dier was ingesmeerd met carbolineum. Als dat houtbeschermingsmiddel in aanraking komt met zonlicht, veroorzaakt het ernstige brandwonden.
De geit is vermoedelijk ook op een andere wijze mishandeld, omdat het beest nog amper op zijn benen kon staan, meldde de politie woensdag. De 54-jarige eigenaar ontdekte dat het dier niet meer in zijn hok stond en ging op zoek. Hij ontdekte de geit 's avonds in een schuur, bedekt met een dikke laag groene carbolineum. Een dierenarts heeft het beest laten inslapen.
quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat is echt zielig
van mij mogen ze de freak die dat gedaan heeft zelf insmeren met die troep en aan een ketting vastleggen in de zon
optiefen ermee
Shoarma kan je ook gewoon bij de Turk op de hoek krijgen hoor, of in de supermarktquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:49 schreef Jordy-B het volgende:
wel creatief, toch...
quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:49 schreef Jordy-B het volgende:
wel creatief, toch...
Maar je kan het nergens meer kopen omdat het ontzettend slecht is voor het milieu?quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:16 schreef Lucille het volgende:
Ik zou de dader ook willen behandelen met carboleum.
In het schuurtje van mijn ouderlijk huis staat nog een lekker potje.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:18 schreef dwerg het volgende:
[..]
Maar je kan het nergens meer kopen omdat het ontzettend slecht is voor het milieu?
Doe's niet zo pissig, mens...quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:15 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
![]()
Zullen we eens zo'n leuk creatief iets bij jou doen
Tja dat kunnen wij toch niet weten? Misschien heb je gewoon niet zoveel empatisch vermogen, zou kunnen. Niet iedereen is even ontwikkeld op alle eigenschappen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:33 schreef Hephaistos het volgende:
En dat bedoel ik niet als provocatie tegenover degenen die het wel erg vinden, maar het verbaast me gewoon dat zulke dingen me niets kunnen schelen.
Had iedereen die dit bericht las onmiddelijk medelijden-gevoelens? Ben ik dan gewoon afgestompt ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |