Dat beschouw ik als een rethorische vraag.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:02 schreef Ryan3 het volgende:
yvonne met haar 1m 67 (en krimpende) is toch ook larger than life???
Ehm ja..... grmbl en nu dan??quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:02 schreef Lula het volgende:
[..]
lekker die heb ik net verwijderd omdat ik dacht dat je die toch niet meer gebruikte
Ik refereer hier louter aan de idylle van de liefdesrelatie. Ach ja, ik ben in een romantische buiquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:48 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Maar hiermee ontken je volgens mij toch de importantie van sexrelaties!
O, dan moet je die texten in WFL even lezen, die zijn leuker.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:01 schreef Lula het volgende:
merk dat ik niet geslapen heb na een nachtdienst moet dat van Ryan drie keer over lezen. Maar ik begrijp hem wel geloof ik
opposites attractquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Leuk een man die altijd aardig blijft.....![]()
Ik heb vroeger een vriendje gehad die bleef ook altijd maar aardig en daar werd ik een bitch van.
Ja, obsessie, maar nu druk me misschien iets te post-modernistisch uit.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:03 schreef thoth het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een rethorische vraag.
Is er een definitie van liefde beschikbaar?
Grappig nog nooit een dame tegengekomen die zichzelf en anderen niet voorhield dat ze romantisch was.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik refereer hier louter aan de idylle van de liefdesrelatie. Ach ja, ik ben in een romantische bui![]()
miss_troubles@hotmail.comquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:04 schreef Lula het volgende:
snik nee toch moet ik je toevoegen maar hoe doe ik dat? mail je emailadres van Troubles anders even naar yol@enz
ok ik voeg je toequote:Op woensdag 17 maart 2004 13:07 schreef Stali het volgende:
[..]
miss_troubles@hotmail.com
Hij bedoelt tand des tijds hoorquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:56 schreef thoth het volgende:
[..]
Ze mag dan wel rood zijn maar zo maak je haar bijna groter dan het leven.
ik had vanmorgen nog iemand die zei dat ik een bijzondere lieve vrouw was en hij zich erg met mij vermaakt had, maar of ik nu alsjeblieft op wilde sodemieteren.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:03 schreef Lula het volgende:
LOL
ik had van de week een man die me zei dat hij te aardig was voor me
Gekke is, ik kan alleen maar in mijn eentje romantisch zijn. Zodra een man mij over een bekaarste tafel heen aan gaat staren, denk ik al snel....BIER!quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Grappig nog nooit een dame tegengekomen die zichzelf en anderen niet voorhield dat ze romantisch was.
Doe's niet zo engquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
yvonne met haar 1m 67 (en krimpende) is toch ook larger than life???
Kan even niet online komen dat ziet een zekere meneer waarvan deze pc ook is dat ik online ben en dan krijg ik trammelant.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:08 schreef Lula het volgende:
[..]
ok ik voeg je toe
Gaat wel weer hard hè. Ik bedoel je bent maar 7 jaar ouder (of nee, 4 jaar jonger, wat was het ook weer?) dan ik en ik ben nog niet een mm gekrompen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij bedoelt tand des tijds hoor
O, en ik ben nu 1.66
Ik herinner me spontaan een date..... open haard vreselijk (afgrijselijk) romantisch.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gekke is, ik kan alleen maar in mijn eentje romantisch zijn. Zodra een man mij over een bekaarste tafel heen aan gaat staren, denk ik al snel....BIER!
Nou goed, ieder zijn hang up natuurlijk.![]()
Jij bedoelt dat je je dan ineens bewust bent van die Achilles hiel die vrouwen hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gekke is, ik kan alleen maar in mijn eentje romantisch zijn. Zodra een man mij over een bekaarste tafel heen aan gaat staren, denk ik al snel....BIER!
Nou goed, ieder zijn hang up natuurlijk.![]()
Bij mannen krimpen andere dingenquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gaat wel weer hard hè. Ik bedoel je bent maar 7 jaar ouder (of nee, 4 jaar jonger, wat was het ook weer?) dan ik en ik ben nog niet een mm gekrompen..
Ja hoe doe jij dat trouwens? Is jou tuin helemaal afgegaasd?quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Overigens wil ik nog even met jullie delen dat ik hier met mijn klapdeuren wijd open aan mijn eettafel zit en uitkijk op ontluikende hortensia's, een gelukzalig loslopend konijn en drie katten die met gesloten oogjes zitten te zonnebaden. Jeez, wat een heerlijk weer!
je bent geen slet, je bent gewoon een ras-optimist. Andere vrouwen hebben de mannen al lang opgegeven, maar jij blijft hoop houden! Niks mis mee hoor! Grote bewondering!quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik herinner me spontaan een date..... open haard vreselijk (afgrijselijk) romantisch.
Tegen de tijd dat we dat topic vol hebben besef ik vast wat een slet ik eik ben.![]()
en ik date niet eens officieel enzo![]()
Laat ze een kat nemen en daar mee knuffelen?quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik herinner me spontaan een date..... open haard vreselijk (afgrijselijk) romantisch.
Tegen de tijd dat we dat topic vol hebben besef ik vast wat een slet ik eik ben.![]()
en ik date niet eens officieel enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |