Ik koester hem zoals Multatuli Droogstoppel koesterde.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Koester Ollie, correctors zijn best duur wist je dat?
En jij vind dat ik een hokjesgeest he?quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:08 schreef iemoe het volgende:
[..]
wat wil je precies weten dan?
hoe de geest van een adolescent zich ontwikkeld naar die van een volwassen persoon en hoe dat bij mannen nog weleens ietwat lang kan duren. boys will be boys ?
in dat hokje zou ik je nooit durven plaatsen, was just teasingquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:11 schreef Stali het volgende:
[..]
En jij vind dat ik een hokjesgeest he?
voor m'n 40ste denk ik wel hoor..quote:Okay doe eens ruig, gooi er eens een termijn tegenaan?
neequote:(spaar jij
ook nietquote:]
Star Trek poppetjes
nopequote:of alienpoppetjes?
ben ik een it-er dan?quote:dat doen veeeel iters.)
Niet vergeten dat Ollie jou uitverkoren heeft he? Bij jou blijft hij de moeite nemen, de rest van Fok! is kennelijk al opgegeven.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik koester hem zoals Multatuli Droogstoppel koesterde..
ook niet it-ers kunnen quoten hoor...quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:15 schreef Stali het volgende:
Iemoe, wat een quote zeg....
Maar jij was toch iter?
Ja, door dit soort opmerkingen van mij wrs. Ehm waarvoor heeft hij mij uitverkoren btw?quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Niet vergeten dat Ollie jou uitverkoren heeft he? Bij jou blijft hij de moeite nemen, de rest van Fok! is kennelijk al opgegeven.
Inderdaad, 30 is zo'n psychologische grens.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het is meer een mentale barriere dan een fysieke, je verjaardag... Maar ik heb makkelijk praten, ik heb wel een idee hoe jij je voelt...
maybe you do, maybe you don't...quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:16 schreef Loesje29 het volgende:
Ha iemoe
Ken ik jou van een niet nader te noemen verjaardag?
Fysiek 36quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:17 schreef ruby het volgende:
Inderdaad, 30 is zo'n psychologische grens.
Hoe oud ben jij?
Ah de duderina is er weer.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Duderinetje meldt zich weer. Oeh, wordt er daadwerkelijk gereld nu?
Ik vertelde dat je 37 was joh.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Fysiek 36
Mentaal varieert het nogal eens.
Toen ik 28 was, was ik eigenlijk niet eens zoveel bezig met leeftijd. Hoewel, 30 was natuurlijk wel aardig dichtbij maar het stond in principe nog vrij ver van me af. Toen de 30 echt in de buurt kwam, dacht ik er ook veel meer over na. En nu merk ik nog steeds dat ik veel bezig ben met leeftijd.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Been there, done that, dat 40s in de topictitel slaat uitsluitend op mij, behalve dan yvonne die af en toe amechtig een duit in het zakje doet hier. O, ja en Maerycke, maar die is van een andere planeet dus dat telt sowieso (overigens is dit dus de juiste spelling van het woord hè) niet. Wat zal ik zeggen. Toen je 28 was kon je nog mijmeren over of meisjes van 19 wellicht niet iets te jong zijn, als je 42 bent dan vallen ze in de categorie dochters....
Ja, ik ga daarop niet antwoorden als jij op een intellectueel probleem.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Ha Ryan3! Is er een probleem?
Hmm, mysterieus hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Fysiek 36
Mentaal varieert het nogal eens.
Is dit goed nederlands? Nah, maakt niet uit. Leuk je weer te zien Ryan en wind je niet zo op, zou ik zeggenquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik ga daarop niet antwoorden als jij op een intellectueel probleem.
quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:18 schreef iemoe het volgende:
maybe you do, maybe you don't...
groene smarts zijn lelijk
Wees gerust, alles is betrekkelijk. En alles van waarde is weerloos.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:22 schreef ruby het volgende:
[..]
Toen ik 28 was, was ik eigenlijk niet eens zoveel bezig met leeftijd. Hoewel, 30 was natuurlijk wel aardig dichtbij maar het stond in principe nog vrij ver van me af. Toen de 30 echt in de buurt kwam, dacht ik er ook veel meer over na. En nu merk ik nog steeds dat ik veel bezig ben met leeftijd.
Maar ja, op zich heeft deze leeftijd ook z'n charme, dus ik moet er maar het beste van maken. Het is niet anders. Ik voel me voor de rest nog hetzelfde als toen ik wat jonger was, dus wat dat aangaat..
Ik weet niet of ik de diepere bedoeling van dit aforisme geheel en al begrijp...quote:Ik zeg maar zo: de dertigers van nu zijn de nieuwe twintigers..![]()
you have no ideaquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:25 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
lul
en jij oo...ehm....niet, niet...echt niet hoor!quote:They most certainly are!
Heb ik iets gemist hier??quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik ga daarop niet antwoorden als jij op een intellectueel probleem.
Another dream shattered, another bruised soulquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:22 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vertelde dat je 37 was joh.. Ik dacht SB is dit jaar klaar om opgenomen te worden in de rangen der jong-middelbaren, met alle gevolgen van dien... Maar je bent dus nog just a kid...
De geest van Ollie waart hier rond. Het is zeker bijna Pinksteren. + zoquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is dit goed nederlands? Nah, maakt niet uit. Leuk je weer te zien Ryan en wind je niet zo op, zou ik zeggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |