Protest!quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:31 schreef Ryan3 het volgende:
In deze epicuristische tijden zijn wellust en liefde synoniemen geworden, niet waar Shark...?
Aangezien ik yvonne als een teken des tijds beschouwde, trok ik deze conclusie.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:34 schreef thoth het volgende:
[..]
Protest!
Dit is niet echt het geval en mag ook niet zo zijn. Dat de twee met elkaar verward worden dat is wel een teken des tijds maar feitelijk zijn het nog wel twee volstrekt verschillende zaken.
Toch?
Juist.
Dank je.. je woorden klinken mij als muziek in de oren, een grote last valt van mijn schouders.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:31 schreef yvonne het volgende:
Jou vind ik eng, dus val je sowieso af
Ik hou van mijn vader maar eh lust? Nou neequote:Op woensdag 17 maart 2004 12:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Liefde en lust dienen hand in hand te gaan, toch? Of eh... nie?
Tis dat je geen MSN hebt, anders zou ik toch even om opheldering vragenquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:35 schreef Stali het volgende:
Ps. Shark wat Duderinnetje betreft ik zou voorzichtig heeeeeeeel erg mijn best gaan doen als ik jou was.
Jij dacht dat yvonne door iemand aan je beloofd was?quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dank je.. je woorden klinken mij als muziek in de oren, een grote last valt van mijn schouders.![]()
Als men nooit neukt of anderszins zijn tastzin op sensuele wijze kan bevredigen zal men ver gaan teneinde deze frustratie te elimineren mijn waarde Ryan.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In deze epicuristische tijden zijn wellust en liefde synoniemen geworden, niet waar Shark...?
quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:35 schreef Stali het volgende:
Ps. Shark wat Duderinnetje betreft ik zou voorzichtig heeeeeeeel erg mijn best gaan doen als ik jou was.
Dan ben je ook niet erg snugger in het lezen van dit topic he??quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tis dat je geen MSN hebt, anders zou ik toch even om opheldering vragenMijn hoofd schiet vol met grote vraagtekens
Foutquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Aangezien ik yvonne als een teken des tijds beschouwde, trok ik deze conclusie.
Ik begrijp de causaliteit helaas niet in het gestelde.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:37 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Als men nooit neukt of anderszins zijn tastzin op sensuele wijze kan bevredigen zal men ver gaan teneinde deze frustratie te elimineren mijn waarde Ryan.![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarmee zijn best doen? Waar spoor je hem toe aan?? Help!
Ik ook niet meer helemaal.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik begrijp de causaliteit helaas niet in het gestelde.
Mijn woordenschat, hoewel van enige omvang, is nog steeds gestaafd op een engelse basis. Ik zal op moeten zoeken wat je nu weer aan het zeggen bentquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:31 schreef Ryan3 het volgende:
quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:31 schreef Stali het volgende:
Heb iedereen eraf gegooid en msn om zeep geholpen.
Ben nogal rigoreus wanneer laaiend.
Ehm, wat is fout? Dat jij een teken des tijds bent of de afleiding hiervan dat wellust en liefde voor een groot deel lijken samen te vallen these days. Ik bedoel een leuter an sich is ook maar gewoon een leuter hè. De eerste mens moeten wij nochtans tegenkomen die dit ietwat beduimelde geval een object d'art der natuur vindt.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fout
Nee. De schrik sloeg mij even om het hart toen ik meende dat zij interesse in mij had. Nu baad ik in een zee van vreugde, wetende dat dit niet zo isquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:37 schreef Ryan3 het volgende:
Jij dacht dat yvonne door iemand aan je beloofd was?
Ehm tja, je begrijpt dat het dan ietwat moeilijk voor mij wordt om daarop enigszins nozel te kunnen antwoorden hè.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:42 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Ik ook niet meer helemaal.
Ik schreef voorgaande regels in een kortstondig eureka-moment waarna het lampje weer doofde.
Heb je weer mazzel, want stel je eens voor dat yvonne aan je uitgehuwelijkt zou zijn...quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee. De schrik sloeg mij even om het hart toen ik meende dat zij interesse in mij had. Nu baad ik in een zee van vreugde, wetende dat dit niet zo is
Vind LIT wat overdreven maar blij dat het topic open mag blijven.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mijn woordenschat, hoewel van enige omvang, is nog steeds gestaafd op een engelse basis. Ik zal op moeten zoeken wat je nu weer aan het zeggen bent
[..]
![]()
nou ja, iig was het een leuk gesprek, en ik heb erg gelachen en het was heel leuk!
Ik wil trouwens zeggen dat je topicje heel goed staat in Lit hoor, die laatste entry over die canadees was heel erg geestig. Ik zet het maar hier neer, ik wil dat topic niet vervuilen![]()
Erg p.c. ook.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Liefde en lust dienen, mits het om een relatie gaat waarbij twee mensen die anderszins geen banden hebben, doch vrijwillig voor elkaar kiezen en enige sexuele aantrekkingskracht ervaren, hand in hand te gaan.
Zo! Dat dekt de lading wel zo'n beetje, dacht ik :-)
Maar hiermee ontken je volgens mij toch de importantie van sexrelaties!quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Liefde en lust dienen, mits het om een relatie gaat waarbij twee mensen die anderszins geen banden hebben, doch vrijwillig voor elkaar kiezen en enige sexuele aantrekkingskracht ervaren, hand in hand te gaan.
Zo! Dat dekt de lading wel zo'n beetje, dacht ik :-)
Och... ik mis hier en daar wel eens een post, die ik naderhand ineens zie. Snugger zijn heeft daar niets mee te maken, gehaast zijn des te meer.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:38 schreef Stali het volgende:
Dan ben je ook niet erg snugger in het lezen van dit topic he??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |