nee, althans kan t me niet herinneren.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:11 schreef opa het volgende:
Weet je war limietfuncties zijn?
Dan wordt het optellen en aftrekken.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:13 schreef tactic het volgende:
[..]
nee, althans kan t me niet herinneren.
Heb wel een grafische rekenmachine .. casio geval, waar kan ik dat vinden ?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:14 schreef opa het volgende:
[..]
Dan wordt het optellen en aftrekken.
Weet je heel zeker dat Excel niet makkelijker is?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:16 schreef tactic het volgende:
[..]
Heb wel een grafische rekenmachine .. casio geval, waar kan ik dat vinden ?
in dit geval wel, maar als ik weet hoe ik t met de GR doe is t misschien nog makkelijkerquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je heel zeker dat Excel niet makkelijker is?
Hoe kom je erachter dan hoeveel keer die op en neer is gerend, damn ik slaap vandaag.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:23 schreef rekenwonder het volgende:
De afstand die de hond aflegt is trouwens zeer eenvoudig uit te rekenen. Als beide personen 3 kilometer per uur lopen komen ze elkaar na 10 minuten tegen. De hond heeft dan ook 10 minuten gelopen met een snelheid van 9 kilometer per uur. De hond heeft dus 1.5 kilometer afgelegd.
duidelijkquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:50 schreef tailey17 het volgende:
de hond loopt 3 keer zo veel als de mensen.
de mensen lopen 500 meter ieder dus de hond 1500
dus het klopt wel..
hoe bereken je dat dan?quote:de hond loopt 10 keer heen en weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |