eh, lege accu langs de snelweg???quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:20 schreef qltel het volgende:
lege accu?
lekke band?
Vuiltje in de brandstof?
Lege tank?
maar dat kan wel hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:23 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
eh, lege accu langs de snelweg???
Dat zal wel errug geloofwaardig overkomen ja!
Heb je eigenlijk enig idee waar een accu voor dient?
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:23 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
haha prachtig dit...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:23 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
Leuker is als zo'n slang knapt.... geeft een leuk effect onder de moterkap enzoquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:22 schreef nikky het volgende:
koelvloeistof op.. en dan ben je aan het wachten voor de wegenwacht
Ooit gehoord van een kapotte v-snaar? echt wel dat de accu dan leeg is na X kilometer (heb het meegemaakt )quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:23 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
"Hey vervelend joh, ik kom je wel ff ophalen"quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:34 schreef MetalMessiah het volgende:
"kut zeg, ik kom je wel even wegslepen, waar sta je?"
Ik moet de eerste zakenrelatie nog meemaken die je, als je afbelt voor een receptie, gelijk in zijn auto springt om je weg te slepen!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:34 schreef MetalMessiah het volgende:
"he, ik kom niet. ik sta met pech langs de weg"
"kut zeg, ik kom je wel even wegslepen, waar sta je?"
*achtergrond-informatie heeftquote:Op woensdag 17 maart 2004 09:11 schreef LaPluche het volgende:
[..]
Ik moet de eerste zakenrelatie nog meemaken die je, als je afbelt voor een receptie, gelijk in zijn auto springt om je weg te slepen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |