Zeg maar gewoon geil als boter... Op t moment is het net een knaapje van 17: in voor alles.quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:00 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Mag dat niet dan? hij is gewoon aanhankelijk
quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon geil als boter... Op t moment is het net een knaapje van 17: in voor alles.
(Grijp je kans Yvonne! Nu kun je hem africhten!)
Dit geldt uiteraard voor mannen die het lukt een dame tussen de lakens van hun bed te krijgen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:23 schreef bassieman het volgende:
Hey Noayla_![]()
Sex relaties: niks mis mee, heb je tenminste niet de behoefte om elke vrouw die je tegen komt het bed in te praten waarna je de volgende dag tot de ontdekking komt dat dat geen goed idee was, bespaart jezelf dus een hoop gedoe.
Nee!quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Zeg, moet ik nog blijven F5-en of kan ik wat zinnigs met mijn leven gaan doen? Dat laatste dan maar. Tot later allen (?)
Ik zat je een mail te schrijvenquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Zeg, moet ik nog blijven F5-en of kan ik wat zinnigs met mijn leven gaan doen? Dat laatste dan maar. Tot later allen (?)
Nee hoor, dat hangt eigenlijk maar net van je insteek af. Als je als man geen dame tussen de lakens wilt, tot je de juiste ontmoet is er niets kut aan (in beide opzichten)quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:22 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Dit geldt uiteraard voor mannen die het lukt een dame tussen de lakens van hun bed te krijgen.
Als je 1 van de mannen bent voor wie het slechts blijft bij hoopvolle dromen tijdens de zelfbevlekking dan... ehh.....nou ja dan is dat mooi kut.
Dit geldt trouwens ook ontzettend vaak voor vriendschappen tussen bijvoorbeeld een heteroman en heterovrouw. Zelfs al denk je dat je een vriend of vriendin hebt met wie je dat wel hebt. dan is de kans redelijk aanwezig dat hij of zij degene is die liegt in die vriendschap.quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:22 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Overigens ben ik het wel met Stali eens dat een langdurige en gezonde sexrelatie (dus zonder verliefdheden etc.) tussen een man en een vrouw in feite een utopie is: 1 van beiden gaat geheid gevoelens ontwikkelen.
Ik doelde eigenlijk op mannen die wanhopig willen maar bij wie het maar niet lukt om wat voor duistere reden dan ook.quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:25 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hangt eigenlijk maar net van je insteek af. Als je als man geen dame tussen de lakens wilt, tot je de juiste ontmoet is er niets kut aan (in beide opzichten)
Dus je bent lief met mening....quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:25 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hangt eigenlijk maar net van je insteek af. Als je als man geen dame tussen de lakens wilt, tot je de juiste ontmoet is er niets kut aan (in beide opzichten)
En natuurlijk bedoel jij niet iemand in het bijzonder.quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:28 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op mannen die wanhopig willen maar bij wie het maar niet lukt om wat voor duistere reden dan ook.
Ik heb nog geen belediging geuitquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:22 schreef thoth het volgende:
[..]
Nee!
Wacht!
Dit is een happening topic. Het gaat over sex, liefde, lust, er is één persoon aangewezen om afgezeken te worden. Ryan zit erin. Yvonne doet haar algemene beledigingen strooien. IK ben er. Wat wil een mens op Fok nou nog meer?
Mannen van middelbare leeftijdquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon geil als boter... Op t moment is het net een knaapje van 17: in voor alles.
(Grijp je kans Yvonne! Nu kun je hem africhten!)
Verroest! wilde net weggaan maar je bent het dus toch?quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:39 schreef TaraS het volgende:
I'm back.....
Ja bookmark he? Blij je weer tegen te komen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:46 schreef TaraS het volgende:
Ik moet er ook vandoor, spreken elkaar vast snel weer!![]()
Is dat zo?quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mannen van middelbare leeftijd, komen een keer klaar, ooit ,en gaan daarna mekkeren
Die wanhopigheid is meestal ook de reden (geld voor vrouwen ook, wanhopige vrouwen zijn zoooooo afstotelijk)quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:28 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op mannen die wanhopig willen maar bij wie het maar niet lukt om wat voor duistere reden dan ook.
Vrees dat bijna iedereen er vandoor is, ik ook trouwens maar dat heeft niets met jouw verschijning te maken hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:50 schreef Bengeltje het volgende:
Goedenmiddagis er nog wat te doen hier?
Mildheidquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb nog geen belediging geuit
Ik ben mild aan het worden,
lente
Dat is weer niet aardig natuurlijkquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:51 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Die wanhopigheid is meestal ook de reden (geld voor vrouwen ook, wanhopige vrouwen zijn zoooooo afstotelijk)
Hoi Bengeltjequote:Op woensdag 17 maart 2004 14:50 schreef Bengeltje het volgende:
Goedenmiddagis er nog wat te doen hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |