Terschelling is wel leuk! Ik ben er 2 keer naar toe geweest, en je kunt er een leuke (zuip)vakantie houden. Ik neem aan dat je niet heen gaat om het museum te bekijken!?
Ik ben vorig jaar naar Ommen geweest, daar heb je een jongerencamping die Dennenoord heet ( www.jongerencamping.nl ) Dies ook redelijk berucht door programma's als Uit je Tent..
misschien in travel ik ga hem zo schoppen dus zet hem ff in je bookmarks
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug? Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende: Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
ow ik zal ff wat linkjes zoeken want er zijn genoeg topics in trv die over jongeren vakanties gaan
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug? Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende: Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.